1. אדם סינגולדה, מייסד חברת המלצות התוכן 'טאבולה' ציין השבוע עשור להקמת החברה. כ- 600 עובדי החברה מ-14 משרדים בעולם, הפרושים מסין ועד ברזיל נפגשו בעיר ברצלונה בספרד, לשלושה ימים עמוסים ב'סשנים' שעסקו בחזון החברה לעשר השנים הבאות.

2. איש העסקים סמי סגול חגג בחמישי שעבר את יום הולדתו ה-75. האישה שאתו, טובה, ארגנה מסיבת הפתעה לא שגרתית בביתם של בני הזוג בתל אביב. לכבודו של סגול הגיעו למסיבה נציגים שונים של גופים להם הוא תורם בנדיבות, בתחום מדעי המח, ונציג מכל ארגון נשא בפני הבאים הרצאה מקוצרת בסגנון 'טד'.

בין אלו שהגיעו לברך ונתפסו בעדשת המצלמה: מוריס קאהן ואריאלה קיש-דילייני, מושיק ועירית תאומים, פרופסור זאב רוטשטיין, אבי שושני, עו"ד מיקי צלרמאייר, פיני וציפי רובין, חמוטל אנסקי, ועוד רבים. למחרת צוין יום הולדתו של סגול גם באירוע של אגודת ידידי אוניברסיטת תל אביב שסגול הוא אחד מתורמיה החשובים. פרופסור יוסף קלפטר נשיא האוניברסיטה הפתיע את ילד היומהולדת עם זר פרחים.


סמי סגול ויוסף קלפט (צילום: איציק בירן)
סמי סגול ויוסף קלפט (צילום: איציק בירן)

מוריס קאהן ואריאלה קיש- דילייני (צילום: אביב חופי)
מוריס קאהן ואריאלה קיש- דילייני (צילום: אביב חופי)

3. עפרה שטראוס ועדי קייזמן חגגו בחמישי שעבר בת מצווה לבתם המשותפת דניאל. לאירוע שנערך ב'ריברסייד' שעל גדות הירקון, הוזמנו חברים של כלת השמחה, בני משפחה וחברים קרובים. על השמח לילדים הופקד הרקדן המכונה 'סטפן' שסחף את הילדים. חגגו וברכו: רעייתו של קייזמן אסתי גינזבורג, הסב מיכאל שטראוס, האחים של כלת השמחה: מיכאל, טום ויסמין; הדודה עירית שטראוס ובנותיה; הדוד עדי שטראוס, רעייתו ציפי, וילדיהם; רונית רייכמן, יורם ומיקה באומן, רז'ין ומושיק גנזי, לימור וקובי סקאל, רני והילה רהב, אפרת רייטן וגל מרום, עומר דנקנר ולי גרבנאו ויהודית טיומקין ובתה נטלי בירנבאום.

עדי קייזמן ואסתי גינזבורג (צילום: אביב חופי)
עדי קייזמן ואסתי גינזבורג (צילום: אביב חופי)

עפרה שטראוס
עפרה שטראוס

4. עודד ערן, יו"ר מועצת המנהלים של בנק הפועלים, והמנכ"ל אריק פינטו, אירחו בשישי בבניין הנהלת הבנק את תערוכת "אמנות ישראלית 2017". ביום הראשון לתערוכה גויסו כמיליון ורבע שקלים ממכירת יצירות המוצגות בה, לטובת המאבק במחלת האיידס. שרי אריסון, הבעלים של קבוצת אריסון, ובעלת השליטה בבנק הפועלים, סיירה בתערוכה והתמנגלה עם הרוכשים והמבקרים בהם: דליה ומשה ממרוד, אליטל וג'ייסון אריסון, מיכל ויצחק (בוז'י) הרצוג, שירה וישי דוידי, איילת נחמיאס-ורבין ובעלה עברי ורבין, דליה רבין, דוד מימון, דוד פתאל וגיא ומיכל ברעם.

עודד ערן, שרי אריסון ואריק פינטו (צילום: אביב חופי)
עודד ערן, שרי אריסון ואריק פינטו (צילום: אביב חופי)

דוד פתאל ודוד מימון (צילום: סיון פרג')
דוד פתאל ודוד מימון (צילום: סיון פרג')

5. קבוצת הנדל"ן חנן מור, בראשות יו"ר הקבוצה חנן מור והמנכ"ל אבי מאור, השיקה בשלישי את מותג המרכזים המסחריים של הקבוצה – MORE, באירוע רב משתתפים שנערך בעיר החדשה חריש. לא נרתעו ממזג האוויר החורפי והגיעו לפרגן: איציק אברכהן מנכ"ל שופרסל, אבי שומר הבעלים של צומת ספרים, הראל ויזל הבעלים של קבוצת פוקס ששמח לפגוש את עו"ד שירה מור רעייתו של חנן, שעמה עבד בעבר; יעקב הלפרין.

שירה וחנן מור (צילום: תמר מצפי)
שירה וחנן מור (צילום: תמר מצפי)

6. השבוע השיק ארגון Social Finance Israel שאותו ייסד סר רונלד כהן, חלוץ תחום ההשקעות החברתיות בעולם, את משרדיו החדשים בתל אביב. על הדרך ציינו גם את סיום שנת הפעילות 2016 שהייתה שנה מכוננת בתחום ההשקעות החברתיות בישראל. נפגשו וברכו: מנכ"ל הארגון, ירון נוידרפר, מרטי קארפ - יו"ר הפדרציה היהודית בלוס אנג'לס; אלי בוך - מנהל פילנתרופיה בקרן רוטשילד קיסריה; מיכל הרצוג - יו"ר קרן וואהל, עיבל גלעדי, יושב ראש הוועד המנהל של המכללה האקדמית גליל מערבי וקובי פייגנבוים, מנכ"ל UBS ישראל.

סר רונלד כהן (צילום: עמנואל בוחבוט)
סר רונלד כהן (צילום: עמנואל בוחבוט)

7. דדי שוורצברג מנכ"ל Adika ואורנה אלוביץ', המשנה למנכ"ל, התייצבו השבוע על סט הצילומים לפקח מקרוב על הצילומים לקמפיין אביב 2017 של מותג האופנה אותו מובילה אגם רודברג.

אורנה אלוביץ', אגם רודברג ודדי שוורצברג (צילום: רפי דלויה)
אורנה אלוביץ', אגם רודברג ודדי שוורצברג (צילום: רפי דלויה)

8. מוטי רייף נצפה ברחובות העיר תל אביב כשהוא נוהג בקאדליק חדשה ויוקרתית. ללאונג' נודע כי רייף שוקל רכישה של הרכב והחל את התהליך בנסיעת מבחן.

צילום: אביב חופי
צילום: אביב חופי

אורית אפרתי במכנסיים וחולצה שחורים צמודים, הוסיפה ללוק הדרמטי מעיל דמוי קימונו יפני. אמנם שחור, אך עיטורי הסלחבים בלבן, כתום ובורדו מרגשים, מספקים מראה אסייתי- מלכותי.

דנה אונגר בר דיין מיישרת קו עם פאשניסטות מפריז ועד לניו יורק, כשהיא משלבת סקיני ג'ינס ומגפוני ניטים של רוקסטאר יחד עם חולצת כפתורים ירוקה שנלבשה ברישול מכוון ועליה רדיד דמוי פרווה אפרפרה. יס, בייבי.

כאילו שמלת הסטרפלס הקטיפתית של זיו ביילין, שכוללת שרוולים מתנפנפים, לא היתה מרגשת מספיק - היא לא חששה לשלב איתה את שרשרת הקולר הכל כך טרנדית. בכך, הוספיה טוויסט ויקטוריאני למראה השובב.