במרכז יצחק רבין בתל-אביב, נערך בראשון ערב לציון 50 שנה לפרוץ מלחמת ששת הימים, במהלכו גם נפתח מיצג העוסק במלחמה ההיא. האירוע נערך במעמד הרמטכ״ל, רא״ל גדי איזנקוט, ויו״ר המרכז - דליה רבין. המוזמנים סיירו בתערוכה והאזינו לדיון על המלחמה והשפעתו של רבין כאדריכל הניצחון.

נזכרו בגעגוע: יובל רבין, נועה רוטמן, יהונתן בן ארצי, ראש הממשלה ושר הביטחון לשעבר, אהוד ברק ורעייתו נילי פריאל, שר האוצר לשעבר, אברהם (בייגה) שוחט, השר לשעבר דן מרידור, אלוף במיל׳ עמוס ירון, פרנק לואי, אלפרד אקירוב, טלי ליפקין-שחק, שירה מרגלית, אפרים לפיד, שולי נתן ששרה את 'ירושלים של זהב', מנכ"ל העמותה למען הקמת מרכז יצחק רבין - יוסי לחמני, עינת קדר, גל תמם, תמה אשכול שוחט (בתו של לוי אשכול ז״ל), פנינה הוד (רעייתו של מוטי הוד ז״ל), אסתר נרקיס (רעייתו של עוזי נרקיס ז״ל), פרופ׳ איתמר רבינוביץ', פרופ' שלמה אבינרי, פרופ' אניטה שפירא, בני קצובר, רני והילה רהב ורונן משה.

דליה רבין וגדי אייזנקוט (צילום: מיטל דיין)
דליה רבין וגדי אייזנקוט (צילום: מיטל דיין)




מטלון מארח בשמחות

מנכ"ל eBay העולמית דווין וניג, הגיע בראשית השבוע לביקורו הראשון בארץ הקודש. את ראשון בערב בילה וניג באירוע בכירים שנערך לכבודו "בבית השמחות" בתל אביב. הערב כלל מפגש עם מנכ"לים החברים בפורום חברות ההייטק הרב-לאומיות של IATI - ארגון הגג של תעשיית ההייטק בישראל. האורח חלק עם הנוכחים את תחושתו כי בישראל ישנו קסם שהוא מזהה בחברות המובילות בעולם, והבטיח להגדיל את פעילות החברה שלו בישראל בעתיד הקרוב. נהנו מהמפגש: יובל מטלון, מנכ"ל איביי ישראל, גיל גולן, מנכ"ל ג'נרל מוטורס ישראל, קרין מאיר -רובינשטיין מנכ"לית IATI, ויהל זילכה מנהל שותף בקרן הון-הסיכון מגמה ונצ'רס פרטנרס.

יובל מטלון, דווין וניג וקרין מאיר רובינשטיין (צילום: ענבל מרמרי)
יובל מטלון, דווין וניג וקרין מאיר רובינשטיין (צילום: ענבל מרמרי)

עשור לגבהים

באודיטוריום סמולרש בראשון בערב נערך אירוע עשור של גבהים המסייעת לעולים אקדמאים להיקלט במשק הישראלי. המדובר בעמותת הבת של קרן רש"י, בראשות המנכ"לית גלי שחר. שחר הציגה בפני הקהל כיצד העמותה רשמה מעל 91% השמה בשוק התעסוקה וחממות הסטרטאפ שלה הולידו יותר מ- 127 סטרטאפים עם למעלה מ- 250 מקומות עבודה חדשים ליזמים שהגיעו מחו"ל. הנחה את הערב אטילה שומפלבי. בין האורחים נצפו: יו"ר קרן רש"י גבי אשכנזי, נשיא קרן רש"י, הוברט לוואן, ממייסדי חברת אמדוקס ויו"ר קרן נאור, ממייסדי אמדוקס-ישראל אבי נאור ומנהל החברה שי לוי, ח"כ אלי אלאלוף, יו"ר ומנהל עסקים ראשי של דלוייט ישראל אילן ברנפלד, יו"ר גבהים מושיק מור ועו"ד צביקה האוזר.

גבי אשכנזי, מושיק מור ואבי נאור (צילום: דרור סיתהכל)
גבי אשכנזי, מושיק מור ואבי נאור (צילום: דרור סיתהכל)