עוגת ארד

אשת העסקים יעל ארד, הנחשבת לאחת מהג'ודאיות הישראליות הטובות ביותר בכל הזמנים, והישראלית הראשונה שזכתה במדליה אולימפית, ציינה השבוע 25 שנה לזכייתה במדליה במשחקים האולימפיים בברצלונה. כיום ארד מנהלת את חטיבות המסחור של 'ניקולודיאון' והחברים לעבודה במשרדי 'ענני תקשורת' בראשות המנכ"לים שרון למברגר ואורלי אטלס-כץ הפתיעו אותה עם עוגת חליפת ג'ודו מעשה ידיה של שרון ממן, בהתאם למעמד. 


רימון למתקדמים


בראשון בערב נערך קונצרט חגיגי משותף לבית הספר למוסיקה 'רימון', ול'סימפונט רעננה'. על הניצוח הופקד ירון גוטפריד, שעומד בראש מגמת ההלחנה, העיבוד והניצוח של רימון. הנוכחים נהנו מרפרטואר מגוון שנע בין יצירות קלאסיות של יוצרים ישראלים ותיקים, דרך יצירות שהפכו לקלאסיקה אמריקנית וכלה בשירים של קורט וייל.

כל השירים בוצעו בעיבודים חדשים ומקוריים, אותם גיבשו תלמידיו של גוטפריד וביצעה הסימפונט עם נגנים וזמרים אורחים מ'רימון'. בין המאזינים: משה סיני מנכ"ל בית ספר רימון למוסיקה, יוריק בן דוד יו"ר אקום, שרה ומיכאל סלע, איתן ואורה סטיבה, חנה פריזן, יוני פרס, יוני רכטר, אלדד שרים והמנצח המיתולגי נועם שריף. יו"רית אגודת הידידים של בית הספר למוסיקה רימון אירינה שלמור נאלצה להעדר מהקונצרט שעה ששהתה לצד בנה גלעד שלמור כתב חדשות ערוץ 2 שהותקף במהלך סיקור המהומות ביפו.

)משה סיני ( צילום: רמי זרנגר
)משה סיני ( צילום: רמי זרנגר

מדוושים בפריז

דוריס ואוהד לוי, בעלי קבוצת 'נוטלי' יבואנית המותג 'הנס גרוהה' לישראל, אירחו במהלך סוף השבוע האחרון אדריכלים מובילים לסוף שבוע מפנק בפריז, שכלל גם שהייה במתחם ה-VIP של גמר הטור דה פראנס.

חברת 'הנס גרוהה' הגרמנית משמשת כספונסרית רשמית של אחת מקבוצות האופניים המובילות בעולם שגם נקראת על שמה. כ-200 אורחים מכל העולם הוזמנו לקחת חלק בסיור שכלל 4 שעות רכיבה מקצועית בפריז עם בגדי הקבוצה. הביקור כלל גם מפגש פרטי עם אדריכל העל ז'אן מארי מאסו שניהל שיחה ערה עם האדריכלים הישראלים ביניהם המעצב מיכאל אזולאי, ודוב פיגין, הבעלים של פיגין אדריכלים.

דוב פיגין, דוריס ואוהד לוי ומיכאל אזולאי
דוב פיגין, דוריס ואוהד לוי ומיכאל אזולאי

תרומה בטוב טעם

בכירי הנהלת טיב טעם, בראשות המנכ"ל עדי כהן, העניקו לעמותת גדולים מהחיים תרומה בסך 100,000 ₪. ליאור שמואלי מנכ"ל העמותה הפועלת למען ילדים חולי סרטן הודה לתורמים על הסכום שיסייע בתמיכה בילדים החולים ובני משפחותיהם.

עדי כהן וליאור שמואלי (צילום: אלעד גוטמן)
עדי כהן וליאור שמואלי (צילום: אלעד גוטמן)

מייקלסון מאיץ

בשבוע שעבר התכנסו אנשי עסקים בכירים מדרום הארץ במרכז לאודר בבאר שבע, לאירוע השקת מיזמים עסקיים חברתיים שנולדו במסגרת פרויקט המאיץ העסקי-חברתי. באירוע היוקרתי חולקו גם השקעות 'סיד' בסך של 120,000 כל אחת, ליזמים החדשים, כדי שייצאו לדרך ויקימו חברות הזנק. בין המשתתפים באירוע: מנכ"ל JNF ישראל - אריק מייקלסון, נשיאת אוניברסיטת בן גוריון - פרופ' רבקה כרמי, מנכ"לית עמותת ארץ עיר - בלה אלכסנדרוב, נציג משרד הרווחה - יונתן שוורצמן ועוד. באירוע אמר מייקלסון ליזמים והיזמיות החדשים כי " JNF משקיעה את כספה בישראל וכשהגיעו לבאר שבע ולנגב הבינו כי הבשורה תצא מכאן, כשמגיעים לאירוע כזה ופוגשים יזמים שמשקיעים מזמנם למען החברה, אני בטוח שהחלטנו להשקיע במקום הנכון".

אריק מייקלסון, בלה אלכסנדרוב, ורבקה כרמי (צילום: עודד לוי)
אריק מייקלסון, בלה אלכסנדרוב, ורבקה כרמי (צילום: עודד לוי)

איב רושה בקריון

בקניון הקריון, בקריית ביאליק נפתחה לאחרונה חנות חדשה של רשת הקוסמטיקה הצרפתית YVES ROCHER . החנות עוצבה בהתאם לקונספט העולמי של המותג המציע התנסות במוצרים. חנכו: גבי רוטר מנכ"ל משותף בקסטרו בעלת הזיכיון של רשת איב רושה בישראל, אורית מלובנצ'יק מנהלת המותג ורשת YVES ROCHER בישראל, מנכ"לית הקריון יפה גל וגליה תורן חן הנחשבת למומחית לתחום הביוטי שהרצאתה בנושא.

גליה תורן חי ואורית מלובנצ'יק (צילום: שי שבירו)
גליה תורן חי ואורית מלובנצ'יק (צילום: שי שבירו)

צילום שי שבירו