ראשי חברת 'ויסמן רהיטים' מירושלים, מקבוצת ויסמן אחזקות (ויסמן, שמרת הזורע, רהיטי עין חרוד, משכל ועוד), ציינו 85 שנים להיווסדה של החברה.

האירוע נערך במוזיאון ישראל בירושלים, תחת כיפת השמים. כ-500 מוזמני האירוע מהארץ ומחו"ל, נהנו מסיור לילי בתערוכות המוזיאון, ומתערוכה אקלקטית של פריטי ריהוט משנות ה- 40 ועד ה- 70 של המאה הקודמת, ומאוסף יוצא דופן של מודעות פרסום משנות ה- 70 ועד היום.

באו לברך את נחום ויסמן, יקיר התעשייה ירושלים, שחגג גם את יום הולדתו ה- 80 באותו הערב, ואת אחיו אריה ויסמן - בני הדור השני למייסדים: ראש העיר ירושלים ניר ברקת וסגנו מאיר תורג'מן, שהגיעו לאירוע באחור כיוון שהיו טרודים במתיחות הגדולה ששררה בסוף השבוע בעיר הבירה סביב הר הבית; חיים איתני - מבעלי רשת 'ביתילי' וחבר קרוב של האחים ויסמן, ובעלי חברות רבות מתעשיית הריהוט בישראל. על החלק האומנותי של הערב הופקדו משה להב המכונה 'הטיש הגדול', ג'קי לוי וקובי אריאלי.


קובי אריאלי, ג'קי לוי ומשה להב (צילום: ששון תירם)
קובי אריאלי, ג'קי לוי ומשה להב (צילום: ששון תירם)

אילון חוזר בשביל

ביום חמישי בערב התקיימה בבית האירועים 1947, הפרמיירה לסדרת הדוקו-ריאליטי החדשה של yes, 'תום יער עושה את שביל ישראל'. התייצבו להשקה בכירי yes בהם מנכ"ל yes, רון אילון ששידר עסקים כרגיל, סמנכ"ל התוכן, קובי גל-רדאי, מנהלת הדרמה ב-yes, דגנית אטיאס-גיגי, מנהלת yes  studios,דנה שטרן ומנהלת הפקות המקור, אופיר רבינוביץ'. עוד צפו ונצפו: עדי אשכנזי שמשתתפת בסדרה ובעלה איתן בן זקן מבעלי יקב קסטל, מפיקת הסדרה לי ירדני - בתה של טמירה ירדני, וגם המסעדן רפי אדר ('פרונטו') הגיע על תקן אביו הגאה של דניאל אדר שביים את הסדרה.

עדי אשכנזי ואיתן בן זקן (צילום: רפי דלויה)
עדי אשכנזי ואיתן בן זקן (צילום: רפי דלויה)


נפלאות סופהשבוע

ליאת מוליוב מבעלי אדידס ישראל, מטיילת בהודו ואף נכנסה לאווירה כשהתלבשה בסגנון המקומי.

ליאת מוליוב (צילום: פייסבוק)
ליאת מוליוב (צילום: פייסבוק)

>אורי אלון מבעלי אלופת המדינה בכדורסל הפועל ירושלים, בילה בהופעה פרטית של להקת 'גאנז אנד רוזס' בתאטרון אפולו בניו יורק.

>אשת הטלוויזיה רינת קליין, החלה את חגיגות יום הולדתה ה-50 במלון אלמא בזיכרון יעקב.

>אילן ואיריס בן דרור, בעלי קבוצת "בן דרור", יבואני JanSport - מותג תיקי הגב האמריקאי – לישראל, השיקו יחד עם מאור ארצי סמנכ"ל קמעונאות ברשת קרביץ, חנות 'פופ אפ' ייחודית בקניון רמת אביב.

מאור ארצי ואיריס בן דרור (צילום: אורית פניני)
מאור ארצי ואיריס בן דרור (צילום: אורית פניני)