שילוח- הדור הבא

אלי שילוח, בתם של איש העסקים אילן שילוח ורעייתו שירה מרגלית יו"רית אתר סלונה, כובשת את המסך. שילוח הצעירה השתתפה בתוכנית ליפסטאר המשודרת בערוץ יס קידס כשהיא עושה ליספינג ורוקדת מלאת ביטחון וכריזמה לצלילי השיר של עומר אדם 'תל אביב'. 


ורטהיימר משתחררת מהכבלים


האמנית הרב תחומית, אריאלה ורטייהמר, הציגה בשישי באולם התצוגה החדש של מותג הרכב 'אלפא רומיאו' בהרצליה פיתוח, את התערוכה 'כבלים - החופש להשתחרר'. את האירוע אירחו מיכאל לוי - יו"ר קבוצת סמל"ת, אורי להב - מנכ"ל קבוצת סמל"ת, ועומר לוי - משנה למנכ"ל קבוצת סמל"ת, וזאת במסגרת ימי מכירות ה-'Pre-sale' של הדגם החדש אלפא רומיאו סטלביו. בעלה של האמנית, איש העסקים איתן ורטהיימר, הגיע לפרגן לאישה שאיתו.

מיכאל לוי, אריאלה ואיתן ורטהיימר (צילום: רונן טופלברג)
מיכאל לוי, אריאלה ואיתן ורטהיימר (צילום: רונן טופלברג)

האמת של הזוכים

ביום שישי התקיימה במלון הילטון בתל-אביב הארוחה המסורתית השנתית של זוכי פרס א.מ.ת. הפרס היוקרתי מוענק זו השנה ה-16 ברציפות, על הצטיינות והישגים אקדמיים או מקצועיים, שיש להם תרומה מיוחדת לחברה בתחומי האמנות, המדע והתרבות.

בין הנוכחים נצפו: פרופ' עדה יונת כלת פרס א.מ.ת וזוכת פרס נובל, אריה דובסון מנכ"ל קרן א.מ.נ. לקידום המדע והתרבות מעניקת הפרס, שופט בית המשפט העליון בדימוס יעקב טירקל, וחתני הפרס השנה – בהם, עודד קוטלר, ופרופ' זליג אשחר - פרופ' לאימונולוגיה החתום על המצאות פורצות דרך בחקר סרטן הדם, שתגליותיו והתרופות שמבוססות עליהן, הביאו להישגים יוצאי דופן בהשפעתן על מניעת התפתחות המחלה.

עדה יונת ויעקב טירקל (צילום: תמר מצפי)
עדה יונת ויעקב טירקל (צילום: תמר מצפי)

זליג אשחר, אריה דובסון ועודד קוטלר
זליג אשחר, אריה דובסון ועודד קוטלר

רואים אופק בהאקתון

חיילי ובוגרי יחידת 'אופק' של חיל האוויר חברו לאלו"ט – אגודה לאומית לילדים ובוגרים עם אוטיזם –וקיימו בסוף השבוע האחרון את ההאקתון (מרתון טכנולוגי), הראשון בישראל, שיועד לספק פתרונות למען אוכלוסיית האוטיסטים. במהלך האירוע דנו המשתתפים בפיתוח פתרונות טכנולוגיים שיקלו על חייהם של ילדים ובוגרים על רצף האוטיזם. ההאקתון נמשך לאורך יום ולילה ללא שינה, ולקחו בו חלק 85 חיילים ובוגרים של יחידת אופק, יחד עם הורים לילדים על רצף האוטיזם, מטפלים ומתנדבים מתעשיית ההייטק.

האירוע המיוחד נערך במשרדי חברת הסטארטאפ הגלובלית Playbuzz בת"א, שאירחה את ההאקתון בהתנדבות. שפטו והתארחו: אהרון אהרון - מנכ"ל הרשות הלאומית לחדשנות ולשעבר מנכ"ל אפל ישראל, יוסי ורדי, עמוס שפירא – יו"ר אלו"ט, עינת קסוטו-שפי – מ"מ מנכ"ל אלו"ט, ארקדי גורביץ' - יו"ר עמותת בוגרי אופק, איזי בורוביץ' – חבר המועצה הציבורית אלו"ט, ד"ר ניר ויסבורט – סמנכ"ל מוצרים ודאטה בחברת פלייבאז.

ארקדי גורביץ' , ניר ויסבורט ואהרון אהרון  (צילום: דרור סיתהכול)
ארקדי גורביץ' , ניר ויסבורט ואהרון אהרון (צילום: דרור סיתהכול)

עמוס שפירא
עמוס שפירא

אדרי ודיאמנט בונים בלגו

תנועה ערה נרשמה בשישי בבוקר בהיכל טוטו-עיר הילדים חולון. הסיבה לנהירה ההמונית: אבי מורגנשטרן, מיקי צימט, ישראל דיאמנט ודודי ברקוביץ - יזמי פארק ה- LEGO הראשון בישראל, אירחו את אירוע השקת הפארק.

הגיעו לשחק ב- LEGO במקום שנפתח בהשקעה של כ-5 מיליון ₪ ולנשנש חטיפים עם הילדים: דורון פלד מבעלי 'אילנית' יבואנית ומשווקת לגו בישראל, ואייל כרמי המנכ"ל; רונן בר שלום - מנהל השיווק בשופרסל, אבי אדרי - מבעלי הסינמה סיטי עם משפחתו, גיל רוזן סמנכ"ל השיווק והחדשנות של חברת בזק, דרור מרגלית- מנכ"ל חברת הצרכניה מקבוצת תנובה, גיא בסר-בעלי קבוצת בלוסטון הפקות, יובל צלנר, עמי פיינשטיין- מנכ"ל איוונטים ישראל ו'סלבים' רבים מלווים בצאצאיהם.

ישראל דיאמנט ואייל כרמי (צילום: רפי דלויה)
ישראל דיאמנט ואייל כרמי (צילום: רפי דלויה)

אבי אדרי
אבי אדרי