אירוע פתיחת " ESCAPE CITY"- מתחם 'חדרי בריחה' חדשני, נערך בראשון בערב בתל אביב. המתחם הוקם ביוזמת אמן החושים ליאור סושרד, רון פדרמן - בן למשפחת פדרמן - מבעלי מלונות דן, ודן דואניאס, מבעליMODY קרמיקה.

האורחים הסתובבו בין חדרי בריחה שעוצבו בהשראת עולמות הסרטים והפנטזיה – ביניהם חדרי המסור, צ'ארלי בממלכת השוקולד, שודדי הקאריביים ומשחקי הכס.

הגיעו לפרגן ונשנשו סושי, דים סאם ופיצה ושתו דרינק בבר : ראש העיר תל אביב-יפו רון חולדאי, עמי פדרמן אביו של רון והאחות דניאלה, אודי וענת אנג'ל, מודי ושרון כידון, יפית גרינברג ובני ארד, עומר לוי, סמנכ"ל 'קשת' צביקה ליבליך, דרור גלוברמן, אורי גלר ויואב לימור שהגיע עם בנו.


צביקה ליבליך (צילום: אביב חופי)
צביקה ליבליך (צילום: אביב חופי)

עומר לוי
עומר לוי

רון ודניאלה פדרמן
רון ודניאלה פדרמן

הפרס של בן גוריון

במלון דן תל אביב נערך בראשון טקס הענקת פרס על שם דוד בן-גוריון. הפרס, המוענק על-ידי עמותת 'יד דוד בן-גוריון' מזה שלושים שנים, מיועד לחוקרים, סופרים, אנשי רוח ומעשה, אשר בפועלם מנציחים את חזונו של ראש הממשלה הראשון של ישראל ומקיימים את מורשתו. הערב נפתח בדקת דומייה לזכרו של נשיא המדינה לשעבר, שמעון פרס ז"ל, אשר כיהן בעבר כיו"ר העמותה.

השנה הוענק הפרס לד"ר איילין סולווי, חקלאית בעלת שם עולמי וחוקרת במכון ערבה, ולפרופסור דיוויד פיימן, חלוץ ומוביל בחקר ניצול אנרגיית השמש ואנרגיות חלופיות, אשר זכה בפרס מפעל חיים. נכחו: רא"ל (מיל') בני גנץ, המכהן כיו"ר עמותת בן-גוריון, יאיר סרוסי, יו”ר בנק הפועלים; מושיק תאומים, מבעלי משרד הפרסום גיתם BBDO; פרופ' רבקה כרמי ששימשה כיו"ר ועדת השופטים; עוזי דיין - חבר ועדת השופטים; מיקי פדרמן בעל השליטה ברשת מלונות "דן" ויריב בן אליעזר נכדו של בן גוריון ופרופ' דן שכטמן שגם הרצה בפני הבאים בנושא "כיצד לעניין את הנוער במדע".

מיקי פדרמן ובני גנץ (צילום: ישראל הדרי)
מיקי פדרמן ובני גנץ (צילום: ישראל הדרי)

יאיר סרוסי ויריב בן אליעזר
יאיר סרוסי ויריב בן אליעזר

הנוגסים בבשר

ניחוחות של בשר על האש אפפו את רחוב הארבעה בתל אביב בראשון בערב שעה שפאדי דבאח, בעלי קבוצת המסעדות "אנגוס", חנך את מתחם המסעדות החדש בבעלותו. המתחם הכולל שתי מסעדות של הקבוצה וקצבית בוטיק נבנה בהיקף השקעה של למעלה מ-2 מיליון שקלים.

לאירוע ההשקה, בו הוגשו מאות קילוגרמים של בשר, הגיעו: אביו של פאדי המכהן כראש מועצת דיר אל אסד, סלאח דבאח; דליה איציק; מנכ"ל קבוצת קניוני עזריאלי ארנון תורן; בעלים חברת "גיל הפקות" אסף גיל; ראש עיריית מודיעין ויו"ר השלטון המקומי חיים ביבס; שלומי יחיאני; השף ישראל אהרוני עם בתו תמרה ורבים נוספים.

פאדי ואחמד דאבח (צילום: אלירן אביטל)
פאדי ואחמד דאבח (צילום: אלירן אביטל)

תמרה וישראל אהרוני
תמרה וישראל אהרוני

קניון וקולדפליי

עו"ד חגי אדורם נציג חברת יזמי הנדל"ן ברקליס האנגלית הפועלת להקמת קניון בים המלח מזה מספר שנים אירח אתמול מפגש בלוקיישן הנבחר במקום הכי נמוך בעלום. אדורם סיפר כי קניון מותגים יהווה בשורה אמתית לאזור בו מבקרים 2.7 מיליון מבקרים בשנה תיירים וישראלים. ראש מועצת תמר דב ליטבינוץ סיפר על האזור שיקבל תנופת צמיחה ואף חשף שהוא בדרכו לפגישה עם נציג להקת קולדפליי לבדיקת היתכנות הופעה של הלהקה במצדה במהלך 2017.

דב ליטבינוץ ועו"ד חגי אדורם (צילום: לירן אוזן)
דב ליטבינוץ ועו"ד חגי אדורם (צילום: לירן אוזן)

החכמה של ראשי הערים

משלחת של ראשי ערים מהעולם ביקרה לאחרונה בחברת התקשורת בזק, במטרה ללמוד על פתרון העיר החכמה מודיעין שהחברה השיקה לאחרונה. הסיור התקיים במסגרת ביקור שארגן משרד החוץ והקונגרס היהודי האמריקאי, לרגל ועידת ראשי הערים השנתית. גיל רוזן, סמנכ"ל השיווק והחדשנות של בזק הציג לאורחים מהעולם את כלל הפתרונות שיאפשרו להם לחסוך ולהתייעל ובמקביל לשפר את איכות החיים של התושבים בעירם.

גיל רוזן וראשי הערים (צילום: כפיר סיוון)
גיל רוזן וראשי הערים (צילום: כפיר סיוון)