איל וולדמן, מנכ"ל ונשיא חברת מלאנוקס טכנולוגיות, בן 57

איל וולדמן
איל וולדמן

ייסד ומנהל את חברת 'מלאנוקס' טכנולוגיות - חברת היי-טק בינלאומית, אשר מונה כ-2900 עובדים ברחבי העולם, ונחשבת למובילה בעולם באספקת פתרונות ושירותי קישוריות 'אינפיניבנד' ו'אית'רנט' מקצה לקצה - עבור שרתים ומערכות אחסון.

מה היה החלום שלך בתור ילד?


היו לי מספר חלומות אבל אף אחד לא היה מספיק משמעותי עבורי כדי שאזכור. תמיד ידעתי שאני רוצה לעשות משהו גדול, משהו שישפיע וייצור שינוי, אם כי לא היה לי ברור לי באיזה תחום.

מה הדבר שהכי עזר לך להגיע לעיסוקך הנוכחי?

אני חושב שקורס הקצינים שעברתי ביחידה קרבית, זאת מתנה לחיים שבמסגרתה לומדים מנהיגות, הובלה והדרכה בצורה יוצאת מן הכלל. מעבר לכך ההתמדה, הבנת הדרך והעבודה הצמודה, המתמשכת והאישית עם הלקוחות, סללה לי את הדרך.

כיצד אתה תורם לקהילה?

אני מוביל את החברה גם בתחום התרומה לקהילה, בעיקר בתחום החינוך, שאני רואה בו יעד חשוב לחברה שלנו ולמדינה כולה. אנו עובדים בין היתר, עם גופים כמו 'תגלית', ארגון הבוגרים של אוניברסיטת תל אביב והעמותה לקידום החינוך ת"א-יפו.

איך נהגת לבלות בחופש הגדול?

בעיקר עם המשפחה וחברים בארץ ובחו"ל. זכור לי קיץ אחד שבמהלכו עבדתי בפקולטה לחקלאות - שם עבדה אימי. בכסף שחסכתי קניתי גיטרה.

איל וולדמן
איל וולדמן

עצת זהב לדור הצעיר

אני מאמין גדול בהשקעה אמיתית ועקבית בדברים שאנו מבקשים להשיג- כדאי ללמוד, להשקיע, להיות יסודיים ולהבין דברים לעומקם ולא בצורה שטחית.

החוגגים והמבלים בגזיבו

המגישה והדוגמנית המצליחה רותם סלע, שנבחרה לפני מספר ימים להיות הפרזנטורית של חברת האופנה 'קסטרו', חגגה בשישי האחרון את יום הולדתה במסיבה משותפת עם חברה, השחקן אורי פפר. סלע, שנשואה לאריאל רוטר, היא כלתם של אתי וגבי רוטר בעלי 'קסטרו'. את חגיגת יום ההולדת בחרה לערוך במתחם ה'גזיבו' על חוף ימה של הרצליה. ה'לוקיישן' שנבחר חביב על אנשים מן הקהילה העסקית, וכך נצפו במקום, בלי קשר למסיבה, אנשי העסקים צחי ארבוב ותומס שקד וגם נוחי דנקנר ואשתו אורלי עם בתם רונה והנכד. בין החוגגים לסלע ופפר נצפו: יגאל אהובי וגלית גוטמן, רני והילה רהב, ירון והדס מוזס- ליכטנשטיין שילדה לאחרונה את בתם לין, מאיה ורטהיימר ואסף זמיר, יוני דותן, הגיס של כלת השמחה רון רוטר ועוד.

רותם סלע ואריאל רוטר (צילום: אביב חופי)
רותם סלע ואריאל רוטר (צילום: אביב חופי)

רני והילה רהב
רני והילה רהב

נוחי דנקנר
נוחי דנקנר

צחי ארבוב ותומס שקד
צחי ארבוב ותומס שקד

יגאל אהובי וגלית גוטמן
יגאל אהובי וגלית גוטמן

ירון והדס ליכטנשטיין
ירון והדס ליכטנשטיין


נפלאות סופהשבוע

>הקומיקאי קונן אובריאן נחת בשישי בארץ הקודש לצורך צילומי ספיישל לתוכנית הלייט-נייט בהגשתו. את ארוחת הערב הראשונה שלו כאן בחר המגיש הפופולארי לאכול במסעדת 'טאיזו' התל אביבית של השף יובל בן נריה.

קונאן אובריאן ויובל בן נריה
קונאן אובריאן ויובל בן נריה

>בביתה של הקוסמטיקאית הרפואית מימי לוזון התארחה בערב שבת הדוגמנית הבינלאומית אירינה שייק. השף מידן סיבוני הוזמן לבשל לאורחת היפה, שהיא גם אשתו של השחקן המפורסם בראדלי קופר. זהו ביקורה השני של שייק בארץ הקודש.

>יורם באומן ונועם לניר מבלים בשייט משותף עם משפחותיהם.