איש העסקים והתקשורת שי בן מאור נשא לאישה ברביעי האחרון ב״באר של סבא״ את בחירת ליבו יולן כהן מחדשות ערוץ 2. הגיעו לברך: שר התקשורת איוב קרא, שר הכלכלה אלי כהן, ציפי לבני ובעלה נפתלי שפיצר, יו"ר מועצת הרשות השנייה אוה מדז'יבוז' ובנה אריאל, בעלי ערוץ 20 וערוץ הכנסת - אבי בר, מנכ"ל חברת החדשות אבי וייס, יו"ר תאטרון 'הבימה' נורית דאבוש, חמיס אבולעפיה , מנכ"ל רדיו 103 - אור צלקובניק , יו"ר רדיו 99 עידו מור ומנכ"לית התחנה חגית קמין , בעלי סוכנות ״ ייצוג 1״ מורן מאור , מנכ"ל גיתם עדו הר טוב, מנכ"ל אינפיניטי בני אייל ורבים נוספים.

אוה ואריאל מדז'יבוז' (צילום: שלומי פרי)
אוה ואריאל מדז'יבוז' (צילום: שלומי פרי)

וולדמן מציג בסקיי גארדן


'מלאנוקס טכנולוגיות' קיימה בחמישי אירוע נוסף בסדרת אירועי השיווק הבינלאומיים של החברה. גולת הכותרת של האירוע הייתה ההשקה של המוצר החדש של מלאנוקס: ספקטרום 2 - מתג האינטרנט המוביל בעולם, בעל יכולת העברת נתונים במהירויות של 10/25/40/50/100 ג'יגה בייט, ומהיום גם במהירויות של 200 ו-400 ג'יגה בייט.

לאחר סדרת אירועים בניו-יורק, בייג'ין, מוסקבה, ניו-דלהי וטוקיו - מלאנוקס הגיעה הפעם אל לונדון וערכה את האירוע במגדל ה"סקיי גארדן" - מגדל חדשני ומרהיב, המהווה אטרקציית תיירות מובילה בזכות הנוף עוצר הנשימה הנשקף ממנו, ומספק מראה פנורמי לכל רחבי העיר ב-360 מעלות.

בנוסף להשקת הספקטרום 2, נשיא ומנכ"ל החברה, איל וולדמן, הציג את פיתוחי החברה האחרונים לכ-200 מבכירי התעשייה, האקדמיה והמחקר בבריטניה.

לצדו של וולדמן, עלו לבמה נציגים של לקוחות החברה וביניהם, ד"ר פול קליג'ה מאוניברסיטת קיימברידג', אנדי סירל מחברת 'לנד רובר – יגואר' וג'ון טיילור מ-SKA- טלסקופ הרדיו המתקדם בעולם. עוד נכחו: ז'אן בן אהרון, זוגתו של וולדמן, גלעד שיינר - סמנכ"ל השיווק של מלאנוקס, ורן אלמוג דירקטור שיווק מוצר בחברה. האירוע נחתם בהופעתו של אומן החושים הבינלאומי ליאור סושרד.

גלעד שיינר, רן אלמוג, ליאור סושרד, איל וולדמן וז'אן בן אהרון
גלעד שיינר, רן אלמוג, ליאור סושרד, איל וולדמן וז'אן בן אהרון

נפלאות סופהשבוע

>מת'יו ברונפמן ורעייתו מלאני בבגד ים לבן החושף בטן הריונית, בילו בחוף הים באי היווני מיקונוס.

>מנכ"לית רשת הנעלים הישראלית "מרשה בלרינה" , שרי אסף-מלמוד, פתחה את הסניף ה- 22 של הרשת בעולם – הפעם, באחד הקניונים הגדולים בהונג קונג.

שרי אסף- מלמוד
שרי אסף- מלמוד

>אירוע הפתיחה של תערוכת 'גן המפלצות' של הסופר אפרים סידון והאמן יוסי אבולעפיה, התקיימה במוזיאון ארץ ישראל בתל אביב, בחסות רשת 'חצי חינם'. בתערוכה מוצגות עשרות מפלצות ססגוניות ומרהיבות אשר לכל אחת יש שם, אופי, תפקיד ותכונות משלה עוסקות בפחדים, בכעסים, באהבות ובשמחות גם יחד. הגיעו עם הדור הצעיר: אנסטסיה מיכאלי, איש העסקים רוני שאטן, פיני גרשון, מהרטה ברוך-רון ודודו שלום, מבעלי חצי חינם.

רוני שאטן ואנסטסיה מיכאלי (צילום: ענת מוסברג)
רוני שאטן ואנסטסיה מיכאלי (צילום: ענת מוסברג)