1. המיליארדר היהודי-בריטי לן בלווטניק, מבעלי ערוץ 10, חגג בסוף השבוע האחרון את יום הולדתו ה-60 בשלושה ימים של מסיבות בעיר לונדון. המסיבה הגדולה ורבת המשתתפים נערכה במוצאי שבת במוזיאון 'טייט' בלונדון, ועל הבמה הופיע הזמר ברונו מארס.

לן בלווטניק (צילום: יח"צ)
לן בלווטניק (צילום: יח"צ)

2. מאי רקנאטי, בתם המשותפת של איש העסקים ליאון רקנאטי וד"ר שולה רקנאטי, יו"ר עמותת 'חינוך לפסגות', צעדה בשישי שעבר לחופה עם בחיר ליבה - יאיר. החתונה רבת המשתתפים נערכה בשעות הערב במתחם חוות רונית שבשרון. הגיעו לשמח חתן וכלה: בני ואניאס שטיינמץ, יונס וסוראיה נזריאן, יעל ורמי אונגר, זוהר זיסאפל ורחל בן-נון, חנה וגדעון המבורגר, דוריס ומורי ארקין, מאיר ורותי שטרית, מאיר ועדינה שמיר, איתן ואורה סטיבה, רותי ולוני הרציקוביץ', אתי וגבי רוטר, יונתן ועירית קולבר, דני טוקטלי עם אימו עדנה, אלונה ברקת, שרה סלע, רותי ומשה קסטיאל, ריקי דרורי ורפי גידרון, יונה יהב, סטייסי ואודי רקנאטי, יהודית יובל-רקנאטי ודודי שמחה ושירה ולני רקנאטי.


יעל אונגר, גדעון וחנה המבורגר (צילום: אביב חופי)
יעל אונגר, גדעון וחנה המבורגר (צילום: אביב חופי)

רותי הרציקוביץ', אלונה ברקת ולוני הרציקוביץ'
רותי הרציקוביץ', אלונה ברקת ולוני הרציקוביץ'

ריקי דרורי ורפי גדרון
ריקי דרורי ורפי גדרון

לני ושירה רקנאטי
לני ושירה רקנאטי

3. בשני בערב נערך במתחם 'כליף' ביפו אירוע לציון שלב הסגירה הפיננסית למימון חלקה של "דלק קידוחים" בפיתוח מאגר הגז לוויתן - פרויקט התשתית הגדול בישראל - שעלותו מוערכת בכ-4-5 מיליארד דולר. בילו את הערב ביחד: חיה ויצחק תשובה - בעל השליטה בחברת האחזקות קבוצת דלק, אסי ברטפלד מנכ"ל קבוצת דלק, יוסי אבו מנכ"ל דלק קידוחים, דן הכהן ממשרד אגמון ושות' רוזנברג הכהן ושות' – עורך הדין של החברה, מייקל ישראל - מנכ"ל HSBC ישראל, רועי נבון מנכ"ל JPMorgan ישראל, יוסי גבורה משנה למנכ"ל וסמנכ"ל כספים בדלק קידוחים, גבי לסט, רוני בר-און ועוד.

מייקל ישראל, יצחק תשובה, יוסי אבו, רועי נבון ויוסי גבורה (צילום: דוברות דלק קידוחים)
מייקל ישראל, יצחק תשובה, יוסי אבו, רועי נבון ויוסי גבורה (צילום: דוברות דלק קידוחים)

4. ג'יי רודרמן, נשיא קרן משפחת רודרמן, הגיע ביום שני ארצה ממקום מושבו בארה"ב, כדי להעניק לשחקנית היהודייה זוכת האוסקר, מרלי מטלין, את הפרס ע"ש מורטון רודרמן, על פועלה לשילובם של אנשים עם מוגבלות בהוליווד. רודרמן ומטלין נפגשו באותו היום גם עם שרי אריסון, הבעלים של קבוצת אריסון ובנק הפועלים, בנה ג'ייסון אריסון - יו"ר הקרן המשפחתית על שם תד אריסון, ועם מנכ"לית הקרן שלומית דה פריס.

5. הפילנתרופ היהודי-אמריקני צ'רלס ברונפמן נמצא בימים אלה בארץ, בביקור השנתי שלו בישראל. ברונפמן, מייסד שותף של פרויקט 'תגלית', מקפיד להתעדכן בפעילות הפרויקט בכל ביקור בארץ. הפעם הוא נפגש עם חניכי הפרויקט, יחד עם אשתו בוני, והשניים הצטרפו לטיול בטבע עם קבוצה מיוחדת של חניכי הפרויקט, שעושה את שביל ישראל.

צ'רלס ברונפמן (במרכז) וצעירי תגלית (צילום: יח"צ)
צ'רלס ברונפמן (במרכז) וצעירי תגלית (צילום: יח"צ)

6. בשלישי בערב, פעמיים כי טוב, נערכה חתונתם של עומרי ורחלי מנדלבליט - בתם של רונית ואביחי מנדלבליט.היועץ המשפטי לממשלה. החתונה נערכה במתחם 'לאגו' שבראשון לציון. הגיעו לברך: נשיא המדינה רובי ריבלין, נשיאת בית המשפט העליון מרים נאור, המפכ"ל רוני אלשייך, שופטי העליון חנן מלצר ואורי שוהם, ח"כ אלעזר שטרן, מבקר המדינה יוסף שפירא, רב הכותל שמואל רבינוביץ', הרב ישראל מאיר לאו, השרה איילת שקד, המיליארדר דיוויד הגר התורם והתומך המרכזי של שילוב חרדים בצה"ל וממייסדי הנח"ל החרדי, צחי ברוורמן - מזכיר הממשלה, הרמטכ"ל לשעבר גבי אשכנזי, עו"ד אלי זוהר, עו"ד אילן בומבך , ראש אמ"ן לשעבר עמוס ידלין, אלוף (מיל') דורון אלמוג, תא״ל (מיל') אבי בניהו, גיל שפר, תא״ל שרון אפק – הפצ"ר, יואב הורוביץ - ראש הסגל בלשכת רוה"מ, עו״ד יהודה וינשטיין, פרקליט המדינה שי ניצן, אפי נווה, ראובן שיף, עו״ד דובי וייסגלס, אלוף (מיל') יעקב עמידרור, אלוף (מיל') יוחנן לוקר, ואלוף (מיל') גדי שמני.

דוד הגר, אביחי מנדלבליט, רחלי מנדלבליט ואיילת שקד
דוד הגר, אביחי מנדלבליט, רחלי מנדלבליט ואיילת שקד

7. בעיר ניו יורק נערך השבוע ערב של עמותת 'עזר מציון' לזכרו של מוטי זיסר ז״ל - ממייסדי העמותה ומייסד המאגר הלאומי לתורמי מח עצם. באירוע גוייס כסף לאיסוף 50,000 דגימות רוק של חיילי צה״ל למאגר. אלמנתו של זיסר - ד״ר ברכה זיסר - העומדת מאחורי המפעל מציל החיים, ריגשה את הנוכחים.

8. יאיר רוזן, מנכ"ל BSH אירח את השף יורם ניצן ממסעדת "מול ים" המיתולוגית לרגל השקת מתחם ה - Live cooking של מותג Gaggenau הגרמני האקסלוסיבי בהרצליה פיתוח.

יאיר רוזן ויורם ניצן (צילום: רפי דלויה)
יאיר רוזן ויורם ניצן (צילום: רפי דלויה)

(צילום: אביב חופי)
(צילום: אביב חופי)

רותי שטרית נוצצת כמו יהלום בשמלה מבד דמוי פאייטים, שהיא נטולת שרוולים ומפרגנת במחשוף וכיווצים שמחמיאים לגזרה. האקססוריז, בהם סנדלי עקב ותיק קלאץ' תואם, שומרים על אחידות בצבע.

כחול רויאל? עליזה יפו מדגימה איך עושים זאת בשמלה שובבה בצבע המלכותי, בעלת מחשוף "וי" עם תחתית בסגנון רשת. בעוד שתיק הבד שלה והסנדלים מתכתבים עם צבע האאוטפיט, דווקא שרשרת הטבעת הכסופה מושכת את המבטים.

מאירה בן עטר לוהטת יותר מפוקהונטס, במראה שכולל חולצה פרחונית בגוון אדמה ששולבה עם חצאית מיני בעלת כיווצים מעור חום ושלל שרשראות אקלקטיות. השוס? נעלי הכוכבים, עם הפלטפורמה בגוון הטבעי שמשתלבות במראה בת היער.