אודי אנג'ל בדה וויס
1. אודי אנג'ל - נשיא 'וראייטי ישראל', מככב בימים אלו בחן רב, בסרטון אודישן לתכנית  המוזיקה "דה וויס". הסרטון שהפך ויראלי ברשת החברתית חושף את אנג'ל מגייס את שופטי התוכנית, הזמרים אביב גפן ושלומי שבת, לשיר במסיבת ההתרמה לילדי וראייטי שתתקיים ב-7 באוקטובר בהר אליעזר שבצפון הארץ.

אודי אנג'ל (צילום: מיכה לובטון)
אודי אנג'ל (צילום: מיכה לובטון)

 2. בסוף השבוע האחרון נערך באילת פסטיבל 'ישרוטל פאזה-מורגנה 2016'. לאורך שלושה ערבים, הפסטיבל המוזיקלי המושקע כלל שלוש הופעות לייב בפארק תמנע. בערב הראשון הופיעה להקת משינה עם יהודית רביץ, בשני התקיים מופע של שבעה פסנתרי כנף בניצוחו של גיל שוחט וליווי של מתי כספי, קרולינה, קרן פלס ושלמה גרוניך. את הפסטיבל חתמה הופעה של שלמה ארצי. בשבת בבוקר אירח ליאור רביב, מנכ"ל רשת ישרוטל, את הבראנץ' המסורתי של הפסטיבל במלון 'אגמים'. גיל שוחט ניגן לאורחים הרבים שופן על פסנתר שהוצב על שפת הבריכה. נצפו בפסטיבל: רעייתו של רביב, רווית רביב ובתם לי, חנה מוניץ מנכ"לית האופרה הישראלית, מדי ואיזי שרצקי, הדר ויוסי ויליגר, מפיק הפסטיבל שוקי וייס.

לי, ליאור ורוית רביב (צילום: יניב כהן)
לי, ליאור ורוית רביב (צילום: יניב כהן)

ארנון הרינג וסמדר ברבר-צדיק (צילום: תמר מצפי)
ארנון הרינג וסמדר ברבר-צדיק (צילום: תמר מצפי)

3. סמדר ברבר-צדיק, מנכ"לית הבנק הבינלאומי, אירחה כ-1,000 מלקוחות הבנק לכבוד השנה החדשה. הלקוחות הוזמנו לצפות  במחזמר "בילי אליוט" בכיכובו של הילד ארנון הרינג, ב'סיטי הול'  שבגלילות.


4. ערב ההתרמה המסורתי של עמותת "מפעלות לחינוך וחברה" נערך ביום ראשון ב'זאפה הרצליה' תחת הכותרת "ערב אדום". עירית תאומים וטובה סגול, נשותיהם של שניים ממייסדי העמותה, מושיק תאומים וסמי סגול - עמלו על ארגון האירוע, והבעלים יחד עם שותפם מוטי אורנשטיין, התייצבו לקבל את פני האורחים.

סמי סגול ומוישיק תאומים (יח"צ)
סמי סגול ומוישיק תאומים (יח"צ)
יוסי אירני וג'ורדי קרויף (צילום: חן ושגל)
יוסי אירני וג'ורדי קרויף (צילום: חן ושגל)


5. רוני אירני, יפעת אירני, יוסי אירני ואיתן אירני - בעלים משותפים של FACTORY54 - אירחו השבוע את אירועי פתיחת החנות החדשה של הרשת בקניון רמת אביב. יוסי אירני, מנכ"ל משותף ב"קבוצת אירני קופריישן", המשיך את השבוע עם שחקני קבוצת הכדורגל מכבי תל אביב, אשר הגיעו לחנות למדוד חליפות ייצוגיות לקמפיין משחקי הקבוצה בליגה האירופאית. ג'ורדי קרויף, המנהל המקצועי של הקבוצה לבש בסטייל את חליפת Armani collezioni.

6. ברחוב הברזל שברמת החייל נרשמה בשלישי בערב תנועה ערה, שעה שמיכל וגיא ברעם, אירחו אנשי עסקים רבים בבית הדפוס "City Press" שבבעלותם. הסיבה למסיבה: כמעט ראש השנה. האירוח כלל קייטרינג של המסעדה הירושלמית  "מחניודה" ופריצה מוזיקלית של  הזמר יזהר כהן. בין האורחים הסתובבו דוגמניות לבושות בשמלות שנוצרו משלטי חוצות ממוחזרים פרי עבודתם של מכון אבני לאומנות ועיצוב, זאת כחלק מהשקת שיתוף פעולה בין שני הגופים.

איחלו שנה טובה והרימו כוסית: מיכל ודוד פורר, רונית ומוקי שניידמן, מיטל דנינו וגיל שויד, ישי דוידי, מנור ובת אל גינדי, גלי וחגי בדש, יגאל שרמייסטר והנית ויטוס, עדי קייזמן ואסתי גינזבורג, רז׳ין ומושיק גנזי, קובי ולימור בלדב, חיים ומיכל סקאל, ורד ואילן גרינבוים שחזרו מחופשה בפולין, איילת ועברי ורבין, אלון גלרט, עמיחי עורקבי, רוית נמרודי, רותי ואברהם (לולו) אסף, שמעון צמרת, דפנה וגדעון פישר, יפית גרינברג, עדן הופמן וארנון תורן.
גיא ברעם וישי דוידי (צילום: אסף לב)
גיא ברעם וישי דוידי (צילום: אסף לב)

מיכל ברעם ורז'ין גנזי
מיכל ברעם ורז'ין גנזי


7. איש העסקים מריוס נכט השתתף ביום שלישי בערב של הידידים הצעירים של מוזיאון תל אביב לאמנות. במקום נערכה פתיחת התערוכה "קותימאן: offgrid offline", שמומנה לראשונה מתרומות הידידים הצעירים. המנכ"לית והאוצרת הראשית של המוזיאון, סוזן לנדאו, הגיעה להשתתף  במפגש מיוחד עם קותימאן ועם סמנתה ״פרינסס״ שואו, גיבורת הסרט פרינסס שואו.
איציק צאיג ודן פרופר (צילום: דוד בר סלע)
איציק צאיג ודן פרופר (צילום: דוד בר סלע)


8. לרגל ציון 75 שנה להיווסדה, ערכה השבוע חברת אסם בראשות המנכ"ל איציק צאיג, אירוע ל-5,000 עובדי החברה באמפי פארק רעננה. במקום הוקמה והוצגה תערוכה מיוחדת שהציגה בתמונות את ההיסטוריה של אסם: "מאורז בן גוריון ועד בייגלה שטוחים". יו"ר אסם, דן פרופר, המציין בימים אלו 50 שנות פעילות בחברה, התרגש מאוד כאשר מקהלת עובדים עלתה על הבמה עם ביצוע מיוחד של "תישאר צעיר לנצח".
(צילום: אביב חופי, אסף לב)
(צילום: אביב חופי, אסף לב)


> סביר להניח שרונית שניידמן סובבה המון ראשים כשבילתה באוברול עם הדפס אתני, בגווני סגול, ירקרק ואפור, פלוס תוספת אלמנטים נוצצים. התיק שבחרה, הותאם בצבע ובעיטור האבנים ללוק.> יפעת אירני כבר ערוכה לחורף בקז'ואל שיק מוקפד, כול חולצת פסים קלה שהוכנסה כבדרך אגב לסקיני ג'ינס, תחת מעיל טרנץ' כחול כהה ומגפונים תואמים. אם הסתנוורתם מהאאוטפיט, הטבעות הנוצצות שעל ידה יוסיפו לאפקט הבלינג.> הילה רהב מבינה שיותר פשוט הוא גם הרבה יותר מוצלח, כך שבחרה בשמלת מיני נטולת שרוולים בכחול בוהק, שנחתכת על הגוף בדיוק במקומות הנכונים, ששילבה עם נעלי עקב מינימליסטיות. החיוך, הוא תוספת מוצלחת במיוחד.