בלובי של בניין עיריית רמת השרון הוצגה בשישי בבוקר תערוכת הצילומים של הילד ליאם כהן, הנאבק במחלת הסרטן. חבר מועצת העיר גיא קלנר, ושרון אלדמע קידמו את היוזמה לפתיחת התערוכה במטרה להגשים את שאיפותיו של ליאם - לטוס לטיול עליו הוא חולם, ולהרים תרומה עבור חבריו המאושפזים במחלקה. צלמים נוספים נרתמו ליוזמה ותרמו צילומים שלהם לתערוכה ובכלל זה הצלם זיו קורן. הגיעו להתרשם: ראש עיריית רמת-השרון אבי גרובר, מנכ"לית העירייה שירלי פאר-יגרמן, נציגי המועצה והצלמת מיכל סלע המלווה את ליאם כמנטורית.

חוגג בגאווה בוגאס

תערוכת הטכנולוגיה ומוצרי האלקטרוניקה השנתית CES נפתחה בסוף השבוע בלאס וגאס. היזם והמשקיע הישראלי משה חוגג שיתף את חבריו בפייסבוק ברשמיו מהתערוכה: "איזו גאווה תעשיית הטכנולוגיה מביאה לישראל - אני יודע שזה ידוע, אבל לא מפסיק להידהם מכמה המדינה הפצפונת שלנו מובילה בקטגוריה הכי חשובה בעולם . בכל שנה אני מגיע לתערוכת הCES, גן עדן למי שאוהב טכנולוגיה, וגם ווגאס זה לא מקום רע להיות בו.



ממש כיף לראות חברות ישראליות מובילות בתחום, בעיקר 'לומוס' שמחזיקה את האופטיקה המתקדמת בעולם (לדעתי אקזיט שינוע בין 400 ל650 מיליון דולר) ואת 'אינפיניטי' שהיא מהמובילות בעולם במיפוי בזמן אמת (אני היו"ר של החברה אז לא אנקוב במספר אבל משוכנע שהוא יהיה מרשים), בכלל אני חושב שהנוכחות הישראלית מאוד מכובדת ומכבדת. גאווה".

משה חוגג (צילום: פייסבוק)
משה חוגג (צילום: פייסבוק)

סלונים, אריאל וקהילת הצעירים

בחמישי בערב נערך בתאטרון היהלום ברמת גן, אירוע התרמה של Variety FunRaising -קהילת הצעירים של ארגון "וראייטי". הערב שבמרכזו נהנו האורחים ממופע הסטנד אפ של אודי כגן הופק בשיתוף הארגון החברתי zeze, אופיין באווירה יצירתית וכלל הופעה של הפילהרמונית רחוב, שניגנו בליווי מוסיקה אלקטרונית. כ- 550 איש התייצבו ותרמו לפיתוח תכונית ייחודית שתנגיש לילדי וראייטי כלים מעולם הטכנולוגיה ותאפשר להם להשתלב ביחידות טכנולוגיות בצה"ל ובשוק ההייטק. נכחו: יו"ר וראייטי עו"ד אורי סלונים עם רעייתו תמי, נשיא וראייטי אודי אנג'ל ורעייתו ענת, עם ילדיהם איתי ואלונה, מנכ"לית וראייטי, ריקי אריאל ובן זוגה יוחנן צנגן, ליאורה עופר, רונה אנג'ל ואלון דורי, אורי וקארין אנג'ל, מנכ"ל מליסרון אבי לוי, עמית ברגר, עמירם ברסלר, דודו בראון ועו"ד אלון סהר ורעייתו אלונה-פרידמן.

יוחנן צנגן וריקי אריאל (צילום: אביב חופי)
יוחנן צנגן וריקי אריאל (צילום: אביב חופי)

הוכברג כלת השמחה

בתיאטרון 'תמונע' בתל אביב, התקיימה בשישי בצהריים חגיגת יום ההולדת של מנכ"לית "מרכז המרצים לישראל" דליה הוכברג. קולגות וחברים, התייצבו לחגיגה ונהנו מאירוע שכלל את הזמרת האהובה על כלת השמחה - רז שמואלי, אלכוהול ונשנושים. הגיעו לברך:

רני רהב, יעל דיין, היזם ואיש ההייטק ינקי מרגלית, השרה לשעבר לימור לבנת, אביגיל טננבאום – מאמנת הדוברים הרשמית של TED העולמי, אלוף (מיל') יצחק בריק, השופט בדימוס שלי טימן, עו"ד בני דון יחייא, ח"כ מירב מיכאלי, עו"ד רון לוינטל ורבים אחרים.

דליה הוכברג וינקי מרגלית (צילום: אביב חופי)
דליה הוכברג וינקי מרגלית (צילום: אביב חופי)

טקס החניכה של בן זאב

איתי בן זאב, מנכ"ל הבורסה החדש, אך נכנס לתפקידו בשבוע שעבר, ובחמישי כבר השתתף לראשונה בטקס פתיחת מסחר עם חברי הנהלת חברת BioTime , שפתחו את המסחר בבורסה לרגל השקת מרכז ייצור חדש של החברה בישראל. עדי מוהנטי, מנכ"ל משותף ב-, BioTime ציין בסיפוק מלאת שנה וחצי למסחר הדואלי של החברה בבורסה בת"א, ואת פתיחת מרכז הייצור החדש של החברה בירושלים. לדבריו מדובר באבני דרך משמעותיות שיאפשרו להנגיש למיליוני מטופלים המתמודדים עם מחלות מורכבות, טיפול המבוסס על תאי גזע.

איתי בן זאב ועדי מוהנטי (צילום: גיא אסייאג)
איתי בן זאב ועדי מוהנטי (צילום: גיא אסייאג)

פליאו במלון

אלעד רפפורט, מנכ''ל מלון 'קראון פלזה אילת', ואורן בוטבול, סמנכ''ל שיווק ומכירות של רשת 'קראון פלזה - הולידיי-אין', נפגשו לאחרונה עם אוהד רוט, היזם שהקים בארץ שווקים שבהם נמכרים מוצרים המשמשים לדיאטת פליאו, הפופולרית. הפגישה נערכה כדי לגבש שיתוף פעולה, כחלק מהמהלך האסטרטגי של הרשת להוביל בתחום הקולינרי באמצעות אימוץ הטרנדים המובילים מהעולם. השלושה סיכמו כי בקרוב ייערך במלון באילת, סוף שבוע, אשר התזונה במהלכו, תהיה מבוססת על דיאטת הפליאו, ואשר יכלול סדנאות תוכן ייחודיות.

אוהד רוט, אלעד רפפורט ואורן בוטבול (צילום: יח"צ)
אוהד רוט, אלעד רפפורט ואורן בוטבול (צילום: יח"צ)