אחרי שהביאו את ג'רמי פיבן ששיחק את ארי גולד, אתר המתנות buyme.co.il עולה מדרגה ומפתיע בשנית, הפעם לקראת חג הפסח. חברת הגיפט- קארדים הדיגיטלים ממשיכים עם כוכבי הפמלייה והפעם הטיסו במיוחד את הכוכב הראשי של הסדרה, אדריאן גרנייה שגילם את ויני צ'ייס. במהלך הביקור הקצר גרנייה התייצב על סט הצילומים שם פגש את מי שהביא אותו למסע בישראל, מנכ"ל החברה יונתן אלון שסיפר בהתרגשות שהבחירה באדריאן לקמפיין הגיעה מהרצון להמשיך ולספר את הסיפור של החברה ממקום אחר ושונה, שיעביר את הסיטואציות שכולנו חווים סביב נושא המתנות בחג, בהומור ובקריצה. במהלך הביקור הספיק גרנייה לבקר בכותל המערבי בירושלים ובמועדוני לילה בתל אביב.




האריה שאהב תות פשט רגל

משרד עורכי הדין "יהודה רוה ושות'" ערך גם השנה את קרנבל פורים המסורתי שלו, בניצוחו של סבא יהודה. כ-200 עובדי המשרד, בני ובנות זוגם וילדיהם התקבצו לבוקר של שמחה וצהלה אך שיא האירוע נרשם כאשר לקטנטנים והוריהם הוצגה מצגת שמסבירה "מה קורה כאשר האריה שאהב תות, נקלע לפשיטת רגל, ואנשי המשרד התגייסו להצלתו בהסדר נושים מורכב שלאחריו, מתחיל האריה לעסוק במימון פרויקטים" תשובה אגב, לא ניתנה.



בין אלו שהתייצבו במיטב תחפושותיהם: עו"ד יהודה רוה ורעייתו תמי, יו"ר חברת החדשות של ערוץ 2, עו"ד רון ורד, ראש מחלקת תשתיות ומימון פרויקטים ועו"ד יובל גרייבסקי ראש מחלקת תובענות ייצוגיות.

יהודה רוה עם נכדו וילדי העובדים במשרד (צילום: בועז נסקו)
יהודה רוה עם נכדו וילדי העובדים במשרד (צילום: בועז נסקו)

לא רק ספורט

לא רק ילדים חוגגים את חג הפורים. ביום שישי האחרון ערוץ הספורט בהובלת חברי הנהלת קבוצת RGE ערך את מסיבת הפורים המסורתית שלו שהתקיימה במועדון התיאטרון. באירוע נכחו אביב ופרי גלעדי, בעלי קבוצת RGE, ירון שגב המנכ"ל תומר תורג'מן, מנכ"ל ערוץ הספורט, יואב הלדמן, משנה למנכ"ל ערוץ 10 ומנכ"ל אתר נענע10 וכמובן פרשנים, מגישים ואורחים נוספים כמו: אלי אילדיס, מירי נבו שלמה שרף ועוד

אביב ופרי גלעדי (צילום: שלומי יוסף)
אביב ופרי גלעדי (צילום: שלומי יוסף)

תומר תורג'מן ובת הזוג
תומר תורג'מן ובת הזוג

ירון שגיב
ירון שגיב


פיאט בערב נשים למען נשים

קבוצת סמל"ת, יבואנית פיאט, במעמד ניר בן שלמה סמנכ"ל חטיבת הרכבים הפרטיים אירחה נשים מלקוחות פיאט לערב שכולו נשים למען נשים במסגרתו הופיעה הזמרת ריטה עם שירים מכל הזמנים ונערך טקס מחווה מרגש במיוחד לטינסאית הישראלית שחר פאר, שהודיעה לאחרונה על פרישתה מעולם הטניס שקיבלה ציור מרגש מחני יצחקי מנהלת קשרי הלקוחות, ואפילו נשאה כמה מילים "אני גאה להיות ישראלית, אני גאה להיות חלק מהעם הזה, אני גאה להיות אישה. שיהיה לכם יום האישה בינלאומי שמח!"  האירוע שהובל בהנחייתה של שירלי גליק, התקיים באולם האירועים 'סטואה' בגעש וכלל לקוחות פיאט נהנו מארוחה חגיגית לצד יינות וקוקטיילים ייחודים.

חני יצחקי, שחר פאר (צילום: בני דויטש)
חני יצחקי, שחר פאר (צילום: בני דויטש)

ריטה, ניר בן שלמה שחר פאר וחני יצחקי
ריטה, ניר בן שלמה שחר פאר וחני יצחקי

ישראל השתלטה על יריד התיירות בברלין

על רקע מספר שיא של כניסות תיירים לישראל בחודשים ינואר-פברואר השנה, חנך השבוע מנכ"ל משרד התיירות אמיר הלוי את הביתן הישראלי ביריד התיירות הגדול בעולם ITB בברלין, יחד עם שגריר ישראל בגרמניה יעקב הדס הנדלסמן ושם הציגו 26 גופי תיירות ישראלים. היריד בברלין נמשך 5 ימים וביקרו בו כ-200,000 איש. בחודש שעבר (פברואר) נכנסו לישראל 234 אלף תיירים, עלייה של כ-22% ביחס לחודש פברואר בשנה שעברה. בתקופה ינואר-פברואר 2017 במצטבר נכנסו לישראל 467 אלף תיירים, עלייה של כ-25% ביחס לתקופה המקבילה בשנה שעברה. בלוח טיסות בקיץ הקרוב יהיה מספר שיא של למעלה מ-90 טיסות שבועיות ישירות מגרמניה לישראל כאשר כמחצית מהתיירים הגרמנים שביקרו בארץ שבו לבקר בשנית.

אמיר הלוי, יעקב הדס הנדלסמן (צילום: mannhoefer)
אמיר הלוי, יעקב הדס הנדלסמן (צילום: mannhoefer)