טניסאי העבר, אנדי רם, אירח בבוקר יום שבת את תחרות הטניס שיסד לזכרו של אביו, עמי רם, שנפטר בשנת 2005. טרום התחרות פרסם רם סטטוס מרגש בעמוד הפייסבוק שלו: "מאי 2005, אני בפאריז. יום לפני שמתחיל הרולאן גארוס, מסיים אימון מסכם עם יוני, החיים נפלאים, בדרך לחדר הלבשה חבר תופס אותי ומספר לי שאבא שלי קיבל דום לב ונפטר".
 
"בשנייה אחת, עולמי חרב עליי! הבנאדם שהיה הכי קרוב אליי בחיים כבר לא איתי. יוני תופס אותי באפיסת כוחות וגורר אותי לחדר במלון כדי להתארגן לטיסה חזרה ארצה ולהיות בהלוויה. מאז ועד היום כלום כבר לא אותו דבר... אני מתגעגע אליו כל יום. אני מחפש אותו בחלומות שלי. רוצה לספר לו מה עובר עליי. מה נהיה מהילד שהוא גידל. מהילד הקטן שהוא נתן את הנשמה בשביל ההצלחה שלו. והכי בא לי שיראה את שלושת הנכדים שלו שהוא לא פגש מעולם".

לוני הרציקוביץ' (צילום: אביב חופי)
לוני הרציקוביץ' (צילום: אביב חופי)
לוני הרציקוביץ' ואנה סטרשנובה
לוני הרציקוביץ' ואנה סטרשנובה


"אחד הדברים הכי קשים שהוריי התמודדו עימו במהלך הקריירה שלי זה איך לממן את החלום ה'יקר' שלי, להיות טניסאי מצליח. אני זוכר את הפגישות הרבות של אבי עם ספונסרים כדי שיעזרו לו במימון הקריירה של בנו, ואת התסכול שלי בכל פעם שהתשובה הייתה שלילית. אחד הדברים שהחלטתי לעשות אחרי הפרישה זה לפתוח קרן על שמו של אבי, שתעזור לילדים צעירים מוכשרים לממש את הפוטנציאל שלהם להיות שחקנים מקצוענים", הסביר.

מטרת האירוע הייתה גיוס תרומות לקרן על שם עמי רם - קרן התומכת בשחקנים מקצועניים צעירים שמשחקים במרכז לטניס בישראל. חבריו הרבים של רם התגייסו לקחת חלק בתחרות ה-"PRO/AM" (מקצוען חובבן) שנערכה במרכז לטניס בישראל ברמת השרון בהשתתפות שחקנים מקצועניים ושחקנים חובבנים. נהנו מיום שמש, משחק ראווה והפנינג לכל המשפחה: לוני הרציקוביץ', רוני נפתלי, מודי כידון, דין שטרן, אודי אנג'ל עם בניו אורי ואיתי והנכדים, ירון ליכטנשטיין, קובי סקאל, אסי ומירי טוכמאייר, מיכל אנסקי, יוני ארליך, דודי סלע, שחר פאר ואנה סמשנובה.

רוני נפתלי
רוני נפתלי

קובי סקאל
קובי סקאל

ירון ליכטנשטיין
ירון ליכטנשטיין

אורי אנג׳ל ויוני ארליך
אורי אנג׳ל ויוני ארליך

דין שטרן
דין שטרן