הטמפרטורות מהגיהנום, אחוזי הלחות הגבוהים, והפקקים בדרך לנמל תל אביב, לא עצרו את המוזמנים הרבים מלהגיע בראשון בערב לתצוגת הגמר של המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר. קיבלו את פני הבאים בהתרגשות: יולי תמיר, נשיאת שנקר, לאה פרץ-רקנטי, ראש המחלקה לעיצוב אופנה וצבי ימיני יו"ר הוועד המנהל. בין הבאים נצפו שגריר פולין בישראל יאצק חורודורוביץ' ורעייתו מוניקה, שהתגאו בבנם יאן, שסיים ארבע שנות לימוד במחלקה והציג על המסלול קולקציה בהשראת– נדודים.

עוד מחאו כפיים לבוגרים: גבי ואתי רוטר, אריאלה ורטהיימר ובנותיה מאיה ורטהיימר – הפאשניסטה, וסיוון טלמור – הזמרת; זיוה ושלום זיידלר, מיכל פורר ובתה נילי, מוטי ורינת כוזהינוף ובנם דניאל, ליאורה עופר, רוני דואק, ומעצבי האופנה בוגרי שנקר העושים חיל בניו יורק - קובי הלפרין ונירן אבישר, שהתמנה השנה למעצב הגברים הראשי בבית האופנה של מעצב העל אלכסנדר וונג.

רוני דואק (צילום: רפי דלויה)
רוני דואק (צילום: רפי דלויה)


אתי רוטר ויולי תמיר
אתי רוטר ויולי תמיר

אלי גיספאן ולאה פרץ
אלי גיספאן ולאה פרץ

ברעם ממשיך לתלות

גיא ברעם, בעלי בית הדפוס הנושא את שמו, וחובב אמנות מושבע, החליט להנגיש את יצירות האמנות שהוא כל-כך אוהב, לציבור הרחב. מדי מספר חודשים, הוא משתמש בקיר פרסום ענק הפונה לנתיבי איילון, ונמצא בבעלותו, כדי לתלות עליו יצירת אמנות של אמן ישראלי. הפעילות כולה נעשית בהתנדבות מלאה, הן על ידי האמנים והן על ידי בית הדפוס.

בחודשים האחרונים נתלתה על הקיר יצירה של עליזה אולמרט, ובקרוב מאוד היא תוחלף ביצירה של האמן אלון פורת. פורת הגיע לבית ההדפסה של ברעם כדי לבחון מקרוב את הליך ההדפסה של היצירה שלו, בגודל של כ- 700 מ"ר .

גיא ברעם ואלון פורת (צילום: יח"צ)
גיא ברעם ואלון פורת (צילום: יח"צ)

מאוחדים ביקב

ג'יל אסולין, מנכ"ל יקבי ברקן אירח 26 נספחים מסחריים וכלכליים מהאיחוד האירופאי לסיור היכרות מופלא עם עולם היין במרכז המבקרים של יקבי ברקן בחולדה. סנדרו סלקובסקי, אחראי על מסחר וכלכלה באיחוד האירופי הודה למארח על הטעימות וההסברים.

סנדרו סלקובסקי וג'יל אסולין (צילום: יח"צ)
סנדרו סלקובסקי וג'יל אסולין (צילום: יח"צ)

יגלום מצויידת

יעל יגלום בעלים ומנכ"לית רשת מוצרי הציוד לבית הספר YOLO פתחה את הקיץ בחגיגה צבעונית ומוזיקלית. יגלום השיקה בראשון את קולקציית חזרה לבית הספר 2017 בגן העיר והזמינה את אסף גולן מנכ"ל גן העיר, וכוכבי רשת מתבגרים להתרשם מקרוב.

אסף גולן ויעל יגלום (צילום: סטודיו טלגרמה)
אסף גולן ויעל יגלום (צילום: סטודיו טלגרמה)