ניר גל מנהל שיווק בירה בחברת טמפו וסמדר דורי מנהלת תחום היינקן בטמפו השכימו בארבע לפנות בוקר לא בשביל נסיעת עסקים דחופה אלא בכדי להגיע לשדה התעופה בן גוריון לטרקלין מצדה על מנת לקבל את פניו של אגדת הכדורגל הפורטוגלי לואיס פיגו בישראל. במהלך המפגש בין השלושה התעניין פיגו בעיקר במזג האוויר הצפוי ביומיים הקרובים ולשאלתו השיבה סמדר שזה בסדר אם שכח את בגד הים, וכן בזהותו של האוהד שהוא הולך להתארח – "זוהי חוויה יוצאת דופן עבורי להתארח בביתו של מעריץ" השיב פיגו.

פיגו שהוזמן על ידי חברת היינקן לישראל ייקח חלק בפעילות השיווקית של מותג בירת הפרמיום בה יתארח בסלון הביתי של אוהד ליגת האלופות.

 


ג'יל אסולין פותח שולחן ערוך

ג'יל אסולין, מנכ"ל 'יקבי ברקן' קיים ערב טעימות מיוחד שהתקיים לרגל השקת יינות סדרת האיכות Assemblage במסעדת 'CLASH' במלון 'NYX' רגע לפני חג הפסח הקרב ובא. מיטב מבקרי ומומחי היין בישראל הגיעו לטעום ולהתרשם מהסדרה החדשה המייצגת את שלושת אזורי הגידול העיקריים של היקב, לצד ארוחת מלאכים שכללה סוגים רבים של בשרים מובחרים.

ג'יל אסולין ועידו לוינסקי (צילום: אלירן אביטל)
ג'יל אסולין ועידו לוינסקי (צילום: אלירן אביטל)

שי שלום למען מלניה טראמפ

אחרי הכבוד שעשתה שרה נתניהו לשבוע האופנה, שי שלום מכבד ומקדיש את הקולקציה שלו בשבוע האופנה לגברת הראשונה של ארצות הברית, מלניה טראמפ כאות הזדהות עימה בשל החרם אשר הוטל עליה על ידי מעצבים רבים בארצות הברית אשר אינם מעוניינים כי תלבש בגדים בעיצובם. לטענתו "אחת הנשים המסקרנות ומעוררות המחלוקת כיום בעולם, אישה אשר דמותה מהווה קול נשי חדש הצובע את עולם האופנה הבינלאומי בגוון ייחודי".

הגיעו להתרשם מהקולקציה החדשה: מנור גינדי ורעייתו בת אל גינדי, חה"כ איילת נחמיאס ורבין, עו״ד תמי רווה יו״ר הרשות השנייה לטלויזיה ורדיו, אסתר אלדן מנכ״לית דלק ישראל, דב קוטלר, דפנה בושינסקי פילץ ואמיר בושינסקי, ציפי רובין, אתי כספי, עתליה ועפרה שמלצר, פנינה רמון, תמי לנצוט ליבוביץ׳, גליה אלבין, טל בירנפלד, שירה פרבר רקאנטי, בתיה דיסנצ׳יק, דנה רוזנבליט, פרי גלעדי, רונית יודקביץ׳ שהגיעה יחד עם הבן עדי, מאיה ורטהיימר, אלישבע ג׳יבלי, אבישג אבטובי מנכ״לית עיריית באר שבע, צחי שנירר, אקי אבני, הקולגות רזיאלה גרשון וששון קדם ועוד רבים.

מנור ובת אל גינדי, גליה אלבין ועתליה שמלצר (צילום: שוקה כהן)
מנור ובת אל גינדי, גליה אלבין ועתליה שמלצר (צילום: שוקה כהן)

שי שלום (צילום: אבי ולדמן)
שי שלום (צילום: אבי ולדמן)

ריצ'רד גיר עושה שלום

לאחר שהתאושש מהפרימיירה של הסרט בכיכובו, ריצ'רד גיר נפגש עם תנועת "נשים עושות שלום" והתרשם מהמכלול המרכיב אותה. "מאוד התרשמתי מהקבוצה הזאת. אני בא ממקום שבחרדה גדולה כרגע וכאוס, כולנו מבולבלים כעת. אבל הדבר הטוב בזה זה שהתנועה היא של נשים, לא של כעס, אלא של אפשרות ושמחה. של מחויבות. תקוותי שהדחף הזה שבא מנשים אינו אירוע חד פעמי אלא משהו שיילך ויגדל. לכן מאוד שמחתי לראות אותן. הנשים הללו פועלות כדי ליצור גשרים בין בני אדם. זו תנועה של אפשרות, של מחויבות"

ריצ'רד גיר ונשות "עושות שלום" (צילום: יהל דיימונד)
ריצ'רד גיר ונשות "עושות שלום" (צילום: יהל דיימונד)