1. מנהלות ומנהלים צעירים, ממגזרים שונים במשק, הוזמנו בראשון בערב לאירוע של WeizmannVibe  - מועדון הצעירים של אגודת ידידי מכון ויצמן למדע. הנוכחים התייצבו במועדון "זאפה" בהרצליה, שם האזינו להרצאה לא שגרתית מפי חוקר הנמלים ד"ר עופר פיינרמן, מהפקולטה לפיזיקה במכון ויצמן, תחת הכותרת: "מה החברה האנושית יכולה ללמוד מנמלה (ומה לא?)". מיד לאחר מכן נערכה הופעה מקפיצה ומהנה של דני סנדרסון. 

מי שקיבל את פני הבאים היה שמשון הראל, יו"ר אגודת הידידים של המכון ומבעלי 'אמריקה-ישראל' שהגיע מלווה בדור הצעיר - בתו ד"ר שלי עדי-הראל, שהתמחתה במכון ויצמן בתחום הסרטן וחתנו רו"ח עמית עדי-הראל. נצפו ונהנו: פרופ' מיכל נאמן, סגנית הנשיא של המכון; מנכ"לית אגודת הידידים יעל גורן-וגמן, עמיר שאלתיאל - יו"ר מועדון הצעירים באגודה ויו"ר קבוצת אלדר, נטלי סגול, בתם של  טובה וסמי סגול, ד"ר גל אביב ורבים נוספים.

2. מפיקת סרטי הטלוויזיה, רונית רייכמן-להט וחברתה היזמית נטע צוובנר, חגגו ביום שישי שעבר יום הולדת במסיבה משותפת. חברים רבים של השתיים הוזמנו למסיבה שנערכה במסעדת 'צפון אברקסס' שבתל אביב. נהנו מקבלת שבת שכללה מוזיקה, דרינקים ופיצות: בעלה של רייכמן עו"ד דן להט - חבר מועצת עיריית תל אביב, בעלה של צוובנר- ארז שחר שהוא הבעלים של קרנות הון סיכון אוורגרין וקומרה, רון צוקרמן ומיכאלה ברקו, מושיק ורז'ין גנזי, נועם לניר, שי אגסי, מוקי ורונית שניידמן, סילבן שלום, עינת לסר, יגאל ושירלי זילכה, יגאל שרמייסטר ו-הנית ויטוס, רם לנדס, גדי אונגר, מירב כהן ואפי דהן.

שי אגסי ודן להט (צילום: אביב חופי)
שי אגסי ודן להט (צילום: אביב חופי)

מוקי ורונית שניידמן
מוקי ורונית שניידמן

3. למעלה מ-2,500 אוהדים ביציעים של אצטדיון 'קנדה' במרכז הטניס שברמת השרון, נהנו בסוף השבוע שעבר מטניס מצוין לאורך מרבית שלבי תחרות גביע דיוויס בין ישראל ושבדיה, וגם יצאו בסוף מחויכים כאשר נבחרת ישראל הכריעה את המפגש - ובזכות כך, תמשיך לשחק גם בשנה הבאה בבית האזורי. עודדו: אסי טוכמאייר - יו"ר איגוד הטניס, רעייתו מירי ובתם מאיה, אליעזר שקדי, חגי בדש, רועי ורמוס, לילך אשר-טופילסקי, ליאור רביב מנכ"ל ישרוטל, יגאל כרמי יו"ר הוועד האולימפי, מודי כידון וענת ואודי אנג׳ל.
 
אסי טוכמאייר (צילום: איגוד הטניס)
אסי טוכמאייר (צילום: איגוד הטניס)

4. המיליארדר בני שטיינמץ ורעייתו אניאס, ציינו בראשון בערב במוזיאון תל אביב לאמנות, עשור להקמת הקרן הנושאת את שמם. נשאו דברים: ראש הקרן בני שטיינמץ, עליזה אולמרט שהודות לפועלה בנושא ילדים בגיל הרך נקבעו מטרות הקרן ושלי שטיינמץ-מנחם האחראית על תחום נוער בסיכון בקרן. עשו כבוד לזוג שטיינמץ: רמי ואתי כספי, מיכל ודוד פורר, פיני וציפי רובין, קלודין ויואב גלנט ובתם אור, הילה ורני רהב, אילנה דיין ובעלה הראל שהם חברים קרובים של מנכ"לית הקרן עו"ד איריס לונדון –זולטי, עירית שטראוס ובן זוגה פיליפ, קובי ולימור בלדב, צביקה בארינבוים ונוספים.

עירית שטראוס ובן הזוג פיליפ (צילום: אביב חופי)
עירית שטראוס ובן הזוג פיליפ (צילום: אביב חופי)
אניאס ובני שטיינמץ
אניאס ובני שטיינמץ

אביב בושינסקי, ג'רי שוורץ, עדה יונת והת'ר ריסמן (צילום: אריאל אריכא)
אביב בושינסקי, ג'רי שוורץ, עדה יונת והת'ר ריסמן (צילום: אריאל אריכא)


5. קרן הישג, המעניקה מידי שנה מלגות לימודים לתואר ראשון לחיילים משוחררים שעלו לישראל ושירתו כחיילים בודדים בצה"ל, קיימה ביום ראשון את האירוע השנתי של הקרן, במסגרתו הוענקו מלגות ל-226 סטודנטים. האירוע התקיים במתחם "שבע" בתל אביב בהשתתפות התורמים ומייסדי הקרן, בני הזוג ג'רי שוורץ והת'ר ריסמן שהגיעו במיוחד מקנדה. פרופ' עדה יונת ממכון ויצמן, זוכת פרס נובל לכימיה, הייתה אורחת הכבוד של הערב והתקבלה בחום ע"י  אביב בושינסקי, מנהל קרן 'הישג' שסיפר על פעילותה של הקרן הייחודית בתוכנה ובהיקפה ועל ידי יו"ר הקרן שבתי שביט.

6.מייסד ויו"ר פייסבוק, מארק צוקרברג, נכנס לאווירת חג ליל כל הקדושים ('האלווין') וסחף אחריו את בני משפחתו כאשר הוא ורעייתו צ'אן התחפשו ל'ויקינגים', בתם התינוקת מקס הולבשה בתחפושת דרקון,  וכלב הרועים ההונגרי של המשפחה 'ביסט' התחפש לכבשה.
 

Happy Halloween from a family of vikings, a sheep and one adorable little dragon.

A photo posted by Mark Zuckerberg (@zuck) on


משה צבירן ואורית מנדלסון שהם עם טום, אנדרו ואוולין דנוס (ישראל הדרי)
משה צבירן ואורית מנדלסון שהם עם טום, אנדרו ואוולין דנוס (ישראל הדרי)


7. בין הבוגרים שקיבלו השבוע את תואר ה-MBA של תכנית קלוג-רקנאטי למנהלים של הפקולטה לניהול על שם קולר באוניברסיטת תל אביב, היה אנדרו דנוס, מהבעלים של קבוצת ג'יימס ריצ'רדסון. ההורים הגאים טום ואוולין התרגשו ופגשו במקום גם את פרופ' משה צבירן דקאן הפקולטה לניהול ע"ש קולר ומנכ"לית התכנית אורית מנדלסון שהם.

(צילום: אביב חופי)
(צילום: אביב חופי)

> מראה, מראה, שעל הקיר, ברור שגל שנפלד בחרה את האאוטפיט הכי קול בעיר - בשחור טוטאלי שאליו התמסרה בבגדים אך גם באמצעות כובע המצחייה, משקפי השמש הגדולים והליפסטיק. השוס: המעיל הארוך שהביא איתו את רוח הסתיו הקרירה.
> אם תרצו להוסיף מעט צבע ליום אפור, אין כמו הצעיף שבו התקשטה הדס פורר, מעל לשמלה הקצרה הבהירה שלה. הטקסטורה מושכת העין לצד שילוב ההדפסים של הפריט האופנתי, הפכה מראה סולידי למרגש.
> גיתית פרידברג שומרת על הלוק פשוט ויפה, באמצעות סקיני ג'ינס תחת חולצת טוניקה כהה אך שקופה במידה. את השדרוג, יצרה באמצעות האקססוריז: משקפי השמש וכמה צמידים זהובים, פלוס סנדלי הפלטפורמה בצבע קאמל תואם.