במתחם סינמה סיטי שבגלילות התקיים בראשון אירוע של המועדון המדעי של אגודת ידידי מכון ויצמן בראשותו של היו״ר שמשון הראל, מבעלי חברת אמריקה-ישראל, ומנכ"לית המועדון יעל גורן-וגמן. האירוע נערך בחסות בנק קרדיט סוויס. הערב נפתח בדברים לזכרו של פרופסור יורם סלומון שהיה חוקר סרטן במכון ויצמן והלך לעולמו בסוף השבוע האחרון.

במרכז האירוע התקיימה הרצאה של נשיא המכון דניאל זייפמן בנושא "היופי שבמדע" ומיד לאחר מכן הוזמנו האורחים לצפיה משותפת בסרטו החדש של אריק רוטשטיין - "אנטנה". נצפו וצפו: יעל ורמי אונגר, דורון אברבוך - מנכ"ל קרדיט סוויס ישראל, ד״ר אתי פירק, חנה וגדעון המבורגר, אילנה ויאיר המבורגר, גד זאבי, אהוד שפירא, אורנה ועידו נחושתן, איציק גולדמן, פנינית ופיני כהן, רפי ביסקר, אהרון פוגל, אהוד רצאבי, סמדר אשכנזי, יוסי דהן, אבי לוי, אורן הוד, עמיר שאלתיאל, רותי ואברהם (לולו) אסף, רותי אורן, ורבים אחרים.

גדעון ויאיר המבורגר ( צילום: אוהד הרכס ואיתי בילסון, מכון ויצמן למדע)
גדעון ויאיר המבורגר ( צילום: אוהד הרכס ואיתי בילסון, מכון ויצמן למדע)



שנים עשר ספרי התורה של אמיר

האחים יוסי ושלומי אמיר, בעלי רשת המרכולים 'פרש מרקט', ערכו גם השנה, אירוע הכנסת ספרי תורה, לרגל ראש השנה וחגי תשרי ב"אווניו". השנה נתרמו במהלך האירוע 12 ספרי תורה לזכרם של מי שנפלו במילוי תפקידם או נרצחו בפיגועים. בערב המרגש שנערך בסימן אחדות עם ישראל, לקחו חלק משפחות שכולות, שרים, חברי כנסת ורבים מהקהילה העסקית. רשמו נוכחות: אהוד ברק, ציון אמיר, אפי נווה, רוני קוברובסקי, איציק צאיג, יחיאל לסרי, דודי כהן, שחר הירש, רמי אונגר, זהבית כהן, גדעון מוליוב, שרה אללוף, חנה גרטלר ועוד.

חיים וזהבית כהן (צילום: אביב חופי)
חיים וזהבית כהן (צילום: אביב חופי)

חגיגות העשור של AT&T

מאות מעובדי תאגיד התקשורת הגדול בעולם AT&T המועסקים בישראל, הגיעו בראשון לקיבוץ "שדות ים", מלווים בבני משפחותיהם, כדי לחגוג עשור לפעילות החברה בישראל. המוזמנים נהנו מהופעותיהם של ברי סחרוף, רמי פורטיס ולהקת הדג נחש. בנוסף נערכה הופעה של הרכב רוק מיוחד בשם “AT&T-10”, המורכב מהצמרת הניהולית של החברה וכולל את ניר שלום - מנכ"ל מרכז הפיתוח של AT&T בישראל, חיים קרניאלי, מנהל תפעול בכיר, על הבס - גדי פורת, מנכ"ל מרכז החדשנות של AT&T בישראל – גיטרה, ואלה שלף-אהרוני - מנהלת משאבי האנוש. ג'ון דונובן מנכ"ל AT&T תקשורת העולמי אמנם לא הצליח להגיע לאירוע אך השקיע בברכה מצולמת.

להקת “AT&T-10” (צילום: תומר פלוטקין)
להקת “AT&T-10” (צילום: תומר פלוטקין)

ג'ון דונובן
ג'ון דונובן

הטרנדים של רוטר

אתי וגבי רוטר, מנכ"לים משותפים של מותג האופנה 'קסטרו', השיקו את קולקציית החג לסתיו חורף 17-18, בתצוגה המבשרת את הטרנדים של השנה החדשה. האירוע נערך בראשון בערב ב'שואו רום' של קסטרו בבת-ים, בצמוד למשרדי החברה ולסטודיו לעיצוב, אשר עוצב באופן מיוחד כ'פנטזיה אדריכלית'. בין אלו שהגיעו להתעדכן: לינה קסטרו, רון רוטר - סמנכ"ל הכספים של קסטרו, ואשתו האדריכלית עדי רוטר, אריאל רוטר, אור רוטר, אמיר תמרי - יו"ר דירקטוריון קסטרו, רו"ח גד סומך והבת דנה, אורן בר גיל - סמנכ"ל שיווק קרולינה למקה, תמי וחן למדן, אריאלה ורטהיימר ובתה מאיה ורטהיימר, הפרסומאי יורם אלטמן, מיכל גאון אביחי עם הבת עדי, ואלינור קופלר.

לינה קסטרו, אתי רוטר ואריאלה ורטהיימר (צילום: אביב חופי)
לינה קסטרו, אתי רוטר ואריאלה ורטהיימר (צילום: אביב חופי)


המטומטמת וקרא

באמפי וואהל בתל אביב נערכה בראשון הפרמיירה של קומדיית הפשע המצליחה "מטומטמת", שעלתה לעונה שנייה ב HOT. האירוע נערך במעמד שר התקשורת איוב קרא. צפו יחדיו: מנכ"לית HOT טל גרנות-גולדשטיין, סמנכ"ל התוכן של HOT יורם מוקדי, יו"רית מועצת הכבלים והלווין יפעת בן חי- שגב ויוצרת וכוכבת הסדרה בת חן סבג.

יורם מוקדי, בת חן סבג, טל גרנות גולדשטיין ואיוב קרא (צילום: רפי דלויה)
יורם מוקדי, בת חן סבג, טל גרנות גולדשטיין ואיוב קרא (צילום: רפי דלויה)

דנינו בקול

י"ור חברת הביטוח 'מגדל', יוחנן דנינו, התייצב בראשון בערב במתחם רדינג 3 בנמל תל אביב שם נערך ערב ההתרמה השנתי של ארגון 'בקול' - הארגון המייצג של כבדי השמיעה בישראל. מנכ"לית הארגון ורדית דנציגר אירחה את הערב שבמהלכו ציינו 20 שנים להקמת העמותה במופע סטנדאפ של גורי אלפי שאירח את הראל סקעת.

יוחנן דנינו (צילום: יקי צימרמן)
יוחנן דנינו (צילום: יקי צימרמן)