'סלון החורף' שאצרה קרן בר-גיל, נפתח בסוף השבוע בלונדון בביתה היפהפה של אילנה ויגרצין. 'סלון החורף' הוא יוזמה של בר-גיל, ויגרצין ושרון פודרויסקי (ממקימות מעגל הידידים הצעירים של בת שבע) ומציגים בו מיטב האמנים הישראליים, ביניהם, אוהד מטלון, אפרת גלנור, סיון שטרנבך ושירה זלוור.

התארחו בסלון: דני אונגר, האדריכל רון ארד, סוכן שחקני הכדורגל הספרדי פרה גווארדיולה אחיו של פפ גווארדיולה, אשת שגריר ישראל בלונדון ורד רגב, והקונסולית רחלי שני. לצד יצירות האמנות נהנו הבאים ממיצב שוקולד של ננסי פומגרין שהגיעה במיוחד עם שוקולד שיצרה בישראל. לאחרונה הכריזה בר-גיל על כינון פרס קשת לאמנות עכשווית בשיתוף מוזיאון הרצליה. קרן הפרס עומדת על מליון ש"ח והמטרה היא לחשוף אמנים ישראלים לסצנת האמנות הבינלאומית. זאת ע"י הזמנת אוצרים בינלאומיים בעלי שם, אשר בכל פעם יבחרו את האמן או האמנים הזוכים ויאצרו להם תערוכה במוזיאון הרצליה.

רון ארד דוגם את מיצב השוקולד
רון ארד דוגם את מיצב השוקולד



תפילין וטלוויזיה בתערוכה

בסוף השבוע נפתחה ב'מקום לאמנות' בתל אביב תערוכה של האמן הרב תחומי אריק וייס. התערוכה - "טוטפות", היא תערוכת היחיד הראשונה שמציג וייס, ועוסקת כולה בתפילין. משפחת פארן, החתומה על הפקת מגוון רחב של סדרות טלוויזיה ידועות וטלנובלות, בהם אבי המשפחה דני פארן, ויוני פארן, ואנשי טלוויזיה רבים, התייצבו לפרגן לוייס, שנשוי לבת המשפחה- העורכת עידית פארן.

יוני פארן, אריק וייס, עידית פארן ודני פארן (צילום: רפי דלויה)
יוני פארן, אריק וייס, עידית פארן ודני פארן (צילום: רפי דלויה)


לצבי יש הקרנה

בסינמטק תל אביב נערכה ביום שני בערב הקרנת בכורה חגיגית של הסדרה החדשה של זכיינית ערוץ שתיים רשת - 'לצבי יש בעיה'. מדובר בדרמה קומית- אוטוביוגרפית של צביקה הדר, שאותה יצר וכתב אורי גרוס וביים עודד דוידוף. אבי צבי מנכ"ל רשת התייצב כמתבקש בהקרנה ופגש במקום את איש העסקים אלי ברקת, שרון כידון, טמירה ירדני בעלת חברת ההפקות של הסדרה ורבים נוספים.

אבי צבי
אבי צבי

אלי ברקת
אלי ברקת

אחוות מנכ"לי משרדי הממשלה לדורותיהם

ב'בית העתיק בעין כרם' התכנסו בראשון בערב מנכ״לי משרדי הממשלה לדורותיהם. במקום נערך אירוע פרידה מוותיקת המנכ"לים אורנה הוזמן -בכור שכיהנה ב-4 משרדי ממשלה ושברה שיא בכהונה כמנכ"לית משרדי ממשלה- של שבע וחצי שנים.

את הערב ארגנו אמי פלמור מנכ"לית משרד המשפטים ואמיר הלוי מנכ"ל משרד התיירות. בין הנפרדים מנכ"לים לשעבר בשרות הציבורי: מנכ״ל משרד ראש הממשלה לשעבר הראל לוקר, גיא רוטקוף שהיה מנכ"ל משרד המשפטים , עדן בר טל שכיהן כמנכ"ל משרד התקשורת , דורון כהן מנכ"ל משרד האוצר לשעבר ועוזי יצחקי שכיהן כמנכ"ל"ל משרד התחבורה.

 אמי פלמור, הראל לוקר ואורנה הוזמן- בכור
אמי פלמור, הראל לוקר ואורנה הוזמן- בכור

סטוק של רכבים

הבעלים והמנכ"לים המשותפים של רשת חנויות דיסקאונט לבית "הסטוק", עופר ברק וגבי אוהב ציון, ציינו לאחרונה את סיכום שיתוף הפעולה הראשון עם קבוצת הרכב "לובינסקי".

במסגרת האירוע שהתקיים באולם המרכזי של סיטרואן בראשון לציון, חולקו לא פחות מ- 31 רכבי סיטרואן C1 ללקוחות שזכו בהגרלה שהתקיימה בכל סניפי הרשת ברחבי הארץ.


תפסו ג'וב

> גונן אוסישקין מונה לסמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל-על.

גונן אוסישקין (צילום: סיון פרג')
גונן אוסישקין (צילום: סיון פרג')

>אריאל קנדל מונה למנכ"ל עמותת "קעליטה", ארגון הגג של עולי צרפת בישראל

>רביד קימיה, מונה למנכ"ל ולמנהל הכספים הראשי ופיתוח עסקי של תדיראן הולדינגס.

>פאר נדיר התמנה לדירקטור בחברת עמידר.

>גל תורג'מן מונה למנכ"ל חברת ארטימדיה.

>אלברטו ססה, מונה לסמנכ"ל הכספים של אלוט תקשורת בע"מ.

>חיים גבריאלי מונה לתפקיד סגן יו"ר איאון (Aon) ישראל.

>מור פסו-אבלגון מונתה לסמנכ"לית השיווק והאסטרטגיה של דלתא ישראל.

>אריק כהן (40), לשעבר מנהל בכיר במחלקות המיסים של 'סומך-חייקין' ו-EY ישראל, מונה כשותף הממונה על תחום המיסים ב'בייקר טילי' ישראל.

>ד"ר אלי אברמוב, סמנכ"ל תפעול גלובלי בחברת אדמה פתרונות לחקלאות, נבחר ליו"ר איגוד הכימיה, הפרמצבטיקה ואיכות הסביבה בהתאחדות התעשיינים.

>דלית ביזן מונתה לסגנית נשיא למשאבי אנוש ב- ThetaRay.