1. מתווך דירות היוקרה במיאמי ובניו יורק, אורן אלכסנדר, הגיע בסוף השבוע ארצה עם משפחתו על מנת לחגוג את יום הולדתו ה- 30 יחד עם אחיו התאום אלון. על ההפקה המתוקתקת הופקד חבר המשפחה הקרוב - סעיד אבולעפיה. לרגל החגיגות הגיעו ארצה 35 אורחים, בשלושה מטוסים פרטיים, שנהנו גם מביקור בים המלח ובירושלים.

אורן ואלון אלכסנדר
אורן ואלון אלכסנדר

2. לילך יפה - בן דוד נפרדה במוצאי השבת האחרון ממועדון 'הגנקי' בתל-אביב, שאותו פתחה לפני כ- 16 שנים, והפך עם השנים למוסד שבו פיזזו על השולחנות ידוענים, ובכירי המשק. בערב הפרידה הופיעה איך לא, הזמרת עינת שרוף, המזוהה עם המקום. . אורי אנג'ל, בנם של אודי אנג'ל וליאורה עופר, היה גם הוא בין החוגגים ועלה לשיר על הבמה.


לילך יפה בן דוד ועינת שרוף
לילך יפה בן דוד ועינת שרוף

3. במלון הילטון בתל אביב, נערך בראשון אירוע מטעם המועדון המדעי של מכון ויצמן, בראשות היו״ר שמשון הראל, מבעלי 'אמריקה ישראל', והמנכ"לית יעל גורן-וגמן. החוקר פרופ' עידן עמית, מן המחלקה לאימונולוגיה במכון ויצמן, הרצה בנושא ״הקשר בין המערכת החיסונית והמוח - תקווה חדשה לחולי האלצהיימר״. מיד אחריו הרצתה העיתונאית אילנה דיין שנתנה הצצה אל מאחורי הקלעים של התחקיר והספין. האזינו: פרופ' דניאל זייפמן - נשיא המכון, פרופ' יצחק סוארי, ד״ר יוסי בכר, גדעון המבורגר, עידו נחושתן, עמיר שאלתיאל, סמי וטובה סגול, אברהם (לולו) אסף, שמואל וענת פרנקל, רמי ושרית זאבי ורבים אחרים.

יצחק סוארי ויוסי בכר (צילום: אוהד הרכס ואיתי בלסון מכון ויצמן למדע)
יצחק סוארי ויוסי בכר (צילום: אוהד הרכס ואיתי בלסון מכון ויצמן למדע)

4. ראשון בערב, נמל תל אביב, איש העסקים רוני דואק מגיע לצפות בתצוגת הגמר של המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר.

רוני דואק  (צילום: רפי דלויה)
רוני דואק (צילום: רפי דלויה)

5. מירי והרצל חבס הגיעו בשלישי בבוקר לאירוע הפתיחה של ה'ביוטי סיטי', בגני התערוכה, כדי לצפות בתצוגת האופנה של חברתם, המעצבת דורית (דודו) בר אור.

מירי והרצל חבס (צילום: רפי דלויה)
מירי והרצל חבס (צילום: רפי דלויה)

6. דניאל אריסון-דורסמן, בנם של שרי אריסון ומיקי דורסמן הגיע עם זוגתו דניאל גל, למסיבת הקיץ של מותג המשקפים 'מראית העין" במסעדת הבר "קאליפסו" של השף עומר מילר.

דניאל אריסון- דורסמן ודניאל גל (צילום: עופר חן)
דניאל אריסון- דורסמן ודניאל גל (צילום: עופר חן)

7. אייל מליס, מנכ"ל תנובה ויו"ר איגוד השיווק, איציק אברכהן מנכ"ל שופרסל, רביב צולר מנכ"ל 'ביטוח ישיר', דן אורנשטיין מנכ"ל צ'מפיון מוטורס, זאב קלימי מנכ"ל אלקטרה צריכה, תלמה בירו מנכ"לית איגוד השיווק, יגאל בראון מנכ"ל איגוד הפרסום, זיו מנדל יו"ר המי"ל; והפרסומאים: אייל חומסקי, עדו הר טוב, ניב חורש, זיו קורן, אורי עיני, אמיר גיא ויוסי לובטון, יחד עם אבים נוספים נפגשו בשלישי באולם "שבע" בתל אביב לאירוע הגמר של תחרות ה"אפי 2017" - האוסקר של עולם הפרסום והשיווק בישראל.

אייל חומסקי ואייל מליס (צילום: אבשלום ששוני)
אייל חומסקי ואייל מליס (צילום: אבשלום ששוני)

8. מעצבת שמלות הכלה והקוטור הבינלאומית ענבל דרור, הציגה לראשונה, קולקציית חדשה של פירטי ביגוד יוקרתי לערב או ליום, פרי עיצובה. הקולקציה החדשה נחשפה בתצוגה שנערכה במסגרת אירועי ה'ביוטי סיטי' של חברת סופר-פארם בתל-אביב. הגיעו להתרשם: הילה רהב, דגנית ודנה חרל"פ, רפי נקש, דליה ממרוד, אירמה מיכאלי, יעל בילט, ליטל ויליגר, גלית שלוש והבת מיה ועוד.

הילה רהב וענבל דרור (צילום: שוקה כהן)
הילה רהב וענבל דרור (צילום: שוקה כהן)

רפי נקש
רפי נקש

9. ג'יימי דיימון, מנכ"ל הבנק הגדול בארה"ב - ג'יי.פי מורגן - הגיע השבוע לביקור בארץ הקודש. מורגן אירח את בכירי הקהילה העסקית לארוחת ערב ומפגש שנערך במלון המלך דוד בירושלים. ביום רביעי אירח איל וולדמן, מייסד ומנכ"ל חברת מלאנוקס, בביתו הפרטי, את דיימון, את מנכ"ל הבנק בישראל - רואי נבון, ואת בכירי הבנק שהגיעו מניו יורק, למפגש אינטימי שבו נטלו חלק מנכ"לים של חברות ההי טק המובילות בישראל.

איל וולדמן וג'יימי דיימון

צילום מפייסבוק