1. מכבי ומטי קרסו, נצר למשפחת יבואני מותגי הרכב 'רנו' ו'ניסן' לישראל, ולדור שהקים את בנק דיסקונט, השיאו בשישי בצהריים את בנם בועז, לבחירת ליבו סנדרה. אל בית המשפחה המפואר, בישוב בני ציון, הגיעו חברים רבים לחגיגה המושקעת. לכבוד האירוע הוסבה גינת הבית, רחבת הידיים, לגן אירועים מעוצב למשעי. האורחים נהנו מקייטרינג של רן שמואלי, ומהופעה של דני סנדרסון. הגיעו לשמח חתן וכלה: חאזם חיירת - השגריר המצרי בישראל, ליאון רקנאטי, יהודית יובל- רקנאטי ודודי שמחה, אודי רקנאטי, יאיר ואילנה המבורגר, לוני הרציקוביץ', ויויאן וזכי רכיב, איציק וייץ, נמרוד ושירלי רינות, ריקי וד"ר ישראל ורסנו, אלי ומירי דריקס, אבי קנת, שמעון מזרחי ועוד.

אודי רקנאטי (צילום: אביב חופי)
אודי רקנאטי (צילום: אביב חופי)

ויויאן וזחי רכיב
ויויאן וזחי רכיב



2. גם מודי כידון חיתן בשישי את בנו, אמיר, עם בחירת ליבו - טל קאופמן. במידה שלא הוזמנתם אין צורך להיעלב שכן החתונה הוגדרה כקטנה ומצומצמת.

3. בשבת אחר הצהריים, לחופו של קיבוץ שדות ים, חגגו יזם ההיי טק, האנג׳ל הישראלי, ואחד ממקימי חברת 'צ׳ק פוינט' - שלמה קרמר, ורעייתו, הבימאית דורית חכים, בר מצווה לתאומים, דניאל ואגם. לשמחתם הרבה של החברים של ילדי בר המצווה, הפציעו באירוע צמד הזמרים המוביל סטטיק ובן אל תבורי, להופעה פרטית.

4. בקריית אתא נערך בראשון טקס הנחת אבן פינה למרכז מסחרי חדש Redesign,. את האירוע, בהנחיית דני רופ, אירחו השותפים עמיר בירם (שותף מנהל בקרן ההשקעותJTLV,) אורי קרמר (רצף), שוקי שוורץ (טולמנ'ס) ומשפחת בליצבלאו, והוא נערך במעמד ראש עיריית קריית אתא – יעקב פרץ. המתחם החדש, צפוי להתפרש על פני שטח של כ-20 אלף מ"ר ויוקם בהשקעה של כ-120 מיליון ₪. נפגשו: שולם פישר; אריאל רוטר; יוסי צבי, עו"ד אמיר חן, שוקי קובלנץ ואבנר ישר.

שוקי שוורץ ועמיר בירם (צילום: תום גביש- פילים בית לתוכן)
שוקי שוורץ ועמיר בירם (צילום: תום גביש- פילים בית לתוכן)

5. איש העסקים דין שטרן מייסד ומנכ"ל Stern Global Group נשא בראשית השבוע לאישה את השחקנית דנה פרידר. החתונה נערכה אל מול שקיעה ב'ממבו ויליג'' בחוף פולג. שטרן הוא בנם הבכור של רונית שטרן - אשת יחסי הציבור בעלת משרד 'שטרן אריאלי', והמפיק היהודי- אמריקאי מייקל שטרן שגם הפיק את האירוע המתוקשר. הרב שי פירון, מי שכיהן בעבר כשר החינוך ערך את החופה וחיתן את הזוג הצעיר. החברים של בני הזוג, אנשי עסקים ואנשי תעשיית הבידור, הגיעו להשתתף בשמחה ולשמח חתן וכלה.

על הקייטרינג הופקד השף רן שמואלי. פיזזו ונהנו מהופעה שמחה של מרגלית צנעני: אור ואורנה אלוביץ', פרי ואביב גלעדי שהגיע ארצה למספר ימים היישר מפסטיבל קאן, רני והילה רהב, איל וולדמן וז'אן בן אהרון, עידן וולס, עוזרו ויועצו של יצחק תשובה עם רעייתו שירי קריספין - דוברת חברת הוט, ג'ורג'י אקירוב שהגיע עם בת זוג, עודד ואלה גרא, גיא המאירי וענת ארבל, דדי שוורצברג, טל אנגלנדר ודנה דנקנר, עופר נמרודי, מוטי רייף, גיא ומיכל ברעם, דנה ברילי ולני שפורן, דושי לייטרסדורף ורבים נוספים.

)רונית, דין ומייקל שטרן (צילום: סשה פרילוצקי
)רונית, דין ומייקל שטרן (צילום: סשה פרילוצקי

עידן וולס ושירי קריספין
עידן וולס ושירי קריספין

עודד ואלה גרא
עודד ואלה גרא

פרי ואביב גלעדי
פרי ואביב גלעדי

6. בבית השגרירות האמריקאית בכפר שמריהו, נערך בשני אירוע חגיגי. ITWorks בשיתוף MEPI ושגרירות ארה''ב השיקו את תוכנית Diversity works. היוזמה מבקשת לתת מענה לייצוג עובדים מאוכלוסיות מוחלשות כמו חרדים, ערבים, אתיופים, אנשים עם מוגבלות ועוד במשרות אקדמיות ניהוליות. יפעת ברון, מנכ"לית עמותת ITWorks אירחה את המתגייסים לטובת המטרה החשובה בהם: דניאל מלכה - מנכ"ל IBM, גוידו פרדן-רוקואס - מנכ"ל פיליפס ישראל, אופיר גוטמן - מנכ"ל פרוקטר אנד גמבל , אבנר סטפק - ממיטב דש, וגיא שמש,- מנכ"ל נוקיה בישראל.

דניאל מלכה, יפעת ברון וגיא שמש ( צילום יקי צימרמן)
דניאל מלכה, יפעת ברון וגיא שמש ( צילום יקי צימרמן)

7. הסופרת לילך סיגן משיבה לחיים את הקונספט של מועדוני קריאה. סיגן שהוציאה לאחרונה את הספר ׳כפיות׳, מבלה מספר ערבים בשבוע עם קבוצות של קוראים ברחבי הארץ. הטרנד החדש-ישן מפגיש את קהל הקוראים עם הסופרת לערבי ספר, שבמסגרתם מתעורר שיח מטלטל סביב השאלה העומדת במרכז הספר - עד כמה אנחנו באמת מכירים את עצמנו? כבר נפגשו ב'בוק קלאב': סנדי בר, אורלי שרם, ציפי לנדאו, קרין קרוננברג, עופרה שמלצר, סמדר רינות, ועוד.






שרה אלאלוף יכלה ללכת על בטוח עם המכנסיים המחויטים הלבנים או תיק היד המטאלי, אך גרמה ללסתות להישמט בעליונית לא שגרתית, המורכבת מחיתוכי בד בהירים בסגנון פרחוני - שנלבשה מעל לגופיה.

לי גרבנאו משוויצה בגוף של 'הוט מאמא' אחרי לידה, בשמלת ערב שחורה עם תחתית מיני ומחשוף וי, שעליה חרוזים שחורים בסגנון שנות העשרים, רקומים על בד שקוף באורך מקסי. כדי להוסיף גלאם, העמיסה טבעות וצמידים כסופים.

שכבות הבד בכחול נייבי וצווארות הקולר שמרכיבים את השמלה של ציפי פרל, יוצרים מראה מתנופף אה-ל-אלה יוונית. עגילי היהלום והשרשרת הגדולה ששילבה איתה, מדגישים את מראה האלילה.