המלחין והיוצר לורן פלד, הוזמן על ידי הגיטריסט הישראלי הנודע אבי סינגולדה, להופיע עמו במועדון ה'בלו נואט' בניו יורק. ההופעה של סינגולדה במועדון נערכה בסוף השבוע האחרון, והשתלבה עם חגיגות יום ההולדת של הגיטריסט. פלד שחתום גם על הלחן של הלהיט האחרון של ריטה - 'חבר של פעם', עלה לבמה עם האיש והגיטרה, ונוכחים במקום ידעו לעדכן על הופעה מחשמלת. מחאו כפיים מהקהל ההורים הגאים: רנדי ורונן פלד.

הזוהר של דנקנר

מותג האיפור המוביל "סמאשבוקס" בחר בדנה דנקנר, הבת של נוחי ואורלי דנקנר, ומאפרת ידועה ומוערכת בזכות עצמה, להעביר השבוע סדנת איפור למאפרים מקצועיים, בנושא 'איפור זוהר למראה הוליוודי'. דנקנר צברה את בקיאותה בנושא לאחר שבילתה בשנה האחרונה בלוס-אנג'לס שם התמחתה אצל פטריק טה, אחד מאמני האיפור הגדולים בעולם, שעובד עם כוכבי הוליווד. כ-50 מתלמדים הגיעו לסדנא של דנקנר כדי לקבל טיפים וסודות לאיפור זוהר.


דנה דנקנר (צילום: יח"צ smash box(
דנה דנקנר (צילום: יח"צ smash box(

חפץ עושה את מנילה

ענת חפץ, מעצבת אופנה וחברה בוועד המנהל של אגודת ידידי בית החולים ע"ש שיבא, מעצבת בימים אלו את דור העתיד של אנשי האופנה בפיליפינים. חפץ משמשת כמרצה הזרה היחידה ומנחת פרויקט גמר, במחלקה לעיצוב אופנה, של אחת משלוש האוניברסיטאות המובילות בבירת הפיליפינים - מנילה. השבוע נערכה תצוגת אופנה גדולה בעיר בה הציגו לא פחות ממאה בוגרים של החוג, שהודו לחפץ על הדרך המשותפת.

ענת חפץ (במרכז ) בוגרות החוג
ענת חפץ (במרכז ) בוגרות החוג

הוויסקי של בר

ז'ק בר, יו"ר ומנכ"ל חברת טמפו, ביקר לאחרונה ביפן. בר התארח בחברת 'HOMOBO' - מראשונות מזקקות הוויסקי ביפן. הביקור נערך לרגל הבאתו לישראל של הוויסקי היפני IWAI Tradition' ' .

ז'ק בר( צילום: יח"צ)
ז'ק בר( צילום: יח"צ)

ההפקה המרגשת של רייף

מפיק העל מוטי רייף התמסר השבוע להפקה לא שגרתית. רייף היה שותף להפקת טקס 'חידוש נדרים' במרכז לקשיש בשכונת יד אליהו בתל-אביב. הפיק ועדכן ברשת: "שני זוגות מרגשים שנשואים למעלה משישים שנים עמדו מתחת לחופה וברכו אחד את השנייה במלוא הכבוד ההערצה והאהבה. ראש העיר רון חולדאי ניהל את הטקס, ענבל דרור עיצבה לבנות את השמלות, החתנים לבשו חליפות של קסטרו מן, ואנשי צוותו של מיקי בוגנים סירקו ואיפרו את הכלות. אלי ניסן היה אחראי על המוסיקה. היה מרגש עד דמעות".

מוטי רייף (צילום: ערן לם)
מוטי רייף (צילום: ערן לם)

סמייל מאוצרות הגליל

מנכ"ל מיזם "אוצרות הגליל" יריב המאירי, וצוות משרדו, לקחו חלק בכנס השנתי של 'לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל', שנערך ביזמת חברת 'סמייל' שירותי תיירות, ביום בשני במלון הילטון בתל אביב. "אוצרות הגליל" מיסודה של התעשיינית תושבת נהריה, רעיה שטראוס, הינו מיזם פילנטרופי שמטרתו קידום עסקי התיירות באזור הגליל המערבי, במטרה לתרום לכלכלת האזור.

עוד נפגשו בכנס: אפרים הלוי לשעבר ראש המוסד, שסקר בפני הבאים תהליכי שינוי שעובר העולם וההשלכות של אלו על ישראל ועל התיירות הנכנסת; מנכ"ל משרד התיירות אמיר הלוי; ד"ר יובל דרור - דיקן בי"ס לתקשורת במכללה האקדמית למנהל; שאול גולדשטיין מנכ"ל רשות הטבע והגנים, ויוסי פתאל מיזמי הכנס.

שאול גולדשטיין ויריב המאירי (צילום: אוצרות הגליל)
שאול גולדשטיין ויריב המאירי (צילום: אוצרות הגליל)

המלצה מקוואלי

המלצה לבעלי היאכטות הישראלים שמחפשים יעד לחודש אוגוסט. מעצב האופנה האיטלקי הנודע רוברטו קוואלי עדכן את עוקביו באינסטגרם כי הוא מבלה על היאכטה שלו באי Ischia באיטליה. קוואלי מתאר את האי כפשוט ומרנין לב ומספר שהוא גאה להיות איטלקי.

רוברטו קוואלי (צילום: אינסטגרם)
רוברטו קוואלי (צילום: אינסטגרם)