שירה רודרמן, מנכ"לית קרן משפחת רודרמן, בת 38

שירה רודרמן (צילום: נועם גלאי)
שירה רודרמן (צילום: נועם גלאי)

מנהלת קרן פילנתרופית בינלאומית, משקיעה חברתית ופעילה ציבורית. עובדת יום וליל על שינויים חברתיים מורכבים. קרן משפחת רודרמן פועלת לשילוב אנשים עם מוגבלויות בחברה, חיזוק הקשר בין ישראל ליהדות ארה״ב וקידום פילנתרופיה אסטרטגית. אמא לארבעה ילדים מקסימים.


מה היה החלום שלך בתור ילדה?


להוביל שינויים חברתיים משמעותיים, להיות חברת כנסת או ממשלה ולייצג את מדינת ישראל בעולם כשגרירה או באמצעות עשייה פורצת דרך.

מה הדבר שהכי עזר לך להגיע לעיסוקך הנוכחי?

תעוזה, חשיבה בגדול, גמישות מחשבתית, הקשבה, מקצועיות, מיקוד במטרה וכמובן עבודה קשה ללא פשרות.

(צילום פרטי)
(צילום פרטי)

כיצד את תורמת לקהילה?

כל יום, כל עיסוקי הוא תרומה לקהילה: זמן, מומחיות, כסף ועוד. אני עובדת יחד עם בעלי, ג'יי רודרמן, נשיא הקרן, וכפילנתרופים ומשקיעים חברתיים במשרה מלאה אנו מנהלים את הקרן, ששוויה כ-200 מיליון דולר, כעסק לכל דבר. היקף הפעילות, ההשקעות והמענקים שלנו הינם בקנה מידה בינלאומי. הייתה לי זכות גדולה להקים את הקרן לפני 14 שנה ביחד עם חמי, מורטון רודרמן ז״ל.


איך נהגת לבלות בחופש הגדול?

עבדתי בקייטנות קיץ וכבייביסיטר, עזרתי להורים, קראתי הרבה ויצאתי לטיולי מחנאות.

עצת זהב לדור הצעיר?

דבקות במטרה, מחויבות, עבודה קשה, צניעות ונחישות. גישה חיובית וחובת הוכחה בכל יום.




שמח על כבש הדרימליינר

הבוקר ינחת בישראל מטוס הדרימליינר החדש של חברת אל-על ויתקבל כאן בטקס ובחגיגיות. אל הצוות שיצא להביא את המטוס החדש מסיאטל שבארה"ב, שכלל גם כמה מבכירי הנהלת אל-על, התלוותה הזמרת עינת שרוף. שרוף הייתה אחראית בגזרת השירה השמח, ורגע לפני ההמראה אספה את כל הנכבדים, אשר רקדו ושרו עימה על כבש המטוס. על הטיסה המרגשת נצפו: סגן יו"ר חברת 'בואינג', יצרנית המטוס, ריי קונור; סטיב הייזי, נשיא ומנכ"ל חברת הליסינג התעופתי ALC, ; אלי דפס - יו"ר אל על, בעלי אל-על - תמי מוזס-בורוביץ', עמיקם כהן - דירקטור באל על, דוד מימון מנכ"ל החברה, המיליונר הישראלי-אמריקני בני שבתאי ורבים נוספים.

עינת שרוף
עינת שרוף

ברקוד בבקבוק

יקב 'נטופה' השיק לאחרונה ב'חדר פרטי' בתל אביב, את סדרת היינות החדשה 'תל-קאסר'. הסדרה כוללת בשורה חדשה בדמות ברקוד ייחודי, שיוטבע על גב הבקבוק. את הברקוד ניתן יהיה לסרוק באמצעות כל מכשיר סלולארי חכם ולקבל אישור למקוריות היין, לצד מידע נוסף על היין ודגשים לגבי אכסונו וצריכתו. הברקוד החדש הוא פרי פיתוחה של חברת BrandGuard הישראלית. בהשקה של הסדרה החדשה הוצג המיתוג החדש, וכן ניתנו עדכונים לגבי סיום הבציר וכמות הבקבוקים שייוצרו השנה – מספר המהווה שיא חדש ליק של 120,000 בקבוקים. הרימו כוסית ועוד אחת: היזם משה קורן, יהב אלמי - מנכ"ל יקב נטופה.

משה קרן ויהב אלמי (צילום: דיוויד סילברמן)
משה קרן ויהב אלמי (צילום: דיוויד סילברמן)


החגיגה הכפולה של מירון

אודי מירון יו"ר קבוצת 'ענני תקשורת' חגג השבוע שני אירועים משמחים – את יום הולדתו ואת צאת ספרו החדש "סע הביתה ינקי". מירון שכתב בעבר את הספר 'על החיים ועל המוות' שמח על היום המיוחד והודה לחבריו על הברכות. אירוע השקת הספר יערך בקרוב.

אודי מירון (צילום: פייסבוק)
אודי מירון (צילום: פייסבוק)


הוט על הבמה

שעה שמיטב כוכבי הילדים מהסדרות המובילות של HOT התכנסו בשני בסינמה סיטי גלילות על במה אחת במופע Live אל מול אלפי ילדים נרגשים. מצד המבוגרים שנהנו מהתוצאה הסופית נצפו: מנכ"לית HOT, טל גרנות גולדשטיין, פנינה ומשה אדרי, בעלי ה'סינימה סיטי', ואורלי אטלס כץ, מנכ"לית ענני תקשורת.

אורלי אטלס -כץ, טל גרנות -גולדשטיין ופנינה אדרי(צילום: רפי דלויה)
אורלי אטלס -כץ, טל גרנות -גולדשטיין ופנינה אדרי(צילום: רפי דלויה)

המדליה של ג'יבלי

קרן המועדון של מכבי תל אביב בכדורגל ממשיכה, זו השנה השנייה ברציפות, את המסורת, והפעילות המשותפת עם עמותת 'ספיישל אולימפיקס'. במסגרת שיתוף הפעולה לפני כל משחק ביתי, של קבוצת הכדורגל, יזמינו אנשי המועדון ספורטאי שפועל במסגרת העמותה ויעניקו לו מדליית כבוד מטעם קרן המועדון.

השבוע, לפני בעיטת הפתיחה למשחק הראשון של העונה, שבו אירחה מכבי תל אביב את בית"ר ירושלים, היה זה שלומי ג'יבלי בן ה-21, כדורגלן ספיישל אולימפיקס, אשר התכבד והוזמן לכר הדשא לקבל מקפטן מכבי תל אביב שרן ייני ובן מנספורד, מנכ"ל המועדון , את מדליית הכבוד. המדליה נועדה לציין את החשיבות שבהעלאת המודעות ליכולות של אנשים בעלי מוגבלות שכלית.

שרן ייני, שלומי ג'יבלי, בן מנספורד (צילום: רמי גרידיש)
שרן ייני, שלומי ג'יבלי, בן מנספורד (צילום: רמי גרידיש)