חגיגות ה-50 של בובליל

בת שבע בובליל, אשתו של משה בובליל מבעלי קלאב הוטל חגגה בחמישי את יום הולדתה ה- 50 באולם האירועים ARCA בנמל תל אביב. המסיבה השמחה נערכה בסגנון יווני וכללה הופעה של עינת שרוף ושלומי סרנגה וברכות של בני המשפחה.

בין החברות שהגיעו לברך: אורנה נאווי, אורנה ברנר, קלוד ברייטמן, ענת טמיר, ורד גרינבוים, רזיאלה גרשון, נאווה דיק, עופרה אלול, פנינה רמון, מיכל פורר, ענת פרנקל, הדסה פתאל, ליזיקה שגיא, לימור סימנוביץ, ורד גרינבויים, אתי רוטר, טלי ריקליס, ויויאן רכיב, ננסי נאסר וצילי נווה.


לימור סימנוביץ וליזיקה שגיא (צילום: עופר חן)
לימור סימנוביץ וליזיקה שגיא (צילום: עופר חן)

ט"ו בשבט במגדל

משפחת כוזהינוף, נורית, יקי, מוטי ואורן אירחו במוצאי שבת במתחם המכירות של מגדל "בראשית בבלי" כ-300 אורחים לחגיגת ט"ו בשבט. הערב כלל הופעה של קרן פלס, בשרים אלכוהול וכמובן פירות יבשים.

בין החוגגים נצפו: ח"כ לשעבר ויזם הנדל"ן בהווה יובל צלנר, עו"ד יוסי כהן שהרשה לעצמו ליהנות מסיגרים ושמפניה, אלי איזקוב נשיא הכבוד של פדרציית בורסות היהלומים העולמית, משה קסטיאל, בני מורן בעלי הרמס ישראל, השגריר לשעבר יצחק אלדן ויוסי רבה מבעלי מסעדת "בני הדייג".

מוטי כוזהינוף, יוסי כהן ונורית כוזהינוף
מוטי כוזהינוף, יוסי כהן ונורית כוזהינוף

הקסדה של בן-דהן

נשיא חברת אלביט, בוצי מכליס, אירח לאחרונה את סגן שר הביטחון, אלי בן דהן, בביקור באתר 'אלביט מערכות' בחיפה. בפני סגן השר הוצגו מגוון מערכות צבאיות הניצבות בחזית הטכנולוגיה העולמית. בין היתר חבש בן דהן לראשו את הקסדה המתקדמת בעולם לטייסי מסוקים, והתפעל מהיכולת הייחודית לקבל את כל נתוני הטיסה על גבי משקף הקסדה. סגן השר המשיך גם למפעל אלביט מערכות ביוקנעם, ושיבח את הנהלת החברה על השקעותיה באזורי הפריפריה.

בוצי מכליס ואלי בן דהן (צילום: יח"צ)
בוצי מכליס ואלי בן דהן (צילום: יח"צ)

שטייף עושה אאוטינג

בת שבע שטראוכלר, מנכ"לית אגודת הידידות של שדולת הנשים בישראל, יזמה מפגש בוקר נשי, שנערך בשישי בביתה של רייצ'ל וייצמן בתל אביב.

המוזמנות האזינו להרצאתה של הדס שטייף, כתבת הפלילים של גל"צ וראש תא העיתונאיות, שסיפרה על המאבק האישי שהיא מנהלת כנגד תופעת ההטרדות המיניות. שטייף הבהירה שהיא אינה חוששת לעשות אאוטינג לתוקפים מינית, וזכתה לקריאות עידוד ומחיאות כפיים מצד הנשים בקהל. נפגשו: יונה אליאן-קשת המשמשת כיו"ר אגודת הידידות, אלה אלקלעי - יו"ר שדולת הנשים, חנה פריזן, רו"ח אורנה צח, פרופ' ורד ויניצקי-סרוסי ונוספות