מאות עובדי בית ההשקעות 'מיטב דש' התכנסו בחמישי בערב במתחם 'רידינג 3' בתל אביב לחגיגות סוף השנה האזרחית. לאירוע הגיעו גם שני אוטובוסים מלאים בעובדי בית ההשקעות מהשלוחה הצפונית שלו. אחרי 'מינגלינג', אוכל ושתייה, עלו לבמה חברי הנהלת מיטב דש. אילן רביב, המנכ"ל, בירך את העובדים על תקופה של הישגים עם קרן פנסיה 'ברירת מחדל', השקת 'דאבל צ'ק' - קופת גמל להשקעה, וכמובן הסכם המכירה לקרן ההשקעות הגלובלית XIO. את האירוע חתמה הופעה של הזמרת עדן בן זקן, שהקפיצה את הקהל, ובעקבותיה מסיבת ריקודים אל תוך הלילה.

בין החוגגים היו גם רונן טוב, המשנה למנכ"ל, ואבנר סטפק סגן יו"ר הדירקטוריון. בעליה הנוספים של החברה - אלי ואלונה ברקת, נעדרו משום שהיו עסוקים באותה עת ממש בצפייה בקבוצתם, הפועל באר שבע, מעפילה לשלב הבא בליגה האירופית.

באנו להגן


במרכז הסייבר ע״ש בלווטניק באוניברסיטת תל אביב, התכנסו בחמישי מומחים בכירים בתחום הסייבר, כדי לדון בהיבטי הסייבר של ה-IOT ('האינטרנט של הדברים'). פורום הסייבר הבכיר הוקם במטרה לקדם שיתוף פעולה בין גופי הביטחון, לגורמים בתעשייה, בממשל ובאקדמיה, ולתמוך בהגברת מוכנותה של ישראל למתקפות סייבר עתידיות. הנוכחים דנו בשאלה האם ואיזו רגולציה נדרשת על מנת לשמור על פרטיות המשתמשים ועל אבטחת המידע, ומה הם המנגנונים בהם ניתן להשתמש כמו ביטוח, תחרות חופשית ועוד. התדיינו: אלוף (במיל) פרופ' איציק בן ישראל, ראש מרכז הסייבר של אוניברסיטת תל אביב ומנכ"לית המרכז גילי דרוב-היישטיין, איזי בורוביץ', דב בהרב - לשעבר יו"ר תעשייה אווירית ומנכ"ל אמדוקס, זהר זיסאפל - בעלים של חברת רד-בינת, ונוספים.

גילי דרוב היישטיין, איציק בן ישראל, דב בהרב וזהר זיסאפל (צילום: חן גלילי)
גילי דרוב היישטיין, איציק בן ישראל, דב בהרב וזהר זיסאפל (צילום: חן גלילי)

הרוח הנשית של רייף

החברים והחברות של המפיק מוטי רייף, נקראו לדגל, והתגייסו לתרום למען עמותת 'הרוח הנשית', אשר מסייעת לנשים נפגעות אלימות להשתקם ולצאת ממעגל האלימות. בשישי בצהריים נערכה קבלת שבת במסעדת 'אריא' בתל אביב, שבמסגרתה הושק מועדון הידידים של העמותה. עינת שרוף סחפה את הבאים בשירה בציבור. התייצבו: ליהיא לפיד, דן להט ורונית רייכמן, רני והילה רהב, רז'ין גנזי וחברתה אסתי גינזבורג, אלינור קופלר, גיא פינס ורותי רודנר, סימה ויצמן, דני ומימי לוזון ורבים נוספים.


 

A photo posted by Motty Reif (@mottyreif) on


שר משמיים

בכירי מגזר הנדל"ן בישראל, בילו בוועידת 'עיר הנדל"ן' שנערכה בשבוע שעבר בעיר אילת. שר האוצר משה כחלון, הגיע ביום חמישי לקחת חלק בוועידה ורבים חיפשו את קרבתו. עמיר שאלתיאל יו"ר ובעלים של קבוצת הבנייה 'אלדר', שהיה גם הוא בוועידה, תכנן לקרוא ספר בטיסה הקצרה הביתה למרכז, אך להפתעתו זכה לזמן איכות של אחד על אחד עם השר, לאחר שמצא עצמו לידו בטיסה לתל-אביב.

עמיר שאלתיאל ומשה כחלון (צילום מתוך פייסבוק)
עמיר שאלתיאל ומשה כחלון (צילום מתוך פייסבוק)

הסלפי של משפחת איראני

בקניון רמת אביב בתל-אביב, נערכה ברביעי השקת דגם של מצלמה ייחודית ואופנתית מבית פוג'י, יחד עם קולקציית תיקים תואמת של מעצב העל מייקל קורס. באי ההשקה נחשפו למיצג ייחודי בהשראת ה-GLAM CAM וחובבות האופנה יכלו להצטלם סלפי באמצעות במה מסתובבת, בין ארבעה מסכים שחשפו את בירות האופנה: ניו יורק, לונדון, שאנגחאי ופריז. הצטלמו: יחזקאל שמעוני מנכ"ל קבוצת חברות שמעוני - יבואני פוג'י פילם לישראל, ליאורה עופר, אבי לוי, משה רוזנבלום, ורוני אירני, יפעת אירני, תומר אירני ודור אירני – בעלים משותפים של קבוצת 'פקטורי 54' יבואני מותג 'מייקל קורס' לישראל.

יחזקאל שמעוני ורוני אירני (צילום: שוקה כהן)
יחזקאל שמעוני ורוני אירני (צילום: שוקה כהן)

נפלאות סופהשבוע

>מת'יו ברונפמן חגג לארוסתו מלאני לביא, את יום הולדתה ה-30 במסעדת קנטינה. הגיעו לברך החברים: עינת לסר, עדי קייזמן ואסתי גינזבורג, רני והילה רהב, דן להט ורונית רייכמן. ברונפמן ולביא העסוקים בימים אלו בהכנות לחתונתם הקרבה, נצפו בשבוע שעבר בפגישה בישיבת אש התורה בכותל.

>יו"ר דירקטוריון מיטרוניקס, יונתן בשיא, ומנכ"ל החברה אייל טרייבר חנכו מפעל חדש, לייצור רובוטים לניקוי בריכות שחייה לייצוא, בגן התעשייה דלתון של התעשיין סטף ורטהיימר.

>אהרון פרקש, בעל גלריה פרקש ביפו העתיקה, חגג יום הולדת וציין גם את נעילת התערוכה של אריאלה ורטהיימר אשר הוצגה אצלו בגלריה בחודש האחרון. בין אלו שהגיעו למקום נצפה מיכאל שטראוס.

מיכאל שטראוס (צילום: חן כהן)
מיכאל שטראוס (צילום: חן כהן)