ראש העיר חולון, מוטי ששון, אירח ברביעי האחרון מוזמנים רבים שהגיעו לאירוע פתיחת תערוכת הקיץ של מוזיאון העיצוב חולון – 'סאונד'. בין המשתתפים שבאו לנגן בקוביות לגו, ולשמוע איך מבנה המוזיאון מנגן בעצמו: מיה דבש, האוצרת הראשית של המוזיאון, משה פטרבורג - יו"ר חבר המנהלים של המוזיאון, רז'ין גנזי, יו"ר אגודת הידידים של המוזיאון, אורן מרדכי - מנכ"ל חברת 'רמקולי מוראל' נותנת החסות הראשית של התערוכה, ד"ר מרים וולדמן, סיון שטרנבך, מירב כהן, גלית גוטמן ויגאל אהובי, אירמה מיכאלי ועוד.


סמל הפרידה

בתיאטרון הקאמרי נפרדו בשישי בצהריים, בפעם האחרונה, ממי שכיהן כמנכ"ל התאטרון ב-24 השנים האחרונות - נעם סמל. האירוע נערך במעמד ראש עיריית תל אביב- יפו רון חולדאי ורעייתו יעל, וכלל הופעות של שחקני התיאטרון ודברי ברכה. נפרדו: ליאורה עופר - יו"רית אגודת הידידים של התיאטרון, שמוליק יפרח מחליפו של סמל, דוד ברודט, דורי קלגסבלד, דרורית ורטהיים ורוני פוקס, יעקב פרנקל, תמי ויהודה רוה, אלי זהר, ציפי פינס, מיקי ירושלמי ולימור לבנת, נאוה ברק ושלום זינגר, לאה גלובוס, עדיה סוארי, רותי ואברהם (לולו) אסף, דן להט שהגיע עם אמו זיוה, תלמה בירו, הילה רהב, ישראלה שטיר, ענת ושמואל פרנקל, ענת טמיר, עמי וליזיקה שגיא ורבים נוספים.



דוד ברודט ונעם סמל (צילום: אביב חופי)
דוד ברודט ונעם סמל (צילום: אביב חופי)

שמוליק יפרח, דן להט, ליאורה עופר ודורי קלגסבלד
שמוליק יפרח, דן להט, ליאורה עופר ודורי קלגסבלד

יעקב פרנקל
יעקב פרנקל

דרורית ורטהיים ורוני פוקס
דרורית ורטהיים ורוני פוקס

לוקר הידיד

ערב ההתרמה השנתי של עמותת ידידי בית החולים 'סורוקה' נערך ברביעי האחרון והוקדש, השנה, לגיוס משאבים למרכז הכוללני לטיפול ולחקר מחלת הסרטן. במהלך הערב נאספו תרומות בסך כולל של כשלושה מיליון שקלים, ומעל כולם בלטה תרומה של חברת כי"ל בסך של מיליון שקלים. נצפו: פרופ' אהוד דודסון - מנהל המרכז הרפואי האוניברסיטאי סורוקה, נועז בר-ניר - מנכ"ל כללית, אלוף (מיל') יוחנן לוקר - יו"ר עמותת ידידי סורוקה ויו"ר כי"ל, פרופ' יצחק אביטל - מנהל מרכז הסרטן החדש בסורוקה, ח"כ אלי אלאלוף, פרופ' רבקה כרמי נשיאת אוניברסיטת בן גוריון, ומירי זיו מנכ"לית האגודה למלחמה בסרטן.

יוחנן לוקר, יצחק אביטל, נועז בר-ניר ואהוד דודסון (צילום: רחל דוד, סורוקה)
יוחנן לוקר, יצחק אביטל, נועז בר-ניר ואהוד דודסון (צילום: רחל דוד, סורוקה)

כהן, בוגנים ומייבשי המהפכה

חברת הטכנולוגיה הבריטית dyson, המוכרת בזכות שואבי האבק שהיא מייצרת, השיקה ברביעי, באירוע שנערך בנמל תל אביב, את ה-Dyson supersonic, מייבש שיער מהפכני, המקל על פעולת הייבוש ועיצוב השיער.

ישי הלמות, ישראלי לשעבר, האחראי על תחום ה'ביוטי' ב-dyson העולמית, סיפר שפיתוח המכשיר החדש ארך לא פחות מארבע שנים והושקעו בו כ- 50 מיליון ליש"ט.

את האורחים קיבלו צבי כהן היבואן של דייסון בישראל, וליאור ראובן סמנכ"ל השיווק של דייסון בישראל. עוד נכחו באירוע: אדם גרנר מנהל אזורי בדייסון, יונתן קובי, הבעלים של 'אלקטרו קובי' בישראל; אבי סופר, הבעלים של רשת אבי סופר; שמואל מנדזיצקי, מנכ"ל 'שקם אלקטריק' ו'מחסני חשמל'; ארז חלבי, מנכ"ל רשת 'אפריל'; אבי משולם, מנכ"ל רשת 'טרקלין חשמל'; צביקה אהרונוביץ', מנכ"ל קבוצת א.ל.מ ועוד. מעצב השיער מיקי בוגנים שנבחר לפרזנטור של מייבש השיער בישראל הדגים את יכולותיו של המכשיר.

אדם גרנר, צבי כהן, צביקה אהרונוביץ' וליאור ראובן (צילום: שאול לנדנר)
אדם גרנר, צבי כהן, צביקה אהרונוביץ' וליאור ראובן (צילום: שאול לנדנר)

נפלאות סופהשבוע

סטייסי שבתאי רעייתו של המיליונר האמריקני-ישראלי, בני שבתאי, שהייתה בשעתו מלכת היופי של ארצות הברית, השתתפה ביום צילומים לבית האופנה הישראלי 'משכית'.

סטייסי שבתאי (צילום: סיוון פרג')
סטייסי שבתאי (צילום: סיוון פרג')

חנות הדגל של חברת 'אדידס' בישראל, הממוקמת בדיזינגוף סנטר בתל-אביב, נפתחה ברביעי, באירוע סגור למוזמנים בלבד. הבאים נהנו מעמדה לצחצוח סניקרס, 'פופ אפ' לתספורות א-לה שחקני כדורגל של "הברבריה", ומתפריט מבוטיק ה"סופר פוד" של דושי לייטרסדורף. דן פילץ מנכ"ל הסנטר, ליאת מוליוב מבעלי 'אדידס ישראל', וגם סמי פלאטו שרון מבעלי הבית של הסנטר, השתתפו בחגיגה.

)ליאת מוליוב (צילום: רפי דלויה
)ליאת מוליוב (צילום: רפי דלויה

אלי אלעזרא חיתן בחמישי את בנו, אור, עם בחירת לבו נוי, בחתונה מפוארת ב'אמפי דוריה'.

אלי שגיב, מנכ"ל 'לוריאל ישראל', השתתף בערב הגאלה של לוריאל בברלין.