בגלריית בנימין בתל אביב נפתחה בחמישי תערוכת היחיד החדשה של האמנית דינה לוי – "מחזיקה חזק". את העבודות בתערוכה ובכלל זה ציורי ענק על בדים ועל מצעים שקופים, בטכניקות מעורבות ומגוונות, לצד עבודות ווידיאו וסאונד, אצרו שירה דוידי ודורית לאוטמן. בראש הבאים להתרשם ראשונים התייצבו הבעלים הגאים של האוצרות: אנשי העסקים ישי דוידי ונועם לאוטמן. עוד נצפו: רונן בראל, ח"כ איילת נחמיאס—ורבין ובעלה עברי ורבין, עמוס ונוני מלכא, נטלי בירנבוים, רני רהב, נאוה ברק ושלום זינגר, ואבי ברגר.

רונן בראל וישי דוידי (צילום: אביב חופי)
רונן בראל וישי דוידי (צילום: אביב חופי)

נאוה ברק ושלום זינגר ונוני ועמוס מלכא
נאוה ברק ושלום זינגר ונוני ועמוס מלכא



הבחירות של הגיקים

בחמישי בערב נערך טקס 'האוסקר של עולם ההיי-טק הישראלי' – ה- Geek awards , בחסות 'גיק-טיים' ובשיתוף 'אלטשולר-שחם בנפיטס'. התחרות, שהפכה לאירוע ההוקרה של תעשיית הסטארטאפים המקומית, מעניקה פרסים ליזמים ולמשקיעים המשפיעים ביותר של השנה. נפגשו במרכז "נא לגעת" ביפו: רונן סולומון יו"ר אלטשולר שחם בנפיטס, יפעת אורון מנכ"לית לאומיטק - זרוע ההייטק של קבוצת לאומי, צחי וייספלד מנכ"ל האקסלרטור של מייקרוסופט-ישראל, עדי סופר-תאני מנכ"לית פייסבוק ישראל, מורן בר מו"ל ומנכ"לית גיק-טיים, גיל מאי טל מנהל אקסלרטור IBM ישראל, איילת נוף מנכ"ל בלונד 2.0, שאול אולמרט מייסד Playbuzz ובכירים נוספים.

בקטגוריית 'הסטארטאפ של השנה' זכתה חברת AppsFlyer שפיתחה מערכת לניטור ומדידת יעילותם של קמפיינים פרסומיים במובייל, בקטגוריית מנכ"ל השנה זכה ניר ארז מחברת Moovit, בקטגוריית מנכ"לית השנה זכתה מאיה גורה מחברת Missbeez, בקטגוריית משקיע השנה זכה אדם פישר מחברת BVP, בפרס האקסלרטור של השנה זכו Microsoft Ventures ובקטגוריית התרומה לקהילה של השנה זכתה קמא-טק.

גיל מאי טל, יפעת אורון, מורן בר ורונן סולומון (צילום: רועי בר)
גיל מאי טל, יפעת אורון, מורן בר ורונן סולומון (צילום: רועי בר)

עופר והחברים של נטאשה

מופע מיוחד של להקת החברים של נטשה, שהוקדש לאלבומם המצליח "שינויים בהרגלי הצריחה", נערך ברביעי בהאנגר 11 בת"א. המופע הועלה במסגרת פסטיבל 'גולדסטאר סאונד סיסטם'. הגיעו ליהנות מהשירים הנוסטלגיים ונפגשו במתחם הVIP: 

יואש בן אליעזר- משנה למנכ"ל טמפו, אור עופר- מקים ומנכ"ל חברת SimilarWeb

עמוס אפל בעלי רביבה וסיליה, ליטל ויליגר ובעלה, הרופא והדוגמן יונתן ווגמן,

יבואן הפלדה דורון הלפרין ומעצבת האופנה דורית בר אור.

אור עופר (צילום: שוקה כהן)
אור עופר (צילום: שוקה כהן)

ליטל ויליגר ויונתן וגמן
ליטל ויליגר ויונתן וגמן

זוכרים ומדליקים

לרגל יום השואה הבינלאומי שנערך ביום שישי, התגייסו מנכ"לים בכירים במשק להדליק נר זיכרון ייחודי לזכר הנספים בשואה, זאת במסגרת שיתוף פעולה עם עמותת "שם ונר" להנצחת השואה.

הפרויקט הוא חלק ממסורת לאומית שמקדמת העמותה בתקווה שבכל יום שואה, ידליקו כל אזרחי מדינת ישראל נר נשמה אישי ודיגיטלי. על גבי כל נר מודפס שם של נספה, פרטיו האישיים וסיפור חייו. בנוסף, כוללים הנרות ברקוד סריקה אשר מפנה לסיפור חייו המלא של הנספה ובכך מתקיימת גם הנצחה אישית. הדליקו וכיבדו: מנכ"ל חברת החשמל – עופר בלוך, מייסד ומנכ"ל של רשת שיווק המזון "שיווק השקמה" – רמי לוי, מנכ"ל חברת "דן נדל"ן" -מצי קזיס, ונשיא החברה המרכזית למשקאות קלים - רוני קוברובסקי.

רמי לוי
רמי לוי

נפלאותסופהשבוע

>בעלת בית האופנה הישראלי, גליה להב, הציגה בפעם הראשונה בשבוע ההוט קוטור בפריז, וצעדה על המסלול עם שרון סבר.

שרון סבר וגליה להב (צילום: יח"צ)
שרון סבר וגליה להב (צילום: יח"צ)

>בחמישי בבוקר, טרום מזג האוויר הסוער של סוף השבוע, נצפו פותחים את היום בשולחנות השונים של מסעדת טורקיז במתחם 'סי אנד סאן': לאוניד נבזלין וזוגתו טטיאנה גרינברג, רועי ורמוס, עומר דנקנר, ורמי ברכה שישב לפגישה על הבר.

>רוני שדה, מנכ"ל חברת MedOne, ולשעבר סמנכ"ל טכנולוגיות בבזק בינלאומי, אירח מנכ"לים במתקן הדאטה סנטר הגדול והמתקדם בישראל של MedOne, בו מאוחסן המידע של חברות וגופים גדולים בישראל. הגיעו: ד״ר שמואל פלדל, מנכ"ל סימנס ישראל; פרופ' יאיר אהרוני, חתן פרס ישראל לניהול; בני לביא, סמנכ"ל רכבת ישראל; בירנית לבני, מנכ"לית Nuvoton, ונוספים.

>שר האוצר משה כחלון ובכירים נוספים ממפלגת כולנו, ביקרו במרכז ההדרכה של עמותת "הגל שלי" המסייעת לבני נוער בסיכון להתגבר על אתגרים וקשיים דרך לימודי הגלישה ואהבת הספורט הימי.