דו קיום בשידור חי

בחמישי בבוקר בשידור חי באתר -بانيت Panet הבעלים בסאם ג'אבר, ואיש העסקים חמי פרס - יו"ר מרכז פרס לשלום ולחדשנות, פונים יחד לעולם הערבי במסרים של דו קיום, שלום ושיתופי פעולה. משם ממשיכים חמי פרס ואיילת פריש - יועצת אסטרטגיה ותקשורת במרכז פרס לשלום ולחדשנות, לביקור אצל ראש העיר טייבה עו"ד שועאע מנצור, ופגשו את סגניו והצוות המקצועי של העירייה.

זינגר קול בספארי


בספארי ברמת גן נערך בשישי אירוע רב משתתפים במסגרתו הושקה פעילות הקיץ במקום תחת השם 'ספארי קול'. ראש עיריית רמת גן ישראל זינגר, קיבל את פני הבאים על טפיהם וכולם יחד הוזמנו לצפות בסרט הילדים הישראלי החדש 'מבצע ביצה'. פתחו את הבוקר עם החיות: ד"ר יגאל הורוביץ - הווטרינר הראשי של הספארי, דורון אוסידון, גיל טייכמן, לירון אדרי, דני רופ ועוד.

יגאל הורוביץ וישראל זינגר (צילום: אביב חופי)
יגאל הורוביץ וישראל זינגר (צילום: אביב חופי)

הח"כית והאדם שבטנק

אלוף משנה איציק רונן מפקד חטיבת שריון במילואים, התרעם על מחאת סרבני הגיוס לשריון בבקו"ם, וכמענה החליט לכתוב את סיפורו של השריון הישראלי בדור הזה. בחמישי בערב במסעדת 'אברקסס צפון' בתל-אביב, הושק הספר 'האדם שבטנק'. החברים מהשריון התייצבו כמובן לפרגן. נפגשו: אלוף פקוד הדרום אייל זמיר, אלוף (מיל') גרשון הכהן , תת אלוף גיא חסון, קצין שריון ראשי אלם גדי יעקב, סא"ל במיל' עברי ורבין ורעייתו ח"כ איילת נחמיאס-ורבין מראשי שדולת המילואים בכנסת.

איילת נחמיאס- ורבין ואיציק רונן
איילת נחמיאס- ורבין ואיציק רונן

ליבוביץ' ואבישר ביג אין הודו

טל ליבוביץ' ובני אבישר בעלי חברת הפקות האירועים היוקרתית Sky Productions קיבלו לאחרונה את הבשורה המשמחת אודות זכייתם בשלושה פרסים בתחרות בינלאומית "Wow Awards" , . המדובר בתחרות היוקרתיות בתחום ביבשת אסיה. הזכייה הגיעה בעקבות הפקת החתונה מושקעת ומאתגרת במיוחד שנערכה לפני מספר חודשים באודייפור שבהודו, שנערכה במשך שלושה ימים בחמישה לוקיישנים שונים.

בני אבישר וטל ליבוביץ' (צילום: ערן בארי)
בני אבישר וטל ליבוביץ' (צילום: ערן בארי)


אהבה צפונית בין הכרמים

לרגל ט"ו באב, נפתח בסוף השבוע פסטיבל 'בין הכרמים' ה- 11. הפסטיבל נערך במועצה האזורית מרום הגליל וכלל שני אירועים ייחודיים. בראשון שנערך במרכז המבקרים החדש של יקב אדיר, הכין השף מאסימילאנו מנות רחוב לטובת זוגות האוהבים בעוד הטרובדור לוציאנו מנעים את האווירה בצלילים ענוגים. משם המשיכו המבקרים הרבים לאמפי המרהיב במושב לבנים מול הכנרת, שם נערך מופע זריחה אינטימי ואקוסטי של רמי קליינשטיין. היוצר המוכשר קיבל את פני השמש והרעיף מתנות קטנות ליום שישי. עמית סופר - ראש המועצה, וצביה פרץ מנהלת הפסטיבל, חגגו תרבות עם הקהל הרחב.

רמי קליינשטיין, צביה פרץ ועמית סופר (צילום: ג'יני סוכנות לצילום)
רמי קליינשטיין, צביה פרץ ועמית סופר (צילום: ג'יני סוכנות לצילום)

סיגל ולוי בזירת אגרוף

אחרי ששיחק שוטר קשוח בקמפיין "החבילה המושלמת" של פלאפון, יהודה לוי חוזר לככב עבור החברה הסלולרית. בסדרת סרטונים חדשים, לוי מנסה להמחיש כמה מהירה הגלישה ברשת פלאפון בשלל סיטואציות הדורשות תגובה מהירה מאוד: מתאגרף בזירה, קאובוי על שור זועם ושחקן טניס. סמנכ"ל השיווק של פלאפון אילן סיגל, הגיע ליום הצילומים כדי לצלם עם יהודה סרט מיוחד לעובדי החברה, וניצל את ההזדמנות כדי להתמודד בזירת האגרוף עם הפרזנטור.

יהודה לוי ואילן סיגל (צילום: אלירן אביטל)
יהודה לוי ואילן סיגל (צילום: אלירן אביטל)


זרמון באבהות

שישי בשעת בוקר מוקדמת, מרכז שוסטר בצפון תל אביב. הפרסומאי אילון זרמון מדגמן אבהות למופת ומטייל עם בתו התינוקת נועה בעגלה. כזכור לפני כחודשיים ליווה זרמון את בתו דנה, כוכבת התוכנית 'איט גירלס', לחופה, וניכר שהוא נהנה מאוד גם מהמעמד של אב לתינוקת חדשה.

אילון זרמון
אילון זרמון