ההופעה ראשונה בארץ של צמד הדיג'יים הנחשב בסצנת הדאנס- אלקטרו The Chinsmokers, נערכה בסוף השבוע האחרון ב'לייב פארק' בראשל"צ. לרגל ההופעה נפתח גם מתחם VIP בחסות XL Extra loud שם אירח יואש בן אליעזר, משנה למנכ"ל טמפו, את אור עופר העומד בראש חברת Similar Web, שהגיע מלווה בבת זוגו שרה קונצ'יצ'קי.

יואש בן אליעזר (צילום: שוקה כהן)
יואש בן אליעזר (צילום: שוקה כהן)

הידידים מבקרים את עוזרי


בכירי התיאטרון הלאומי "הבימה" יחד עם אנשי אגודת ידידי התיאטרון, בראשות ציפי רובין, שבו ארצה לאחר ביקור בניו יורק, וזאת לרגל העלאתה של ההצגה "אישה בורחת מבשורה" בארה"ב. מדובר בהפקה משותפת של תיאטרון הבימה ותיאטרון הקאמרי, אשר זכתה להצלחה ולהוקרה בטקס פרסי התיאטרון. בארה"ב הועלתה ההצגה ארבע פעמים במסגרת פסטיבל הקיץ היוקרתי ב'לינקולן סנטר' בניו יורק. במהלך הביקור בתפוח הגדול סיירו ידידי התיאטרון הלאומי גם במרכז מאנה לאמנות מודרנית בג'רזי סיטי, שם נפגשו עם הצייר והיזם יגאל עוזרי.

יגאל עוזרי (צילום: יח"צ)
יגאל עוזרי (צילום: יח"צ)


רושפלד פותח את הברז

מאור אלוני מנכ"ל "פלסאון ישראל" ו"מדגל" השיק ביום ראשון יחד עם השף יונתן רושפלד, במסעדת "ג'ונתן פוד קלאב", את ה- IFLOW – ברז מטבח חדשני המופעל ללא מגע, ומציע חוויית שימוש ונוחות חדשה במטבח. רושפלד וצוות הטבחים במסעדה הדגימו את היתרונות של הברז החדש והכינו למוזמנים מגוון מנות בהן דג לוקוס, טרטר בקר, סשימי טונה אדומה ופילה בקר.

יונתן רושפלד ומאור אלוני (צילום: אורטל בן יוסף)
יונתן רושפלד ומאור אלוני (צילום: אורטל בן יוסף)


מקאדילק באהבה

חברי מועדון הלקוחות של קאדילק הוזמנו לאירוע ייחודי לכבוד ט"ו באב. הלקוחות הנבחרים של מותג הרכב היוקרתי, התכנסו במלון אלמא בזיכרון יעקב, קיבלו סקירה על האומנות שמוצגת במלון, נהנו מארוחת ערב נעימה ומהופעה אינטימית ואקוסטית של שלום חנוך ומשה לוי.

את חברי המועדון אירחו דוד עייני מנכ"ל UMI, אור קליין מנהל חטיבת היוקרה ומעוז אלמגור מנהל פעילות קאדילק.

שלום חנוך (צילום: שי להב)
שלום חנוך (צילום: שי להב)


נגיעות שוקולד ביקב

השקת סדרת השוקולדים INSPERATION מבית 'ולרונה' נערכה בשבוע שעבר במתחם יקב תשבי. גולן תשבי, בעלי היקב ומייבא שוקולד 'ולרונה' לישראל, אירח את האירוע שאליו הגיעה במיוחד סנדרה אורלנס, השף קונדיטורית הספרדייה, שמייצגת את ולרונה בעולם, ומייצרת קינוחים מרשימים עם השוקולד. נצפו באירוע אנשי קולינריה בולטים בהם: חיים שפיגל מנהל מזון ומשקאות של רשת דן, השף קונדיטור מיקי שמו, השף קונדיטורית רביבה אפל, השוקולטיירית איקה כהן והשף קונדיטור דודו אוטמזגין.

רביבה אפל וגולן תשבי (צילום: דני גולן)
רביבה אפל וגולן תשבי (צילום: דני גולן)