ערב התרמה ראשון מסוגו של בית הספר למוסיקה רימון, אשר ממנו יצאו כמה מהמוסיקאים המשפיעים בארץ, נערך בשני ב'אברהם הוסטל' בתל אביב. נאמו וברכו: יהודה עדר, נשיא רימון, משה סיני - מנכ"ל רימון, אודי אנג'ל, יו"ר הוועד המנהל, ואירינה שלמור - יו"ר אגודת הידידים של בית הספר.

כמתבקש, משתתפי האירוע זכו ליהנות מהופעות של בוגרי רימון, ביניהם להקת ג'יין בורדו, דניאל סלומון בוגר רימון שגם מרצה בבית הספר; בוגר בית הספר תמיר קליסקי, שגם הוא מרצה בו כיום; ושל תלמידים במגמת הג'אז אינסטיטוט של רימון. כל ההכנסות מן האירוע יוקדשו לחלוקת מלגות לסטודנטים, ולפרויקטים קהילתיים ועסקיים, כמו פיתוח החממה הטכנולוגית-מוסיקלית הראשונה מסוגה בישראל שהקים בית הספר. נכנסו לקצב: בני משפחת שלמור- רמי שלמור, גלעד שלמור וארוסתו אדווה דדון; דני טוקטלי, יואב לימור, אמיר ויפעת חייק, אהובה ושלמה ינאי, רות ואביב וסרמן, שירה פרבר ולני רקנאטי, ברוריה לקנר ורוני אמיד, יאיר ניצני, ואפרת דובדבני.

יאיר ניצני, יהודה עדר, משה סיני ודני טוקטלי (צילום: אופק חיים)
יאיר ניצני, יהודה עדר, משה סיני ודני טוקטלי (צילום: אופק חיים)


אודי אנג'ל, אהובה ושלמה ינאי
אודי אנג'ל, אהובה ושלמה ינאי

 מרחפים עם מור

קבוצת הנדל"ן חנן מור, בראשות יו"ר הקבוצה חנן מור והמנכ"ל אבי מאור, השיקה אתמול (שלישי) את מותג המרכזים המסחריים של הקבוצה – MORE, באירוע רב משתתפים שנערך בעיר החדשה חריש. לא נרתעו ממזג האוויר החורפי והגיעו לפרגן: איציק אברכהן מנכ"ל שופרסל, אבי שומר הבעלים של צומת ספרים, הראל ויזל הבעלים של קבוצת פוקס ששמח לפגוש את עו"ד שירה מור רעייתו של חנן, שעמה עבד בעבר; יעקב הלפרין, איציק אדרי הבעלים של רשת בלאק יחד עם השף צחי בוקששתר; ובני רחמני הבעלים של רשת to go.

האורחים סיירו בין שלושת מרכזי הקניות שמקימה הקבוצה בעיר והטיסו רחפנים באמצעותם צפו מן האוויר על התקדמות הבניה בעיר. טקס הנחת אבן פינה למרכז הקניות MORE SHOP, הגדול מבין השלושה, נערך במעמד ראש מועצת חריש יצחק קשת והרב יצחק עזרן.

אבי שומר וחנן מור (צילום: תמר מצפי)
אבי שומר וחנן מור (צילום: תמר מצפי)

שירה מור והראל ויזל
שירה מור והראל ויזל

אבי מאור ויעקב הלפרין
אבי מאור ויעקב הלפרין

איציק אדרי וצחי בוקששתר
איציק אדרי וצחי בוקששתר


הר אבן בבנגלור

תערוכה צבאית אווירית מן הגדולות בעולם, נפתחה אתמול בבוקר בעיר בנגלור אשר בהודו. בתערוכה מציגות למעלה מ-400 חברות מ-40 מדינות. הביתן הישראלי בתערוכה הפך עם פתיחתו לאחד ממוקדי המשיכה של הבאים. בראש המבקרים בו היה שר ההגנה של הודו, מר פאריקר, שנתן קפיצה גם לביתן של רפא"ל, שם קיבל סקירה ממנכ"ל רפא"ל אלוף (מיל) יואב הר אבן על המערכות שמציגה החברה ועל שיתוף הפעולה האסטרטגי שלה עם הודו.

מר פאריקר ויואב הר אבן
מר פאריקר ויואב הר אבן


כלכלה ומזון במפעל

שר הכלכלה והתעשייה אלי כהן, הגיע אתמול בבוקר (ג') למפעל יצרנית המזון 'מיה', במישור אדומים. השר סייר במפעל והתרשם מקווי הייצור החדשים ומסדרת קטניות הבריאות החדשה שהושקה לאחרונה.

התלוו והסבירו: ראש עיריית מעלה אדומים בני כשריאל, וחברי הנהלת המפעל: הודי ורטהיימר, עמי ורטהיימר, מוייש וייסמן, ישראל גנזל, שמוליק ריבלין, וטל שגיא - סמנכ"ל המכירות.

הודי ורטהיימר ,אלי כהן ובני כשריאל (צילום: גל ורטהימר)
הודי ורטהיימר ,אלי כהן ובני כשריאל (צילום: גל ורטהימר)

בר דעה מגוייס

ראשי וידידי עמותת ער"ן המספקת עזרה ראשונה נפשית, נפגשו בשני באולם סמולרש – באוניברסיטת ת"א, לערב ההתרמה השנתי של העמותה.

רות שרון, שופטת ביהמ"ש המחוזי בת"א, שהיא גם מתנדבת פעילה בעמותה, הנחתה את האירוע. דויד קורן מנכ"ל העמותה, וגיורא בר דעה, משנה למנכ"ל שטראוס ויו"ר הועד המנהל של ער"ן, הודו בהתרגשות למתנדבים, למשרד הבריאות ולתורמים על הנתינה וההתגייסות. שרו עם דני סנדרסון שהופיע באירוע: דליה נרקיס יו"ר מנפאאור ישראל, רחל אדטו, עדנה ארבל, מיכל רובינשטיין ושופט בית המשפט המחוזי איתן אורנשטיין.