המשקיע והיזם משה חוגג פנה לחבריו בפייסבוק בקריאה לא שגרתית: "אני לא נוהג לשתף תרומות כי זה מאבד מהמהות, ובמקום לתת כדי לתת, זה נהיה לתת כדי לקבל כבוד. המקרה הזה שונה כי אני חושב שחשוב שעוד אנשים יתרמו. לא מדובר בילד חולה חס ושלום או משהו כזה, מדובר בויקיפדיה.

ויקיפדיה חשובה! היא ארגון ללא מטרות רווח והיא מקדמת את חופש המידע. כולנו משתמשים בה המון אבל לתפעל אותה עולה כסף והיא חיה על תרומות, למרות שמספיק שהייתה שמה באנר אחד בדף הבית, כדי שלא הייתה נזקקת לתרומות למשך שנים, אבל חשוב לשמור על האובייקטיביות של המידע, וקשר עסקי עלול לפגוע בו. תרמתי ממש מעט. פחות ממה שעולה פיתה עם שווארמה, זה לא באמת מפריע או משנה לאף אחד כאן אם יתרום כמה שקלים, אפילו 10, לטובת הארגון הזה שמשפר לנו את העולם בזכות חופש המידע שהוא מוביל".


ליפשיץ מחתנים


ורדה ואלכס ליפשיץ, מבעלי השליטה בחברת התשתיות 'אשטרום' חיתנו בשישי אחר הצהריים את בתם עמית עם בחיר ליבה בן. החתונה נערכה ב'אביגדור' בתל אביב ובין המברכים נצפו: רמי נוסבאום וגיל גירון - השותפים באשטרום, יאיר המבורגר בעלי חברת הביטוח 'הראל', חנה פרי-זן יו"ר חברת ניהול התיקים פעילים שוקי הון, עו"ד צחי נרקיס שותף מנהל בכיר במשרד מ.פירון ושות' ורעייתו יעל, עו"ד אודי אפרון מנהל מחלקת שוק ההון במשרד פירון ורעייתו יעל.

רמי נוסבאום (צילום:  יח"צ)
רמי נוסבאום (צילום: יח"צ)

יאיר המבורגר (צילום: מיה כרמי דרור)
יאיר המבורגר (צילום: מיה כרמי דרור)

אלרואי – קינן באופנה וים

מעצבת האופנה שחר אלרואי-קינן התחדשה בימים אלו באתר אינטרנט למותג הנושא את ראשי התיבות של שמה- SEK. אלרואי- קינן בוגרת מצטיינת של חוג האופנה בשנקר, היא נכדתו של יצחק תשובה ורעייתו של גלעד קינן, בנו של מנכ"ל בנק הפועלים לשעבר - ציון קינן. באתר www.sekofficial.com מוגדר מותג בגדי הים פרי עיצובה כמותג יוקרה הממוקם בתל אביב.

שחר אלרואי –קינן (צילום: רפי דלויה)
שחר אלרואי –קינן (צילום: רפי דלויה)

המאסטרית של הוט

אתי עמיעד וערן יסעור מארגון Superbrands Israel אירחו בשבוע שעבר בתל אביב את מנכ"לית HOT, טל גרנות-גולדשטיין שהעבירה כיתת אמן בניהול - בסגנון ה"מאסטר קלאס". במהלך המפגש שיתפה גרנות-גולדשטיין את הנוכחים באסטרטגיה הניהולית שעמדה מול עיניה בשנים האחרונות וכמו כן באתגרים שחוותה עם כניסתה לתפקיד. הגיעו להאזין כ-30 סמנכ"לי שיווק בכירים חברי ה-CMO CLUB של הארגון בישראל בהם: רונן בר שלום מנהל אגף שיווק ודיגיטל בשופרסל, אורן הלמן סמנכ"ל שיווק ורגולציה בחברת החשמל, יעל גרינוולד משנה למנכ"ל ואחראית על השיווק במנורה מבטחים, יוגב ווייס מנהל השיווק של דלק מוטורס.

טל גרנות- גולדשטיין (צילום: רמי זרנגר)
טל גרנות- גולדשטיין (צילום: רמי זרנגר)

מרימים כוסית סרטים ותכשיטים

במתחם התכשיטים היוקרתי YVEL ברמת מוצא, נערכה לאחרונה הרמת כוסית לכבוד פסטיבל הסרטים הישראלי ה-31 בלוס אנג'לס שיערך בחודש נובמבר בארצות הברית. האירוע נערך בחסותם של אורנה ואיציק לוי, בעלי YVEL ותומכים ותיקים של הפסטיבל, אותו ייסד מאיר (פוגי) פניגשטיין. הרימו כוסית: מיכאל אלוני, המועמד לפרס אופיר כשחקן ראשי בסרט 'ואז היא הגיעה' סם נזרי, בעל רשת האופנה העולמית אלדו ואיש העסקים המיליארדר, מוריס קאהן.

איציק ואורנה לוי, מיכאל אלוני, מאיר פניגשטיין ומוריס קאהן  (צילום: אליצור ראובני)
איציק ואורנה לוי, מיכאל אלוני, מאיר פניגשטיין ומוריס קאהן (צילום: אליצור ראובני)

אתגרים במחנה

עמותת 'אתגרים', הפועלת לשיקום, שילוב והעצמה של אנשים עם מוגבלויות באמצעות פעילויות ספורט אתגריות בטבע, ערכה ביער ציפורי את מחנה הקיץ השנתי שלה, עבור מאות ילדים ובני נוער עם מוגבלויות שונות. מי שהגיעו לסייע ולהתנדב בפעילויות המחנה היו סמנכ"לית משאבי אנוש בבנק לאומי, הילה ערן-זיק, יחד עם עוד כ-500 מעובדי הבנק. זאת הפעם הראשונה שבה מתקיים שיתוף פעולה מסוג זה, שבמסגרתו דואג הבנק הן למימון העלויות הכרוכות בהקמת המחנה וגם דואג לליווי החניכים.

הילה ערן זיק (צילום: כפיר סיון)
הילה ערן זיק (צילום: כפיר סיון)