ביישוב שדה אליעזר שבצפון הארץ, נערך ביום שישי, זאת השנה ה-16 במספר, פסטיבל לילדי וראייטי. את הפסטיבל, שלדברי המארגנים זאת הפעם האחרונה שנערך במתכונת הנוכחית, ארגנו  אורי אנג'ל - בנם  של אודי אנג'ל נשיא 'וראייטי' וליאורה עופר, יחד עם חבריו סער אשרוף וניר מקדסי. מתחם האירוע קושט בלבבות אדומים מוארים, שנפרשו במקום על ידי  אמן התאורה גיל טייכמן. המסיבה עצמה כללה הופעות חיות של שלומי שבת, אביב גפן ושל הלהיט התורן 'דדי דדון' אותו מגלם השחקן אסי כהן, שהלהיב את הקהל. דיילות של חברת ניופאן הציעו למוזמנים להתנתק לרגע מהמסיבה עם אוזניות מנטרלות רעשים חדשות של Bose. 
 
הצפינו, חגגו את ההצלחה של גיוס תרומות של כ- 300,000 ש"ח: ענת כרם-אנג'ל רעייתו של אודי, קארין ברק - אנג'ל רעייתו של אורי רוני פוקס, אתי וגבי רוטר, רני כרמלי, רותי ולוני הרציקוביץ', יו"ר וראייטי אורי סלונים עם רעייתו תמי, מנכ"לית וראייטי ריקי אריאל, אריאלה ועמי גניגר, אנדי רם, אבי וטלי אנג'ל עם ילדיהם יונתן, אלינור ודניה,  ניצן ורונן משה, אלינור קופלר, נטלי סבן, שחר פאר ורבים נוספים. 

שלומי שבת ואודי אנג'ל (אלוניס צילום)
שלומי שבת ואודי אנג'ל (אלוניס צילום)
טלי, יונתן, אלינור, אבי ודניה אנג'ל
טלי, יונתן, אלינור, אבי ודניה אנג'ל

אורי סלונים
אורי סלונים

ענת כרם אנג'ל
ענת כרם אנג'ל



ששון פרימיום
המדליסט האולימפי מריו, הג'ודוקא אורי ששון, ממשיך להסתכל קדימה גם בשדה הכלכלי. ששון בחר ב'קלי פרימיום' מקבוצת קלי, לנהל את תיק הביטוח והפנסיה שלו. לכבוד השידוך התייצב המדליסט בכנס השנתי שערכה קבוצת קלי ללקוחות הפרימיום שלה בגן האירועים 'סטוקו' בתל-אביב. בין הנאומים על רגולציה, שוק ההון ומצב הבורסה, עלה ששון לבמה וסיפר  על המרוץ שלו למדליה. מנחם קלי, יו"ר קבוצת קלי ויובל קורן, מנכ"ל קלי פרימיום עשו פאוזה לתמונה למזכרת. 

יובל קורן, אורי ששון, ומנחם קלי (צילום: קובי יעקובוב)
יובל קורן, אורי ששון, ומנחם קלי (צילום: קובי יעקובוב)
עדן בן זקן וליאור שמואלי (צילום: יוסף אנך)
עדן בן זקן וליאור שמואלי (צילום: יוסף אנך)


שמואלי בסלפי
בזמן הצילומים למשדר ההתרמה השנתי של עמותת 'גדולים מהחיים' ששודר אתמול (ראשון) בערב על ידי הזכיינית רשת בערוץ 2, נצפה ליאור שמואלי, מנכ"ל העמותה הפועלת למען שיפור באיכות חייהם ורווחתם של ילדים חולי סרטן ומשפחותיהם, מוצא זמן לסלפי. שמואלי פגש בהפסקת הפרסומות את עדן בן זקן שהופיעה במשדר בהתנדבות לצד עידן רייכל, מירי מסיקה, אליעד נחום, אביב גפן, התקווה 6, דודו אהרון, עומר אדם ועוד.

תעודת ניצחון
הקרנת הבכורה של הסרט "אש נ"ס", מבית מחלקת התעודה של הערוץ הראשון, נערכה ביום שישי האחרון. הקרנת הסרט שישודר במוצאי יום הכיפורים, משכה אליה דמויות בולטות שהיטו את הכף - והביאו לניצחון בקרבות במלחמת יום הכיפורים. הסרט אותו יצר רמי קדר, מתאר את החוויה של לוחמי חיל התותחנים ומביא סיפור גבורה שטרם סופר, על האופן שבו ניצחה ישראל בחזית הצפון. התייצבו לצפות: יו״ר קבוצת ארמז, תא״ל (במיל') אריה מזרחי, שהיה מג״ד תותחנים במלחמה, יו״ר האגודה למען החייל לשעבר, אביגדור קהלני, המזוהה ביותר עם הקרבות בעמק הבכא, עמוס ירון, יום טוב תמיר ועוד.

אריה מזרחי ואביגדור קהלני (יח"צ)
אריה מזרחי ואביגדור קהלני (יח"צ)


סוכה בגורד שחקים
בערב סוכות יפתח בסין הכנס השנתי של המועצה העולמית לגורדי שחקים -  CTBUH. הכנס, שימשך שבוע שלם, יכלול הרצאות של האדריכלים, מהנדסים ויזמים לצד הצגת הפרויקטים פורצי הדרך לשנת 2016. השנה נרשם מספר גבוה במיוחד של משתתפים ישראלים - כ-70 מבכירי עולם הנדל"ן הישראלי. המשלחת הישראלית היא השלישית בגודלה מבין כלל המשלחות. ייהנו מסיור בערים שנג'ן, גואנזו והונג קונג וועידות מקצועיות: ישראל דוד - נציג ישראל במועצה העולמית, דני מריאן - יו"ר איגוד המהנדסים, אדריכל גיל שנהב, נציג תל אביב במועצה העולמית ויו"ר הפורום CTBUH-Israel, האדריכלים אבנר ישר, משה צור ועוד.

דני מריאן (יח"צ)
דני מריאן (יח"צ)


תפסו ג'וב
מינויים חדשים בחברת ארקיע: עוז ברלוביץ מונה לתפקיד מנכ"ל ארקיע אינטרנשיונל ומנחם זלמבוניץ מונה לתפקיד סמנכ"ל לקוחות. אסף ברנע מונה ליו"ר ההנהלה הציבורית של ענף מדעי החיים במכון היצוא. פרופ' דניאל צ'מנסקי מונה לתפקיד ראש החוג לכלכלה במכללה האקדמית גליל מערבי.

עמית בהט מונה למנהל החדש של מלון אוריינט - המלון החדש בקבוצת מלונות היוקרה של ישרוטל, העתיד להיפתח בירושלים ב- 2017. משה אלעזר לתפקיד מונה לתפקיד מנהל  שיווק ומכירות במלון הבוטיק 'אמריקן קולוני' ירושלים. שאול שלום, מנהל פרוייקטים בכיר באפריקה ישראל, מונה לסמנכ"ל בניה והנדסה בקבוצת חנן מור.