1. בחמישי שעבר נפתחה ב'שנקר' התערוכה "נאמן למקור" לציון 75 שנים לפרופ' ירום ורדימון, שבה השתתפו והציגו עבודותיהם בכירי המעצבים והאמנים בישראל.

פרופ' יולי תמיר, נשיאת שנקר, פתחה את הערב וציינה כי מדובר בערב מרגש במיוחד עבור פרופ' ורדימון - חתן פרס ישראל, שאירח במקום את תלמידיו ומוקיריו. נצפו: אורית אפרתי - יו"ר אגודת הידידים של שנקר, צבי ימיני - יו"ר הועד המנהל בשנקר, גדעון עמיחי והמאייר מישל קישקה.

צבי ימיני ואורית אפרתי (צילום: אביב חופי)
צבי ימיני ואורית אפרתי (צילום: אביב חופי)



2. הראל ויזל המנכ"ל ומבעלי השליטה בקבוצת 'פוקס', אירח במלון 'הרודס' באילת, כנס מנהלים של כל רשתות הקבוצה. ויזל סקר בפני העובדים את נקודות הציון בהתפתחות החברה, החל מהחנות הראשונה של שלושת האחים ויזל ברמת גן. אל הכנס המושקע הגיעה גם הפרזנטורית של הקבוצה – הדוגמנית שלומית מלכה, שזכתה למילים חמות מויזל. מלבד זאת כלל הכנס הופעה של הבדרן אסי כהן, בדמותו של שאולי מארץ נהדרת, שתובלה באנקדוטות המתייחסות למנהלי החברה; הופעה של הזמר משה פרץ; הופעה של המנטליסט ליאור סושרד וסדרת הרצאות מעוררות השראה בהן גם הרצאה בנושא מוטיבציה וכח רצון מפיו של נועם גרשוני.

הראל ויזל (צילום: אביב חופי)
הראל ויזל (צילום: אביב חופי)

3. שרת התרבות והספורט מירי רגב פתחה את פסטיבל הסרטים היהודים במיאמי, שנפתח בהקרנה חגיגית של הסרט "ישמח חתני", בהשתתפותה של הזמרת עינת שרוף. את ארוחת ערב שישי סעדו רגב ושרוף בחברת אורן אלכסנדר, מתווך נדל"ן יוקרה במיאמי ובניו יורק. על התבשילים והניחוחות הופקדה אמו של אורן - אורלי אלכסנדר.

מירי רגב, עינת שרוף ואורלי אלכסנדר
מירי רגב, עינת שרוף ואורלי אלכסנדר

4. אירינה שלמור , מנכ"לית 'שלמור תקשורת', מונתה לתפקיד יו"ר אגודת הידידים של ביה"ס למוסיקה "רימון" ברמת השרון - המוסד המוביל ללימודים גבוהים במוסיקה בישראל.

אירינה שלמור (צילום: אביב חופי)
אירינה שלמור (צילום: אביב חופי)

5. רוני צארום, מייסד ויו"ר יוניסטרים והמנכ"לית בת-שבע משה, קיימו השבוע, בבורסה לניירות ערך בתל אביב, ערב הוקרה לחברי הקהילה העסקית המתנדבים בעמותה. בין המשתתפים היו: השר לשעבר גדעון סער ששיבח את יוניסטרים על עבודתה בתחום צמצום פערים בין הפריפריה למרכז ועדי סופר-תאני מנכ"לית פייסבוק ישראל.

רוני צארום ועדי סופר- תאני (צילום: דפנה גזית)
רוני צארום ועדי סופר- תאני (צילום: דפנה גזית)

6. אירוע הגאלה השנתי של העמותה לקידום החינוך ת"א-יפו, נערך בשלישי בערב במתחם האירועים 'אווניו' שבקרית שדה התעופה. השנה נערך הערב בסימן הרחבת המערך החינוכי והטיפולי למען ילדים ובני נוער מגיל לידה ועד גיל 18, והגדלת פרויקט מ"סיכון לסיכוי" במסגרתו לומדות נשים, הזקוקות לסיוע בתפקוד היום-יומי, למצות את היכולות והכישורים שלהן, ולהצליח בשוק העבודה ובניהול חיי המשפחה.

היו"ר הנכנס של העמותה, איל וולדמן, מייסד ומנכ"ל 'מלאנוקס' וד"ר לשם כבוד מטעם הטכניון, סיפר כי כמי שעומד בראש חברה המייצרת כלים טכנולוגיים עבור מדענים, מפתחים ויזמים בכל העולם, הוא מודע לחשיבות העצומה של קידום החינוך והלמידה כמרכיבים הכרחיים ליצירת המדענים, המפתחים והיזמים של הדור הבא. וולדמן הוסיף בנימה אישית: "כמי שגדל בבית חד הורי, אני מכיר את המאבק והתלאות, בדרך לקבלת חינוך איכותי ומעשיר. את הדרך לידע אני ממשיך לעשות גם היום - כי למידה אמיתית למעשה, לעולם לא נגמרת, היא רק מקבלת גוון ואופי אחר. אני יכול לומר היום בפה מלא – זה אפשרי. ובגדול. אני שמח במיוחד שהיום אני יכול להיות בצד שמושיט יד ואומר לכל ילדה וילד – אצלי זה קרה אתמול, אצלכם זה יכול לקרות מחר". עוד נשאו דברים: יו"ר ערב הגאלה לשעבר, עו"ד נחום פינברג ומייסד העמותה, ד"ר דוד פורטוביץ. תרמו ונהנו: אורית בנבנישתי, חיים ונעמי הורביץ, דורון ספיר, דני מרגלית, יוסף בר נתן, עופרה וישראל רייף, עפרה שטראוס, עופר ורוית נמרודי, רונן בראל, אילן גרינבוים, יודפת ופנחס בוכריס, אילן בירנפלד, רוני וייס ועוד.

איל וולדמן (צילום: שי שבירו)
איל וולדמן (צילום: שי שבירו)

עפרה שטראוס (צילום: אביב חופי)
עפרה שטראוס (צילום: אביב חופי)

נחום פינברג ודוד פורטוביץ אורית בנבנישתי (צילום: אביב חופי)
נחום פינברג ודוד פורטוביץ אורית בנבנישתי (צילום: אביב חופי)

7. האלוף (במיל.) יורם יאיר- ייה, יו"ר יחד למען החייל ודוד מימון, מנכ"ל אל- על, נפגשו לחתימה על הארכת חידוש אימוץ גדוד צפע 202 של הצנחנים בפעם השלישית במסגרת פרויקט 'אמץ לוחם' של יחד למען החייל. במסגרת הפרויקט מאמצת אל על את הגדוד ותורמת מדי שנה, כ-100,000 ₪ לפעילות רווחה לחיילי הגדוד.

(צילום: אביב חופי)
(צילום: אביב חופי)

געגועים לעונה החמה? ז׳אן בן אהרון יכלה לבחור באופציית מכנסיים קלאסית שתשלב עם חולצת הכפתורים הלבנה, המגפונים והז'קט השחור, אך החליטה להתפרע במכנסיים אוויריריים בדוגמת עלים טרופית ירוקה כיפית.




נעמי הורביץ נראית כמו הגרסה המקומית של ג'קי או, בחצאית בגזרת עפרון וז'קט שחור מהודר, עליו אפליקציית פרחים שמוסיפה טאץ' של טורקיז - שתואמת במדויק לצבע תיק היד המעוצב. מרהיב, במיוחד בשילוב עגילים בצבע הים.

רוית נמרודי החליטה שאם כבר חליפת מכנסיים מקטיפה שחורה, אז למה לא לנפנף בחולצה לבנה סמי-שקופה עם צווארון קפלים רחב תחת הז'קט, כזו שחושפת לנז'רי שובב. מלבד העקבים הגבוהים ועגילים עדינים, באמת שאין צורך להעמיס יותר.