אסנת רוזנברג, מנכ"לית חטיבת ורדינון, ותמי לנדסמן, מנכ"לית דיסני ישראל, נפגשו בשלישי בבוקר בסינמה סיטי בראשון לציון, להשיק את חנויות הפופ-אפ של ורדינון , בשיתוף ובהשראת דמויות דיסני . החנויות הייחודיות שיפעלו ב-15 לוקיישנים מרכזיים, נפתחו בהשקעה של כמיליון שקלים.

אסנת רוזנברג ותמי לנסדמן

השפים של בר


הגמר האזורי בתחרות 'השף הצעיר' של מותג המים 'סן פלגרינו', נערך בשני בערב במלון 'פולי האוס' בתל אביב. הזוכה בתחרות מגיע דווקא מהאי השכן - קונסטדינה וולגרי מיוון, והוא זה שיטוס לייצג את אזור הים התיכון ומדינות הבלקן, בגמר העולמי שיערך במילאנו ביוני 2018. לכבוד האירוע, הוטסו לישראל במיוחד, השף היווני - בעל מסעדת 2 כוכבי מישלן - ניקוס רוסוס; והשף הטורקי- איסמט סאז, ששימשו שופטים בתחרות לצד השף המקומי - חיים כהן. ז׳ק בר, יו״ר ומנכ״ל טמפו, הגיע לבדוק שאף אחד לא נשאר רעב.

חיים כהן וז'ק בר (צילום: שוקה כהן)
חיים כהן וז'ק בר (צילום: שוקה כהן)

פרשר מציג יכולות

בנק מזרחי-טפחות עולה בימים אלה בקמפיין חדש המציג את יכולות הבנק בתחום העסקי. את הקמפיין נבחרו להוביל עובדים ומנהלים בבנק, שמשלבים באופן קבוע פעילות ספורטיבית בסדר יומם. לרגל השקת הקמפיין נערך השבוע בכפר המכביה כנס שבו השתתפו מאות עובדים ומנהלים בבנק, במסגרתו נשא דברים מנכ"ל הבנק אלדד פרשר. על ההנחיה הופקדה אשת ערוץ הספורט מירי נבו, ואת ההרצאה המרכזית נשא פרשן הכדורסל ומאמן העבר פיני גרשון.

מירי נבו ואלדד פרשר (צילום: אבשלום ששוני)
מירי נבו ואלדד פרשר (צילום: אבשלום ששוני)

היומן של שומר

כוכבות תכנית הטלוויזיה ה- Itgirls השיקו בשני את היומן החדש שלהן לחזרה לבית הספר. מעריצות רבות התייצבו בהתרגשות בסניף צומת ספרים בדיזינגוף סנטר בכדי לפגוש אישית את כוכבות התוכנית דנה זרמון, אדל בספלוב, קים וויס ואבישג נגר. אבי שומר, מנכ"ל צומת ספרים לא נשאר אדיש להתרגשות הקהל ועצר גם הוא לתמונה למזכרת עם הבנות.

אדל בספלוב, אבישג נגר, אבי שומר, דנה זרמון וקים וויס (צילום: אור גפן)
אדל בספלוב, אבישג נגר, אבי שומר, דנה זרמון וקים וויס (צילום: אור גפן)

תפסו ג'וב

>חבר הנאמנים של האקדמית נתניה בחר פה אחד בפרופ' יעקב הרט לתפקיד נשיא האקדמית נתניה החל משנת הלימודים תשע"ח. הרט יחליף את פרופ' צבי ארד, ממייסדי המכללה, שכיהן כנשיא מאז הקמתה.

>לורי דישטניק, מונתה ליועצת המשפטית ומזכירת החברה של קבוצת גולף.

>תת אלוף (מיל.) אלי בן-מאיר מצטרף לקבוצת שדמה - יעמוד בראש תחום המודיעין והסייבר בחברת ה-Homeland Security הישראלית.

>מיכל זילבר, שמנהלת בימים אלה את קמפיין המאבק של הורי הילדים במחלקה ההמטו-אונקולוגית ב"הדסה", מונתה לשותפה במשרד ייעוץ התקשורת  "רימון כהן ושות".

>ליאור זיגל מונתה למנהלת שיווק וקהילה של hiCenter Ventures.