בכירי המגזר העסקי ונציגים בכירים מהממשלה השתתפו אתמול (ב') בכנס אלי הורביץ לכלכלה וחברה של המכון הישראלי לדמוקרטיה שנערך המלון מצודת דוד בירושלים. הבכירים נפגשו לדיונים בכנס שנערך תחת הכותרת 'שתי כלכלות-חברה אחת', במטרה לשרטט את אתגרי שוק העבודה העתידי, הפחתת הרגולציה והצגת פתרונות למשבר הפנסיה.

נפגשו בבירה: יוחנן פלסנר נשיא המכון הישראלי לדמוקרטיה, חיים הורביץ, פרופ' שמואל האוזר יו"ר רשות לניירות ערך, ח"כ פרופ' מנואל טרכטנברג, רקפת רוסק עמינח מנכ"לית בנק לאומי, יוג'ין קנדל מנכ"ל StartupNation ויו"ר כנס אלי הורביץ לחברה וכלכלה, חדוה בר המפקחת על הבנקים, קרנית פלוג נגידת בנק ישראל , פרופ' איתן ששינסקי מהמכון הישראלי לדמוקרטיה, ח"כ פרופ' מנואל טרכטנברג, מולי אדן בעבר נשיא אינטל ישראל והיום יו"ר הוועד המנהל של אוניברסיטת חיפה ופרופ' עוזי ארד.

חדוה בר, קרנית פלוג ויוג'ין קנדל (צילום: יוסי זליגר)
חדוה בר, קרנית פלוג ויוג'ין קנדל (צילום: יוסי זליגר)



לפידות בזווית אישית

חברי המועדון הפיננסי של לשכת רואי החשבון נפגשו בראשון לערב גאלה במוזיאון הטבע ע"ש שטיינהרדט, באוניברסיטת ת"א. במהלך הערב הוענקו אותות הוקרה. רו"ח דורון ספיר - מנכ"ל Cal, כרטיסי אשראי לישראל, קיבל אות על היותו מנכ"ל מצטיין ועל תרומה למשק ולכלכלה לשנת 2016. סמנכ"ל הכספים של אינטל ישראל - רו"ח אביעד אבני, קיבל אות הוקרה ל- CFO מצטיין על תרומה למשק ולכלכלה לשנת 2016. אירחו את הערב: רו"ח יזהר קנה - נשיא לשכת רואי החשבון, אלינה פרנקל-רונן - סגנית נשיא הלשכה ויו"ר פורום מנכ"לים מנהלי כספים וחשבים. במהלך הערב גם נישאו שתי הרצאות אורח האחת של יפתח רון טל – יו"ר חברת החשמל, והשנייה של שולם לפידות – מנכ"ל קבוצת IDB , שניהם סיפרו על העשייה העסקית מזווית אישית.

דורון ספיר, שולם פישר, יזהר קנה ואילנה פרנקל רונן (צילום: שלומי יוסף)
דורון ספיר, שולם פישר, יזהר קנה ואילנה פרנקל רונן (צילום: שלומי יוסף)

קראפט ומונטנה עושים את ירושלים

איש העסקים והנדבן היהודי האמריקאי רוברט (בוב) קראפט, בעליה של קבוצת הפוטבול ניו אינגלנד פטריוטס, אלופת ה-NFL, נמצא בימים אלו בארץ הקודש. קראפט הביא לכאן משלחת של כוכבים מהיכל התהילה של הפוטבול האמריקאי - אגדות פוטבול של ממש, ואת דיוויד בייקר נשיא היכל התהילה של הפוטבול האמריקאי.

קראפט יחד עם חברי המשלחת ובהם השחקן הנודע ג'ו מונטנה, הגיעו אתמול לעמק הארזים בירושלים ונפגשו עם מעריצים רבים, וזאת לכבוד חנוכתו השבוע של אצטדיון פוטבול במימונו של קראפט. בין חובבי הפוטבול שנצפה באירוע היה יאיר שטרן מנכ"ל התזמורת הסימפונית ירושלים ששמח על הפגישה עם מונטנה.

דיוויד בייקר ובוב קראפט (צילום: דסי שטרן)
דיוויד בייקר ובוב קראפט (צילום: דסי שטרן)

יאיר שטרן וג'ו מונטנה
יאיר שטרן וג'ו מונטנה

שטיר מייצגת

ישראלה שטיר, סגנית נשיא איגוד לשכות המסחר ויו"ר קבוצת שטיר, ייצגה לאחרונה את ישראל באירוע של Global Trade Forum שנערך לציון 70 שנה למשרד היבוא והייצוא של טייוואן - IEAT. במסגרת האירועים נערכה ארוחת גאלה במעמד נשיאת טייוואן טסאי אינג וון וג'ון הטאנג העומד בראש IEAT במסגרתה הודתה נשיאת טייוואן לשותפותיה העסקיות.

ישראלה שטיר וטסאי אינג וון
ישראלה שטיר וטסאי אינג וון


נאמן נאמנים

ביום שבת אירחו בביתם עורכי הדין דפנה וגדעון פישר אירוע במטרה לקרב את הדור הבא של מעגל הידידים של בית ליסין לתיאטרון. המוזמנים נהנו מהופעה קצרה של השחקנים הצעירים של בית ליסין, בבימויו של יותם קושניר. נצפו נציגי הדור הבא: גיל ברנדס - בנם של ג'ני (מייסדת ויו"ר אגודת הידידים של בית ליסין) ועו"ד חנינא ברנדס, ואשתו שרון, ילדיו של אייבי נאמן - הבן גלעד נאמן ואשתו אפרת והבת לימור נאמן ובעלה שי פרמינגר, ובנו של שייקה ברקת - עירא ברקת.

לימור נאמן, גלעד נאמן (צילום: רפי דלויה)
לימור נאמן, גלעד נאמן (צילום: רפי דלויה)