עידן חייצ’יק - בנם של יזם הנדל"ן אורי חייצ'יק ורעייתו טל ונכדם של איל הספנות ויבואן הרכב רמי אונגר ורעייתו יעל - חגג בחמישי האחרון את הגעתו למצוות. השמחה הגדולה נערכה ב"חוות רונית" שבשרון, ונוסף לחברי הכיתה של חתן הבר מצווה הגיעו גם חברים רבים של המשפחה לשמוח ולברך.

על הקייטרינג המוקפד הופקד השף ארז קומרובסקי ועל התוכנית האמנותית שלישיית מה קשור והזמרת עדן בן זקן. חגגו בחווה: אספן האמנות הניו יורקי חוזה מוגרבי, בני ואניאס שטיינמץ, אלפרד וחוה אקירוב, ישראל וציפי פרל, מיכל ודוד פורר, נעם וטלי לניר, מירי ואסי טוכמאייר ובתם מאיה, אבנר וחלי קז, יגאל שרמייסטר והנית ויטוס, עירית ויונתן קולבר, רז’ין גנזי, צחי ארבוב ובת זוגו גל, ריקי דרורי ורפי גדרון, שלי ושמעון מנחם ובנותיהם לי ונועה, דורי קלגסבלד,אבי ויהודית טיומקין, צביקה ונטלי בארינבוים והילדים יונתן ודניאל, רני והילה רהב, רונן ורנדי פלד, נתן חץ, קובי ולימור בלדב ורבים רבים נוספים.

עירית ויונתן קולבר



אניאס ובני שטיינמץ
אניאס ובני שטיינמץ

נעם וטלי לניר
נעם וטלי לניר

צחי ארבוב וגל
צחי ארבוב וגל

ריקי דרורי ורפי גידרון
ריקי דרורי ורפי גידרון

זיכרון בסלון של ורבין
ביום חמישי האחרון אירחה בביתה ח"כ איילת נחמיאס־ורבין (המחנה הציוני) ערב מלא רגשות. הערב כונס במסגרת פרויקט "האחים שלנו", שיזמו האחים השכולים אליסף פרץ, אחיהם של אלירז פרץ ז"ל, ואוריאל פרץ ז"ל ועידית זר־גרין, אחותו של שי גרין ז"ל, שנהרג בתאונת אימונים בצאלים. במהלך שירותו הסדיר היה שי חייל של עברי ורבין, בעלה של ח"כ נחמיאס־ורבין.

עברי וחבריו של שי חלקו במהלך הערב סיפורים וזיכרונות מתחנות חייו. איש העסקים ערן מיטל, סיפר בדמעות כיצד שי התעקש לצאת למילואים למרות כאבי הגב החזקים מהם סבל. נוסף לכך התארח בערב המיוחד אלוף (מיל') דורון אלמוג, שסיפר על אחיו ערן אברוצקי, שנהרג במלחמת יום הכיפורים ועל הקשר שלו לאלירז פרץ ז"ל. את הערב סגר עמיחי אתאלי ששכל את אחיו אלחנן, שהיה הנרצח הראשון בטרור הסכינאים.

דורון אלמוג, עמיחי אתאלי, ח"כ איילת נחמיאס-ורבין, עידית זר-גרין ועברי ורבין
דורון אלמוג, עמיחי אתאלי, ח"כ איילת נחמיאס-ורבין, עידית זר-גרין ועברי ורבין

תרקוד עם דיין
תגידו ביי ביי ל"ערב טוב קיסריה" וקבלו את "לילה טוב ניו יורק". הופעה חגיגית וראשונה מסוגה של הזמר שלמה ארצי נערכה ברביעי האחרון באולם המדיסון סקוור גארדן בניו יורק.

אל ההופעה הגיעו לא פחות מ־10,000 ממעריצי הזמר, שהגיעו מכל רחבי צפון אמריקה ואפילו כמה כאלה שהגדילו ראש וטסו להופעה מתל אביב. בתחילת האירוע סיפר קונסול ישראל בניו יורק דני דיין על הפינה החמה שיש לו בלב לשלמה ארצי ובמיוחד לשיר "תרקוד". דיין סיפר כיצד בעת שבתו הייתה תינוקת קטנה השיר היחיד שעזר להרדים אותה בלילות היה שירו זה של ארצי. כשעה מתחילת ההופעה החל ארצי לשיר את "תרקוד" ולא שכח להעלות לבמה את הקונסול הנרגש, שהפגין ספורטיביות והצטרף לזמר בשירה.

נפלאות סופהשבוע
חברת האופנה קרייזי ליין ועמותת רוח נשית ערכו ערב גאלה שפתח את יריד האופנה השנתי של עמותת טרנדה, המקדמת את עצמאותן הכלכלית של נשים. עופרה רייף־שמלצר התגייסה לצעוד על המסלול בתצוגת האופנה שנערכה בחמישי בערב במתחם התחנה בתל אביב.

האחים אלון ועופר יונסוף, מבעלי B תכשיטנים, אירחו מסיבת אביב שבמסגרתה הושקה הקולקציה הייחודית שעיצבה הזמרת ריהאנה עבור שופארד. הגיעו לחגוג: הפרזנטורית של החברה לי לוי, שרון איילון, ירדן גנזי ונוספים.

עופרה רייף שמלצר. צילום: עופר חן
עופרה רייף שמלצר. צילום: עופר חן

אלון יונסוף, לי לוי ועופר יונסוף. צילום: עופר חן
אלון יונסוף, לי לוי ועופר יונסוף. צילום: עופר חן