חיים מילר, בעלי רשת התכשיטים מילר אירח בחנות הדגל של המותג בקניון רמת אביב שני שחקנים נבחרים מקבוצות הכדורסל של הפועל ירושלים ומכבי חיפה, אשר העפילו לגמר הפיינל פור של ליגת ווינר סל. השניים - ליאור אליהו מהפועל ירושלים ועמית שמחון ממכבי חיפה, הגיעו אתמול בבוקר לחנות התכשיטים כדי למדוד את טבעות האליפות אשר יוענקו לקבוצה שתנצח בגמר שיתקיים ביום חמישי הקרוב. מילר בירך את השחקנים על הגעתם לגמר ואיחל להם בהצלחה.

אדרי על החולצה

אנשי מועדון הכדורגל 'מכבי תל אביב' קיימו בשלישי בבוקר את אירוע ההשקה לתלבושת הרשמית של המועדון לעונת המשחקים 2017-18.נשאו דברים: סמנכ"לית השיווק של המועדון - שרון תמם, מנהל המסחור של המועדון - טל מועלם, והמנהל המסחרי דניאל לוי.


בלטו בנוכחותם אנשי העסקים גיא אדרי וגדי אנג'ל ,מבעלי הייסנס ישראל, הספונסרית של הקבוצה, ששמה יופיע על גב השחקנים החל מהעונה הקרובה. אדרי סיפר שהוזמן למוסקבה על ידי נשיא הייסנס העולמי לעבור תדרוך מיוחד לקראת מונדיאל 2018 שיתקיים ברוסיה בקיץ הבא וזאת משום שהחברה היא אחת מנותנות החסות הרשמיות של המונדיאל.

גיא אדרי וגדי אנג'ל
גיא אדרי וגדי אנג'ל

ה'ריפאבליק' של הוד השרון

אורי רז, רונן שמש, אלי בן הרוש וקיקו (עמיקם) בלוקו השיקו בשני את מסעדת הבראסרי החדשה שלהם "ריפאבליק" בהוד-השרון. אנשי עסקים ומסעדנים תל-אביביים, יצאו את גבולות העיר ללא הפסקה והגיעו לטעום ולברך. עשו את הוד שרון: יוסי ברוש מבעלי "רנואר" ורעייתו רווית, נעם צימרמן מנכ"ל קבוצת "קפה קפה" ורעייתו סיוון, משה נור מבעלי קבוצת "נור" , פרי גלעדי שהגיעה עם חברתה רותם ליברזון ורבים נוספים.

רונן שמש, פרי גלעדי ואלי בן הרוש (צילום: יעל צור)
רונן שמש, פרי גלעדי ואלי בן הרוש (צילום: יעל צור)