1. המנהלים הבכירים מקבוצת התקשורת של פטריק דרהי, הגיעו לביקור בישראל מרחבי העולם. במסגרת הביקור, האורחים קיבלו טעימה ממרכז החדשנות הלאומי של ישראל - שיוקם במרכז פרס לשלום ולחדשנות. ראשי המרכז, בהם איילת פריש, שמחו על הביקור החשוב.
 
2. המיליארדר ג'ק מא, שהוא מייסד וראש דירקטוריון קבוצת 'עליבאבא', אירח את דייוויד בקהאם ורעייתו ויקטוריה בערב חגיגת הקניות של 'יום הרווקים' הסיני, במטה החברה  בסין.
3. מזג האוויר הנעים ששרר בסוף השבוע החולף, הוציא רבים לריצה ופעילות ספורטיבית ברחבי העיר. בין אלה שנתפסו בעין העדשה שומרים על כושר בפארק הירקון היו ראש עיריית תל-אביב יפו רון חולדאי, איש העסקים והמולטי מיליונר דני טוקטלי ומנכ"ל חברת הנכסים המניבים של קנדה-ישראל פאר נדיר ורעייתו טלי.
דני טוקטלי (צילום: אביב חופי)
דני טוקטלי (צילום: אביב חופי)
יעל ניזרי וטדי שגיא (צילום: ניר פקין)
יעל ניזרי וטדי שגיא (צילום: ניר פקין)


4. אל מול ירח ה'סופר מון' שהפציע לחיינו ביום שני, חגג המיליארדר טדי שגיא את יום הולדתו ה-45. המסיבה נערכה באחד מבתיו של שגיא, ברחוב גלי תכלת היוקרתי שבהרצליה פיתוח. שגיא, המדורג שישי ברשימת הישראלים העשירים של המגזין 'פורבס' ובת הזוג יעל ניזרי, קיבלו את פני הבאים שהגיעו לביתם רחב הידיים והמפואר הנמצא ממש על קו הים. 

הערב כלל מסיבת ריקודים סוערת שבשלב מסוים הפכה למסיבה אוזניות, בליווי רקדניות, אלכוהול משובח, והופעות של הזמר עומר אדם ושל "שלישיית 'מה קשור" שעשו שמח. שגיא עצמו נשא דברים והודה שהוא מתרגש מהחגיגה, כשבין הראשונים שהתייצבו היו הורי חתן השמחה עמי וליזיקה שגיא ובתו של שגיא, יולי, מבת הזוג לשעבר, לימור סימנוביץ'. הגיעו לברך: השכן מהבית ליד - שגריר ארה"ב בישראל דן שפירו, עדי עזרא ובר רפאלי, פנינה רוזנבלום, הדס וירון ליכטנשטיין, אתי עובדיה, רני והילה רהב, מני ויצמן, רועי ורמוס ועופר נמרודי.

5. היזמית והאדריכלית גל נאור, המקימה את פרויקט 'פארק בבלי' בתל אביב, יו"ר אגודת ידידי ביה"ס לאומנות במכללת ספיר - ורד אילני, וקלודין גלנט שהיא חברה בוועד המנהל של אגודת הידידים של ביה"ס לאמנות, אירחו בבוקר יום שני אירוע ייחודי לנשים, בגלריות פרויקט 'פארק בבלי' שנבנה בימים אלה. המוזמנות נהנו מארוחת בוקר עשירה ומסיור בגלריות הפארק, שבהן הועמדו יצירות אמנות למכירה. כ-100 אלף שקלים נאספו ממכירת עבודותיהם של מרצים ובוגרים של ביה"ס, שמיועדים לשמש כמלגות לסטודנטים. נהנו: ענת פרנקל, שרון ברנדס, רונית שניידמן, ישראלה שטיר שחגגה באותו היום את יום הולדתה וריבי אירני.

קלודין גלנט, גל נאור וורד אילני (צילום: אביב חופי)
קלודין גלנט, גל נאור וורד אילני (צילום: אביב חופי)

אליעזר ונמרוד שקדי עם רמזי גבאי (צילום: סיון פרג')
אליעזר ונמרוד שקדי עם רמזי גבאי (צילום: סיון פרג')
6. במרכז הירידים בתל אביב, נפתח ביום שלישי הכנס הבינלאומי הרביעי לביטחון המולדת והסייבר. מאות אורחים מ-80 מדינות ברחבי העולם, הגיעו להשתתף בכנס. מהצד הישראלי נצפו: רמזי גבאי - יו"ר מכון הייצוא, שר הביטחון והרמטכ"ל לשעבר שאול מופז המשמש כנשיא הכנס, גלעד ארדן - השר לביטחון פנים ולנושאים אסטרטגיים, אליעזר שקדי, שהגיע עם בנו היזם נמרוד שקדי ורבים נוספים.

7. הפילנתרופ ואיש העסקים מורט צוקרמן, קיבל לאות כבוד את מדליית הטכניון. המדליה הוענקה לו באירוע חגיגי בהשתתפות יותר מ-100 אורחים שנערך בניו יורק. את אות ההוקרה החשוב, העניק לצוקרמן נשיא הטכניון פרופ' פרץ לביא, על ייסוד תכנית המנהיגות STEM של צוקרמן - יוזמה היסטורית שנועדה לטפח שיתוף פעולה בין מדענים מארה"ב ומישראל. 
מורט צוקרמן ופרץ לביא (צילום: ATS)
מורט צוקרמן ופרץ לביא (צילום: ATS)
אלדד כורש, ביני זומר ואמיר גלעד (צילום: משה כהן)
אלדד כורש, ביני זומר ואמיר גלעד (צילום: משה כהן)

8. ברמת החייל שבתל אביב, נערך ביום שלישי כנס משותף של חברת 'גלעד ממשל ולובינג' ומשרד עורכי הדין עמית פולק מטלון ושות'. הכנס עסק בנושא הבוער: 'היום שאחרי הבחירות בארה"ב - איך מדיניות הממשל החדש תשפיע על עסקי הטכנולוגיה, הנדל"ן, הנאסד"ק, ושוק האנרגיה?'. 

בין המשתתפים היו יעל שילוני ועמית אבנר - מנכ"לים משותפים בחברת 'גלעד יחסי ממשל ולובינג', אלדד כורש - שותף מנהל במשרד 'עמית פולק מטלון' שראיין את ביני זומר, מנכ"ל נובל אנרג'י ישראל בנושא "חבלי הקליטה של חברה אמריקנית בתוך תרבות העסקים הישראלית". איתם דנו גם עדי שטראוס, ניר דגן, ענת לוין, ישראל רייף, אריאל סנדר, מנהל העסקים הראשי של קבוצת גלעד ומי ששימש בחודשים האחרונים כיועץ אסטרטגי פוליטי של מטה טראמפ בישראל ונוספים. 

(צילום: אביב חופי)
(צילום: אביב חופי)

> אילנית באומן זוהרת בשמלה נטולת שרוולים בגוון אור הירח, שזוהרת גם בגלל עיטורי החרוזים שרקומים על הבד. אליה, צירפה מעט תכשיטים עדינים ונעליים שחורות קלאסיות, שלא יאפילו על מראה הערב המהודר.

> אם גלית גוטמן היתה קצת יותר המורה שלכם, כנראה שהייתם מרוצים מהגיק שיק - שכולל חצאית פליסה בצבע כחול עמוק עם חולצה בקשירת פפיון, ששולבה עם מגפונים תואמים. במקום ברדס, על כתפיה הונח מעיל עור קלאסי שמושך תשומת לב, לפחות כמו התיק המבריק.

> אורנה אלוביץ' מתפארת אף היא במעיל עור קולי, מעל לגופייה שחורה שהותאמה לחצאית מיני קטיפתית אך שובבה בגזרה גבוהה, פלוס שרשרת במראה אינדיאני. על הרגליים הארוכות, הגנה באמצעות מגפי ברך שמזכירים שהחורף מגיע.