ורדימון נאמן למקור

בחמישי בערב נפתחה ב'שנקר' התערוכה "נאמן למקור" לציון 75 שנים לפרופ' ירום ורדימון, שבה השתתפו והציגו עבודותיהם בכירי המעצבים והאמנים בישראל.

פרופ' יולי תמיר נשיאת שנקר פתחה את הערב וציינה כי מדובר בערב מרגש במיוחד עבור פרופ' ורדימון - חתן פרס ישראל, שאירח במקום את תלמידיו ומוקיריו. נצפו: אורית אפרתי - יו"ר אגודת הידידים של שנקר, צבי ימיני - יו"ר הועד המנהל בשנקר, עמוס שפירא - יו"ר אוניברסיטת חיפה וזוגתו, פרופ' אמוץ ויינברג , דרורית ברזילי שהציגה את עבודתה: 'לאן תוביל המורשת שהותיר לנו מנחם בגין', כפרשנות לכריכה שעיצב ורדימון, וזכתה לפרגון מצד הגרוש שלה, איש הפרסום - אילון זרמון ומבתה דנה זרמון; גדעון עמיחי, המאייר מישל קישקה ונוספים.


ירום ורדימון ויולי תמיר (צילום: אביב חופי)
ירום ורדימון ויולי תמיר (צילום: אביב חופי)

דרורית ברזילי, דנה ואילון זרמון
דרורית ברזילי, דנה ואילון זרמון

ויזל מכנס

הראל ויזל המנכ"ל ומבעלי השליטה בקבוצת 'פוקס', אירח בשבוע שעבר במלון הרודס באילת, כנס מנהלים של כל רשתות הקבוצה. ויזל סקר בפני העובדים את נקודות הציון בהתפתחות החברה, החל מהחנות הראשונה של שלושת האחים ויזל ברמת גן. אל הכנס המושקע הגיעה גם הפרזנטורית של הקבוצה – הדוגמנית שלומית מלכה שזכתה למילים חמות מויזל. מלבד זאת כלל הכנס הופעה של הבדרן אסי כהן בדמותו של שאולי מארץ נהדרת שתובלה באנקדוטות המתייחסות למנהלי החברה; הופעה של הזמר משה פרץ; הופעה של המנטליסט ליאור סושרד וסדרת הרצאות מעוררות השראה בהן גם הרצאה בנושא מוטיבציה וכח רצון מפיו של נועם גרשוני טייס שנפצע אנושות במלחמה, השתקם וזכה במדליית זהב באולימפיאדת הנכים.

הראל ויזל (צילום: אביב חופי)
הראל ויזל (צילום: אביב חופי)


ג. יפית חוגגת 90

במוזיאון לאמנות ישראלית ברמת גן נפתחה ברביעי תערוכה שצילם דדי (דיוויד) קסמן, במיוחד לכבוד 90 שנה לרשת סטימצקי.

קסמן, צלם הבית של מעצבת האופנה דונה קארן, נכנס למחסני החברה ותיעד ספרים, חוברות, מגזינים ומוטיבים של החברה. הגיעו לחגוג 90 לספרים: בעלת הרשת - יפית גרינברג ובעלה בני ארד, הבן והכלה אייל גרינברג ומאיה ישעיהו, מיכאל שטראוס, יובל גביש, אלכס גלעדי, ערי סטימצקי, לילך אשר-טופילסקי, עפרה מיתר, דורון ספיר, גילי כהן ומורן גרוס, ואורן רווח.

מיכאל שטראוס (צילום: אביב חופי)
מיכאל שטראוס (צילום: אביב חופי)

בני ארד, אלכס גלעדי ויפית גרינברג
בני ארד, אלכס גלעדי ויפית גרינברג

אלישע לפני כולם

טל גרנות-גולדשטיין - מנכ"לית HOT, הילי חורב-קסוטו - מנכ"לית ערוץ הילדים וערוץ לוגי, ויואב גרוס - הבעלים של יואב גרוס הפקות, אירחו בחמישי את השקת העונה השלישית של סיטקום הילדים המצליח 'אלישע'. מוזמני הערוץ על טפיהם הנרגשים הגיעו בחמישי לפנות ערב לסינמה סיטי בגלילות, שם פגשו את כוכבי הסדרה בראשות השחקן יובל סמו המגלם את דמותו של אלישע, וצפו לפני כולם בשני הפרקים הראשונים.

טל גרנות-גולדשטיין, יואב גרוס והילי חורב-קסוטו
טל גרנות-גולדשטיין, יואב גרוס והילי חורב-קסוטו

נפלאות סופהשבוע

>הסרט ירח בבית 12 נבחר להיות הסרט הפותח של פסטיבל הסרטים היהודים בניו יורק. דורית חכים שכתבה וביימה את הסרט, ויובל שרף השחקנית הראשית התייצבו בגאווה בבכורה.

יובל שרף ודורית חכים (צילום: אינסטגרם)
יובל שרף ודורית חכים (צילום: אינסטגרם)

>שרת התרבות והספורט מירי רגב פתחה את פסטיבל הסרטים היהודים במיאמי ואת ארוחת ערב שישי סעדה בחברת אורן אלכסנדר, מתווך נדל"ן יוקרה במיאמי ובניו יורק. על התבשילים והניחוחות הופקדה אמו אורלי אלכסנדר.

>רמי ברכה היה במרכז הפיננסי העולמי בשנחאי.

>רועי ורמוס בילה עם המשפחה בקרחון פריטה מורנו בארגנטינה.

>יוסי ורשבסקי מנכ"ל ערוץ 10 וגיא פינס נפגשו לארוחת בוקר בחמישי.