אורן פלוטקין, יזם נדל"ן ומבעלי 'קבוצת פלוטקין' הפועלת בארץ ובחו"ל, המשמש גם כיו"ר הועד המנהל של ארגון "אור שלום", אירח בראשון את ערב ההתרמה השנתי של הארגון. אל אולם 'הטראסק' שבנמל תל אביב הגיעו אנשי עסקים רבים שרכשו כרטיסים לערב שכל ההכנסות ממנו יועברו לילדי "אור שלום", המעניק בית חם ומשפחה לכ– 1,400 ילדים ובני נוער בסיכון שהוצאו מביתם לאחר שעברו התעללויות, אלימות והזנחה. על התקרובת בקבלת הפנים הופקדו בהתנדבות טל חובש בעלי "קייטרינג פלפל", שאירח את השף צחי בוקששתר ואת השפים דוד אלמקיאס ויוסי שטרית ממסעדת "דוד ויוסף". על הבמה הוצגו סיפורי החיים המרגשים של ילדי אומנה, בוגרי 'אור שלום', והוריהם המאמצים.

אות הוקרה מיוחד הוענק לרות רפפורט בת ה-93, על תרומתה רבת השנים למען ילדי הארגון, ועל כך שהקימה את "בית גולדשמידט" - מעון מיוחד המטפל בנערות בסיכון. רפפורט הנרגשת נשאה דברים והודתה לעוסקים במלאכת הקודש של עזרה לילדים. תרמו ושרו עם הזמר רותם כהן: לימור ויזל שחגגה ביום למחרת את יום הולדתה, עתליה שמלצר ובתה עפרה רייף, מיכל ואבנר סטפק המתנדבים בעמותה כבר תקופה ארוכה, עירית רפפורט, ורד ואברי דרנגר, ירון שורק, מוטי כוזהינוף, עמיר שאלתיאל, דני ומימי לוזון, ג'ניס ודני גילרמן, חיים רביבו, והדוגמנית והשחקנית יערה בנבנישתי שהנחתה את הערב עם השחקן עודד לאופולד.

עתליה שמלצר, לימור ויזל ועפרה רייף (צילום: אסף לב)
עתליה שמלצר, לימור ויזל ועפרה רייף (צילום: אסף לב)



ידידי אלו"ט מתכנסים

תורמים וידידי עמותת אלו"ט, התייצבו בראשון, לערב התרמה של האגודה הלאומית לילדים אוטיסטים, שהתקיים באולם סמולרש באוניברסיטת ת"א.

המארחים, יו"ר אלו"ט - עמוס שפירא, ומנכ"ל העמותה - איתן מזרחי, קיבלו את פני הבאים. על החלק האמנותי הופקדו אמן החושים ליאור סושרד ואמן הסטנדאפ אדיר מילר. את האירוע הנחתה בהתנדבות העיתונאית דנה ויס.

הגיעו ותמכו: יוסי בכר - יו"ר בנק דיסקונט, דוד מימון - מנכ"ל אל על, מאיר שני - יו"ר אלו"ט לשעבר, עינת קסוטו-שפי מנכ"ל אלו"ט לשעבר, מייק אבנר- סמנכ"ל בכיר בשטראוס, אירית איזקסון - יו"רית דירקטוריון הבנק הבינלאומי ובעלה אורני, סמדר ברבר-צדיק - מנכ"לית הבנק הבינ"ל הראשון, ורו"ח דודי גולדברג לשעבר נשיא לשכת רו"ח.

עמוס שפירא, דנה ויס וליאור סושרד (צילום: דרור סיתהכול)
עמוס שפירא, דנה ויס וליאור סושרד (צילום: דרור סיתהכול)

סמדר ברבר- צדיק, אירית איזקסון ויוסי בכר
סמדר ברבר- צדיק, אירית איזקסון ויוסי בכר

סממני אביב בלילה קר

הקור העז ששרר בראשון בערב, לא עצר את אתי וגבי רוטר, מנכ"לים משותפים של קסטרו, מלהציג את קולקציית אביב 2017. הצגת הקולקציה נעשתה במתחם ה'שואו רום' בעיר בת ים, שעוצב כבריכת שחיה, בהתאם לקונספט שהוצג - Night swimming, שבמהלכו הסתובבו הדוגמנים בין האורחים.

למעלה מ 80 דוגמנים ודוגמניות הציגו את הקולקציה המאופיינת בצבעוניות מרחפת וקלילה. חשו אביביים בקור של סוף ינואר: לינה קסטרו, ממייסדי רשת האופנה קסטרו, יוסי גביזון מנכ"ל הודיס והשותף העסקי של קסטרו, משה ופנינה אדרי, ענת טמיר, משה רוזנבלום, בת אל ומנור גינדי , ארנון תורן, ישראלה שטיר, שולה רקנאטי, רותי הרציקוביץ, אילן וורד גרינבוים, בת שבע בובליל, פאר נדיר, עדה אושרת, אמיר תמרי, יו"ר מועצת המנהלים של קסטרו, אריאל רוטר ורעייתו רותם סלע, רון רוטר סמנכ"ל הכספים של קסטרו ורעייתו האדריכלית עדי רוטר.

גבי ואתי רוטר (צילום: שוקה כהן ואלירן אביטל)
גבי ואתי רוטר (צילום: שוקה כהן ואלירן אביטל)

רון ועדי רוטר, רותם סלע ואריאל רוטר
רון ועדי רוטר, רותם סלע ואריאל רוטר

אילן וורד גרינבוים
אילן וורד גרינבוים

רותי הרציקוביץ ושולה רקנאטי
רותי הרציקוביץ ושולה רקנאטי

הילפיגר בטעם הזומה

עיר ההימורים לאס וגאס התחדשה לאחרונה במסעדת היוקרה "זומה" (ZUMA) אשר נפתחה במלון הקוסמופוליטן. אלכס ספיר ורותם רוזן, אנשי עסקים ישראלים, בעלי חברת הנדל"ן הציבורית ASRR, הפועלת בעיקר בשוק ארה"ב, שותפים במסעדה החדשה, המתפרשת על שטח של כ- 9000 מ"ר. בין הלקוחות הראשונים שנצפו באירוע הפתיחה של המסעדה היה מעצב האופנה הנודע טומי הילפיגר, שנהנה מיחס אישי של הבעלים רותם רוזן של סבן קוך - מנכ"ל רשת מסעדות 'זומה'.

טומי הילפיגר, סבן קוך ורותם רוזן
טומי הילפיגר, סבן קוך ורותם רוזן