האנג'ל הישראלי, טל ברנח, הוזמן לפרוש משנתו כמרצה אורח לסטודנטים שלומדים יזמות בברצלונה. ברנח עדכן את חבריו בפייסבוק שלקראת סוף ההרצאה השאיר כעשר דקות לשאלות ותשובות. כל מי ששאל התבקש להגיד את שמו ומאיפה הוא בעולם - וכך מתאר ברנח: "קם הראשון... שמי מוכתר ואני מאיראן ושואל את השאלה קם השני... שמי טאופיק ואני מטורקיה". המרצה הישראלי יצא בתחושה שאולי ההייטק הישראלי יהיה יום אחד הגשר לשלום.

 
אלכסנדרפסט בהאנגר
שעה שברחבי העולם עורכים הומאז'ים לחודש חגיגות הבירה של גרמניה - האוקטוברפסט - גם בהאנגר 09, שבפארק תעשיות עמק חפר, נערכה חגיגת בירה ישראלית, ה'אלכסנדרפסט'. בעלי מבשלת "בירה אלכסנדר": אורי שגיא, יורם ירזין, אביאם סלע, שלמה ינאי, אלי אלרואי ומנהלת המותג שון עברי, הפיקו חגיגה משלהם שכללה הרבה בירה והופעות חיות של זמרים והרכבים בהם: להקת הג׳אזלן, וירמי קפלן. הכי מינכן גרסת עמק חפר.

שון עברי, אורי שגיא ויורם ירזין (צילום: תום גץ)
שון עברי, אורי שגיא ויורם ירזין (צילום: תום גץ)
בוב ליודייס ותלמה בירו
בוב ליודייס ותלמה בירו


בירו והבויז

תלמה בירו, מנכ"לית איגוד השיווק הישראלי, היא חברה ותיקה של בוב ליודייס, מנכ"ל איגוד המפרסמים האמריקאי ANA. השניים שבו ונפגשו לאחרונה בכנס השיווק האמריקאי הגדול, הנערך מדי שנה באורלנדו, פלורידה, ונמשך ארבעה ימים. בירו סיפרה לבאי הכנס על עולם השיווק הישראלי המתחדש ומשתנה ללא הרף, על החדשנות שהיא משאת נפשו של כל איש שיווק, ועל כנס השיווק הקרוב של האיגוד שיעסוק בטכנולוגיה והשפעתה על מהלכי השיווק של העתיד. בסיומו של יום הדיונים הראשון הופיעה בפני באי הכנס להקת הבקסטריט בויז.

ארוחת התקווה של לבני
ח"כ לשעבר אתי לבני, אירחה בביתה את כלת פרס נובל לשלום הליברית ליימה בואי, לארוחת שף ייחודית בהובלתם של השפים ארז קומרובסקי והשף הערבי עומרא עלאוון ממסעדת עלי גפן בחיפה. ארוחה התקיימה במסגרת אירועי "צעדת התקווה" של תנועת "נשים עושות שלום". התנועה פועלת לקידום הסכם מדיני מתוך אמונה שנשים צריכות לקחת אחריות על עתיד ילדיהן, ומתוך התפיסה ששילובן בהליכי פיוס מגבירים את הסיכוי לשלום בר קיימא, בהתאם להחלטה 1325 של האו"ם. 

נשנשו בתקווה: ח"כ ציפי לבני, עליזה אולמרט, דנה ויס, מנכ"לית Vibe Israel ג'ואנה לנדאו, יעל אונגר מיבואני קיה, המייסדת והבעלים של "קבוצת גנדיר" יהודית יובל רקנאטי, תא"ל במיל' ישראלה אהרון, מייסדת חברת "אורמת טכנולוגיות" יהודית ברוניצקי, מנכ"לית חברת "מדינול" יהודית ריכטר ומנכ"לית "קול אחד" פולי ברונשטיין.

ליימה בואי, אתי לבני, עליזה אולמרט וציפי לבני (צילום: נשים עושות שלום)
ליימה בואי, אתי לבני, עליזה אולמרט וציפי לבני (צילום: נשים עושות שלום)

פינקי זוארץ ואריק סיני (צילום: שחר אביטן)
פינקי זוארץ ואריק סיני (צילום: שחר אביטן)


פינקי וסיני בפסטיבל

המופע "סיבה טובה" - מחווה לציון 40 שנות יצירה של הזמר אריק סיני - נערך במסגרת פסטיבל בנימינה ליצירה ישראלית. אל הפקת המקור החגיגית הצטרפו דני רובס, יצחק קלפטר, מאור כהן, להקת ג'יין בורדו, גבע אלון ורז שמואלי, אשר יחד עם  סיני ביצעו שירים מהרפרטואר הבלתי נשכח שלו, בביצועים חדשים ומיוחדים בניהולו המוזיקלי של עדי רנרט. פינקי זוארץ ראש מועצת בנימינה- גבעת עדה הביע את התרגשותו מהערב המיוחד. 

תפסו ג'וב
איריס האן נבחרה למנכ"לית החדשה של החברה להגנת הטבע. אורי בן ארצי, שתפקדה עד כה כסמנכ"לית המכירות של חברת אמדאוס ישראל, מונתה לתפקיד המשנה למנכ"ל אמדאוס ישראל. אייל מילר התמנה למנכ"ל Samsung Next תל אביב, שירן יפרח מונתה למנהלת השיווק והיזמות בחברת י. שטרן ושות' בע"מ, בעוד שאלון שאול מונה למנכ"ל אשכול מלונות חיפה : קראון פלזה חיפה וחיפה Bay View.