גיל שויד, מייסד ומנכ"ל צ'ק פוינט טכנולוגיות תוכנה

גיל שויד (צילום: יח"צ)
גיל שויד (צילום: יח"צ)

כמנכ"ל צ'ק פוינט, חברת הגנת הסייבר המובילה בעולם, אני עוסק בעיקר בהובלת אסטרטגיה שתעזור לחברות למנוע את מתקפות הסייבר הבאות. אנחנו עובדים על פיתוח הכלים הטכנולוגיים הכי מתקדמים, והמערכות שידעו להגן על כל חברה בכל סביבת עבודה – ברשתות, במובייל, ובענן. בין הלקוחות שלנו אפשר למצוא את החברות הגדולות ביותר בעולם.



מה היה החלום שלך בתור ילד?

לפתח תוכנה.

מה הדבר שהכי עזר לך להגיע לעיסוקך הנוכחי?

דבקות במטרה, הרבה עבודה קשה ולימוד מתמיד.

כיצד אתה והחברה תורמים לקהילה?

בעיקר בקידום יוזמות חינוכיות לנוער. בין היתר אני משמש כיו"ר עמותת "יכולות", שמאתרת בני נוער על סף נשירה ומצליחה להוביל לתפנית שלמה בחייהם ולהביא אותם לבגרות מלאה. כמו כן אני יו"ר הוועד המנהל של אוניברסיטת תל אביב לנוער, שמאפשרת לתלמידי תיכון לממש את הפוטנציאל שלהם וללמוד כסטודנטים באוניברסיטה.

עצת הזהב שלך לדור הצעיר?

להתחבר לאנשים מצוינים שאתם יכולים ללמוד מהם, ולמצוא את המקום שבו אתם יכולים להיות הטובים ביותר.

איך נהגת אתה לבלות בחופש הגדול?

בעיקר בעבודה...

רוקדים ביאכט קלאב

שני בערב, בחופי תורכיה. על אחת היאכטות היותר מפוארות שמשייטות באזור מתכנסים חברים מכובדים מקרב האלפיון העליון של ישראל בהם: רון צוקרמן ומיכאלה ברקו, האחים עידו וצחי חג'ג' ונשותיהם שרית ורותם, עופר ואנה שבתאי, איל וולדמן וז'אן בן אהרון וחברים נוספים, למסיבה שמחה במיוחד. באומנותי: עינת שרוף ויאיר ניצני שרים בלייב, מסיבת ריקודים וזיקוקים.

רון צוקרמן ומיכאלה ברקו (צילום: ארכיון)
רון צוקרמן ומיכאלה ברקו (צילום: ארכיון)

צחי ורותם חג'ג' (צילום: רפי דלויה)
צחי ורותם חג'ג' (צילום: רפי דלויה)


דיק מתרשם ממולאן

הפרמיירה להצגה 'מולאן' מבית תיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוער נערכה בראשון במוזיאון ת"א לאמנות. ההצגה, שכתבה וביימה צביה הוברמן מביאה לבמה את העושר והיופי של התרבות הסינית באמצעות שילוב של תיאטרון, תנועה, מוזיקה, אקרובטיקה ותיפוף.

צפו: מיקי ירושלמי יו"ר הנהלת התיאטרון, רן גואטה מנכ"ל התיאטרון, מהרטה ברוך סגנית ראש עיריית ת"א, אמנון דיק, אלכס אנסקי, עופרה פוקס ועוד.

במסגרת האירוע צוינו שנתיים למותה של מייסדת התיאטרון - אורנה פורת. במטרה להמשיך את צוואתה יזמה בתה ליטל פורת פרס על שם אימה, המוענק מידי שנה ליוצר שלקח חלק באחת מהצגות הרפרטואר החדשות של התיאטרון. השנה הוענק הפרס ללימור הרשקו, מעצבת התלבושות של ההצגה 'מולאן'.

מיקי ירושלמי, רן גואטה ואמנון דיק (צילום: רפי דלויה)
מיקי ירושלמי, רן גואטה ואמנון דיק (צילום: רפי דלויה)

יפרח מרים כוסית

שישי בצהריים אולם החזרות קאמרי 5. רגע לפני שמתחילה ההצגה החדשה 'איסמעיליה', מחזה שכתב ומביים הלל מטלפונקט, בכיכובם של עמוס תמם, מיכה סלקטר ואלון דהן - צוות ההצגה ביחד עם מנכ״ל התיאטרון הקאמרי שמוליק יפרח, והמנהל האמנותי עמרי ניצן, מתכנסים להרמת כוסית.

שמוליק יפרח (צילום: אייל לנדסמן יחצ)
שמוליק יפרח (צילום: אייל לנדסמן יחצ)


רייטבלט בלאונג' של ה- MIXER

לפני כחצי שנה נפתח במרכז הירידים בתל-אביב מתחם העבודה MIXER Tel Aviv. במתחם פועלים סטרטאפים, קרנות, חברות בינוניות וקטנות, יזמים, עצמאיים ויוצרים ממגוון תחומים במסגרת קהילה איכותית, בוגרת ומיוחדת. ליאור רייטבלט לשעבר יושב ראש סופר פארם והיום בעליה של חברת ' ווילד וורטיגה' נצפה בלאונג' של המתחם בפגישת עסקית. מקורות של הלאונג' יודעים לספר כי בין המנויים במתחם רשומים גם דוד קמיניץ ובני גנץ.

ליאור רייטבלט
ליאור רייטבלט


תפסו ג'וב

>רועי קרתי מונה לתפקיד מנהל השיווק של 'סינגולריטים'.

רועי קרתי
רועי קרתי

>צביקה שלזינגר מונה למנהל דסק חו"ל ב- IBI ניהול תיקים.

>משה יגן מונה לסמנכ"ל ומנהל החטיבה הקמעונאית בבנק אוצר החייל.

>דבורה שרר מונתה למנהלת מערך ההסברה, קשרי החוץ, יחסי הציבור והשיווק של מיזם חדשני של הסוכנות היהודית - "פרויקט תן" – שאמור להוות את חיל השלום הישראלי - יהודי.

>שרמן סול מונה ל- CSO בקבוצת IdeoDigital.

>ירדנה זיו מונתה לראש מחלקת עיצוב אופנה בסטודיו 6B