ליאורה עופר, יו"ר מליסרון, דוד בן משה, מנכ"ל קניון רמת אביב, ותמרה ג'ונס-יובל, ראש המחלקה לצורפות ואופנה באקדמיה לאומנות ולעיצוב - "בצלאל", השיקו לאחרונה את Fashion as Art. מדובר בתערוכת אומנות ייחודית שנועדה לקדם ולתמוך באומנים צעירים בוגרי האקדמיה לאומנות ועיצוב "בצלאל".

 שלוש קומות לשוורצברג

לרגל חגיגות חמש שנים לאתר שופינג האופנה Adika, הושקה בראשון חנות קבועה של המותג בתל אביב. החנות החדשה ממוקמת בדיזנגוף סנטר ומשתרעת על פני שלוש קומות, לטובת רוכשות שאוהבות להתרשם פיזית מהפריטים. מנכ"ל Adika דדי שוורצברג ואורנה אלוביץ' המשנה למנכ״ל, קיבלו את פני הבאים להתרשם מן החנות החדשה ובכלל זה: דן ואלון פילץ, שמואל פלאטו שרון שהגיע עם בנו יואב, אפי רוזנהויז - יו"ר גולף ואירינה שלמור.


דדי שוורצברג שמואל ויואב פלאטו שרון (צילום: אביב חופי)
דדי שוורצברג שמואל ויואב פלאטו שרון (צילום: אביב חופי)

אפי רוזנהויז ואורנה אלוביץ
אפי רוזנהויז ואורנה אלוביץ

ויצמן צעיר בברלין

איש העסקים והמלונאות מני ויצמן, חגג בראשון בערב את יום הולדתו. חבריו של ויצמן, המחלק את זמנו בין ישראל וגרמניה, עשו דרכם ברכבת אווירית לעיר ברלין שם משגשגים עסקיו של וייצמן בתחום הנדל"ן והמלונאות. הזמר רמי קליינשטיין הוזמן להופיע בפני האורחים, ניגן על פסנתר, והקדיש, כמתבקש, את השיר "שתישאר צעיר לנצח", לחתן השמחה.

סייבר סגול

המרכז למחקר סייבר בינתחומי ע״ש בלווטניק, יחד עם הסדנה ע"ש יובל נאמן באוניברסיטת תל אביב, ערכו לאחרונה כנס בכירים בנושא ה- IOT (האינטרנט של הדברים). פרופ' איציק בן ישראל, ראש המרכז ומתווה מדיניות הסייבר בישראל, ציין שבקרוב יהיה לא רק מעבר של מידע בין מכשירים חכמים אלא שהם יכללו גם יכולות של אינטליגנציה מלאכותית. נכחו: גילי דרוב היישטיין- מנכ"לית מרכז הסייבר באונ' ת"א, איש העסקים סמי סגול; דליה פרשקר- מייסדת חברת המימד החדיש ומחלוצות היזמות בישראל; חלי בן נון- יזמת הייטק ויו״ר רדקום בבעלות זוהר ויהודה זיסאפל, וניר פלג - ראש אגף בכיר למו"פ במטה הסייבר הלאומי.

סמי סגול, איציק בן ישראל וגילי דרוב היישטיין (צילום: חן גלילי)
סמי סגול, איציק בן ישראל וגילי דרוב היישטיין (צילום: חן גלילי)