פלוג במפעלים

נגידת בנק ישראל, ד"ר קרנית פלוג, ביקרה ביום שני במפעלי הקיבוצים בדרום, כאורחת של איגוד התעשייה הקיבוצית. את הנגידה, שהגיעה מלווה באנשי בנק ישראל, אירחו יו"ר האיגוד, יונתן בשיא והמנכ"ל אודי אורנשטיין, שהציגו בגאווה את תהליך התרחבות התעשייה בקיבוצים, פתיחת מפעלים חדשים בערים, ונתונים על גידול ביצוא.

קרנית פלוג
קרנית פלוג



הספוט החדש של דושי

המסעדנית דושי לייטרסדורף, בעלת 'מסעדת דלאל' ו'דלאל הקונדיטוריה', התחדשה לאחרונה בספוט חדש לעסקי הקולינריה שלה. לייטרסדורף פרצה את גבולות שכונת נווה צדק בתל-אביב, ופתחה בית אוכל טבעוני קטן בשם 'סופרפוד בוטיק' הממוקם מול כיכר הבימה. לחובבי טרנד האוכל הבריא למיניו, נספר כי התפריט במקום החדש מבוסס כולו על מזון בריאות.

דושי לייטרסדורף
דושי לייטרסדורף


האנטי אייג'ינג של זינגבוים

אשת העסקים חוה זינגבוים, אירחה כ-150 קוסמטיקאיות מובילות ואורחים מהתחום, באירוע השקה של קרם האנטי אייג'ינג החדש שלה, במלון אונה ברווה הממוקם בעיירת הנופש, קוסטה ברווה. באירוע נכחו: פרופ' רחל לוברט וד"ר ענת ליפובסקי מהמחלקה לכימיה וננוטכנולוגיה באוניברסיטת בר אילן שסיפרו לקהל על המחקר המעמיק שנעשה אשר הוביל לפיתוח הקרם החדש, שאמור להחליף הזרקות של חומצה היאלורונית .

 חוה זינגבוים, רחל לוברט וענת ליפובסקי (צילום: ניסים פרץ)
חוה זינגבוים, רחל לוברט וענת ליפובסקי (צילום: ניסים פרץ)

הטופ על פי ברדוגו

אלירן ברדוגו מנכ"ל ובעלי 'ברדוגו החברה להפקת אירועים' וארז אלמוגי מנכ"ל 'בלנצארד ישראל' אירחו בשני את אירוע ה'טופ 100'. מאה סמנכ"לי משאבי אנוש מובילים, הוזמנו לאירוע אחר צהריים מעשיר ומפנק לקראת חג השבועות שנערך ב'היי אנד' בתל אביב. בחלק האמנותי: הופעות של הזמרים אמיר דדון ורותם כהן. בתחום ההעשרה: הרצאה של אלוף במילואים דורון אלמוג שעסקה ב״מצוינות חברתית״. המשתתפים נהנו לאורך האירוע ממטעמיו של השף אוראל קמחי לקייטרינג 'אנדיב'. התמנגלו: רונית בן בסט, רונן קלר, מאוה קזאז, חגית מלול, רונית סאבה שלי פלדמן יד ימינו של ברדוגו ועוד.

שלי פלדמן, אלירן ברדוגו, רונית בן בסט וארז אלמוגי (צילום: שי שבירו)
שלי פלדמן, אלירן ברדוגו, רונית בן בסט וארז אלמוגי (צילום: שי שבירו)