רונן שטיין יו"ר קבוצת ישראכרט, וד"ר רון וקסלר מנכ"ל הקבוצה, אירחו בשני כ- 400 לקוחות פרימיום פרטיים, ושותפים עסקיים של החברה, לחגיגת סיום שנה והדלקת נר שלישי של חנוכה. לאחר ההתכנסות והגשת כיבוד לאורחים, הדליק רם גב, סמנכ"ל הכספים של ישראכרט את נרות החג, לקול שירת הנוכחים. וקסלר הזמין לבמה את הזמר והיוצר אהוד בנאי שנתן הופעה מלאה, ושמח על שהקהל לא התבייש וקם לרקוד. נצפו: עמוס רון - יו"ר מועדון "עדיף" החדש לבעלי מוגבלויות, ושלומי אברהם, לשעבר מנכ"ל מועדון "חבר" וכיום מנכ"ל המועדון אשר הוקם בשיתוף ארגון הנכים, בנק הפועלים וישראכרט, למען מאות אלפי הצרכנים בעלי המוגבלויות בישראל

אנג'ל אקדמי

איש העסקים אודי אנג'ל הקדיש השבוע אחר הצהריים מלא למוסדות האקדמיים שבהם הוא פעיל ולהם הוא תורם, בשנים האחרונות.


בבית הספר למוסיקה 'רימון' ברמת השרון, השתתף אנג'ל בסדנת העשרה לסטודנטים, בהנחיית שלמה ארצי ופטריק סבג (זמר, מעבד ומפיק, בין היתר של האלבום ״אושר אקספרס") ושל נשיא 'רימון' - יהודה עדר. מיד לאחר מכן, בהמשך הערב, הגיע אנג'ל לטקס סטודנטים מצטיינים במרכז האקדמי רופין, שבו לומדים כיום 4500 סטודנטים. במהלך הטקס הוענק אות כבוד לנשיאה היוצאת של המרכז - שוש ארד.

אודי אנג'ל (צילום: אביב חופי)
אודי אנג'ל (צילום: אביב חופי)

רפאל מקזחסטן לישראל

אשת הקוסמטיקה והטיפוח, רונית רפאל, הגיעה השבוע לישראל, לאחר שביקרה במרכז היופי שלה הממוקם בעיר אלמטי שבקזחסטן, וזאת במסגרת מסע השקה עולמי שהיא עורכת לטיפול חדש המבוסס על ויטמין סי.

רפאל ואחותה יפית רפאל, המשמשת כמנכ"לית מרכזי "רונית רפאל-מדע היופי" בישראל, אירחו לארוחת צהריים במסעדת 'קלארו' בשרונה את הפרזנטוריות של המותג: רובי פורת-שובל, סנדרה שדה ולימור גולדשטיין. המפגש הנשי הסתיים בהרמת כוסית לכבוד שנת 2017 שבפתח ואיחולי חג חנוכה שמח.

רונית רפאל, לימור גולדשטיין ויפית רפאל (צילום: רפי דלויה)
רונית רפאל, לימור גולדשטיין ויפית רפאל (צילום: רפי דלויה)

הבוגרים בלשכת הנשיא

ארגון בוגרי אוניברסיטת תל אביב נעל את שנת 2016 עם הכרזה על הקמת פורום אינטימי שבו יהיו חברים, בוגרי האוניברסיטה שהתמנו במהלך השנה החולפת, לתפקידים בולטים במגזרים שונים בחברה הישראלית. המפגש של חברי הפורום החדש נערך בשני האחרון, בלשכתו של פרופ' יוסף קלפטר, נשיא אוניברסיטת תל אביב, אשר בירך את הנוכחים על הצלחתם, ובנוכחות סיגל אדר - ראש ארגון בוגרי אוניברסיטת תל אביב, ומנהלת הארגון סיגלית בן חיון. בין המשתתפים במפגש: אורי בן שי - מנכ"ל 'קימברלי קלארק ישראל', אייל מילר מנכ"ל TLV Samsung Next , איתי בן זאב – מנכ"ל הבורסה לניירות ערך, דורון בן עמי - סמנכ"ל אסטרטגיה בתראפיקס, זוהר קדמון- יו"ר חדשות 10, ירון מגבר – מנהל המרכז למחקר ופיתוח ב- ARM ישראל , מרב לייפר – מנכ"ל Seev , עילית זקצר - במאית ותסריטאית "סופת חול" הסרט זוכה פרס אופיר לשנת 2016, פרופ' איתמר גרוטו - משנה למנכ"ל משרד הבריאות, רון וקסלר - מנכ"ל 'ישראכרט', ורן סנדרוביץ' – מנהל הפיתוח של אינטל ישראל.

רן סנדרוביץ וסיגלית בן חיון (צילום: יעל צור)
רן סנדרוביץ וסיגלית בן חיון (צילום: יעל צור)

אורי בן שי
אורי בן שי

גרונלנד על הגג

בעוד בחוץ מתקדרים עננים וגשם שוטף יורד ברחבי הארץ, יש מי שכבר מתכוננים לקיץ חם במיוחד. רון גרונלנד, מנכ"ל קבוצת גוטקס, התייצב לאחרונה בסט הצילומים לקמפיין בגדי הים של 'טורקיז' מבית גוטקס. את הקמפיין שצולם, בין היתר על גג מלון 'פולי האוס' בתל אביב, נבחרה להוביל הדוגמנית טיטי איינאו. גרונלנד, איינאו והמעצבת הראשית של טורקיז - מיכל וינברג, נראו מנהלים שיחה ערה על הדגמים שילוו אותנו בעונת הרחצה 2017 .

רון גרונלנד וטיטי איינאו (צילום: שוקה כהן)
רון גרונלנד וטיטי איינאו (צילום: שוקה כהן)

פינטו במכירה

בבניין הנהלת בנק הפועלים בתל-אביב נערך הפנינג חנוכה עבור עובדי הבנק במסגרתו נפרשו דוכני מכירה שהפעילו עמותות מרחבי הארץ.

אריק פינטו, מנכ"ל בנק הפועלים נטל חלק בהפנינג, עבר בין מתחמי המכירה של העמותות שהשתתפו, ועצר לצילום משותף עם מיכל טופז מנהלת עמותת "כלים שלובים".

מיכל טופז ואריק פינטו (צילום: אביב גוטליב)
מיכל טופז ואריק פינטו (צילום: אביב גוטליב)

בקשת חום מג'ודי

ג'ודי שלום ניר-מוזס מייסדת עמותת "חום" למען משפחות עניות שיתפה את חבריה בפייסבוק ופנתה לעזרתם : "חברים אהובים , אתמול עשיתי 'סבב תנורים' בארבעה בתים. הגענו לדירות שלא בא לי לתאר לכם כאן את הרטיבות בקירות שלהן, עולב נוראי, קורע לב וקיפאון בלתי נסבל. כאילו אתם יושבים בחוץ בשלג. הילדים בדירות האלה ישבו מכוסים בשמיכות דקות או במעילים ולא יכלו לזוז מרוב קור. התכנית הייתה להשאיר תנור וסופגניות בכל דירה, אבל השארנו שני תנורים בכל דירה וגם זה בקושי הספיק. יצאתי והתאפקתי לא לבכות. חייבת שתנסו לעזור לנו ב״חום״ לעזור לאנשים האלה. זו לא אגדה. זה משהו שחוויתי רק אתמול. בכל אגורה שתתרמו ניקנה עוד תנורים".

ג'ודי ניר מוזס שלום (צילום: אביב חופי)
ג'ודי ניר מוזס שלום (צילום: אביב חופי)

תפסו ג'וב

>עורך הדין ועורך הפטנטים נחמן כהן-צדק, נבחר לנשיא השלוחה הישראלית של ארגוןAIPPI - - ארגון בינלאומי העוסק בהגנה על הקניין התעשייתי

>ד"ר אירית אידן תמונה לסמנכ"לית בכירה למחקר ולפיתוח בחברת רפא"ל מערכות לחימה מתקדמות בע"מ.

>חזי שייב מונה למנכ"ל אופל ישראל.

>מירב בן כנען-הלר מצטרפת לדירקטוריון הבורסה

>דנה ברודר מונתה לסמנכ"ל הכספים וחברת הנהלה בכירה של Sodexo BRS ישראל.

>עו"ד אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר, נבחר למועצת המנהלים של ה- WCF (World Chamber Federation)ארגון המעסיקים הגדול בעולם.

>ברק זינגר מונה לתפקיד סמנכ"ל פיתוח עסקי ב- Trendlines Medical.