רגע לפני החגים, ודקה אחרי חופשת הקיץ, מגיעה עונת החתונות. השמחות מגיעות בצרורות ובחמישי בערב נערכו ארבע חתונות מדוברות. אז אם לא הייתם זה הזמן להתקשר ולברך את:

נגידת בנק ישראל ד"ר קרנית פלוג ובעלה פרופסור שאול לאך, אשר חיתנו את בתם מאיה עם בחיר ליבה דניאל לביא, ב'בית על הים' ביפו. את יועץ התקשורת המוערך מוטי שרף וזוגתו בשנים האחרונות, המעצבת נועה ירון, אשר התחתנו בקיסריה. האירוע המצומצם כלל חברים קרובים ובני משפחה ונערך בבית הורי הכלה - איש העסקים גיורא ירון ורעייתו צילה, כשעל הגורמה הופקד השף אסף גרניט.

נועה ירון ומוטי שרף (צילום: אינסטגרם)
נועה ירון ומוטי שרף (צילום: אינסטגרם)


מנכ"ל קבוצה אלקטרה איתמר דויטשר ועו"ד רונית ברזילי היועצת המשפטית של הקבוצה, אשר חגגו את נישואיהם בחתונה שנערכה בביתם בשכונת צהלה בתל אביב, בשעה שלהקת הפארטי פיפל והדי ג'יי דני תובל, דאגו שכולם ירקדו, ואת רפי ועופרה אלול שחיתנו את בנם רון עם שירן, במתחם האנגר 11 בנמל תל אביב. על השמח הופקדו חברי שלישיית מה קשור.


בורז'ואה במוזיאון תל אביב

במוזיאון תל אביב נערך ברביעי האחרון אירוע טרום פתיחה חגיגי לתערוכה של אחת האמניות החשובות והמשפיעות של המאה ה-20 - לואיז בורז'ואה - שהלכה לעולמה לפני כשמונה שנים, בגיל 99.

האירוע נפתח בפאנל שבו נטלו חלק אוצרי התערוכה - סוזן לנדאו שהיא גם מנכ"לית המוזיאון וג'רי גורבוי נשיא קרן איסטון ניו יורק, שהיה האסיסטנט של בורז'ואה במשך כ-30 שנה. מיד לאחר מכן הוזמנו האורחים לסיור בין המוצגים וקינחו בקוקטייל בגן הפסלים של המוזיאון בהזמנתם של יו"ר ידידי מוזיאון תל אביב לאמנות בישראל - עירית רפפורט וגלן פרי.

הגיעו להתרשם ראשונים: רות רפפורט, ז'קלין פרידמן - יו"ר אגודת הידידים של המוזיאון בצרפת, חמי ולזר פרוכטר, דובי שיף ורעייתו ד"ר אנה דומרב, אורית אפרתי, מיכל רובנר, דורון רבינא, יוני ואורנה שסטוביץ', דורון סבג, חנה ובני פריזן, בני וענת פדני, רני והילה רהב, ד"ר פיליפ כהן ופביאן נאודן, אורה נפתלי, נעמי גבעון ועוד.

סוזן לנדאו ועירית רפפורט (צילום: אביב חופי)
סוזן לנדאו ועירית רפפורט (צילום: אביב חופי)

דובי שיף ואנה דומרב
דובי שיף ואנה דומרב

הרצוג במרכז

במרכז רבין נערך בחמישי האירוע הממלכתי במלאת 20 שנה לפטירתו של הנשיא השישי, חיים הרצוג. הרצוג היה בין היתר אחד ממקימי אגף המודיעין עם הקמת המדינה, ושימש פעמיים בקריירה שלו כראש אמ"ן. באירוע נכחו בניו: יצחק (בוז'י) הרצוג ורעייתו מיכל, ומייק הרצוג. התייצבו לזכור: יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין עם רעייתו אירינה נבזלין, ראש אמ"ן - הרצי הלוי, עפרה שטראוס, ואישים אשר עבדו עם הרצוג וליוו אותו לאורך הקריירה הצבאית, הדיפלומטית והפוליטית ארוכת השנים שלו ובמהלך בעשר שנות כהונתו כנשיאה השישי של ישראל.

אירינה נבזלין, מיכל הרצוג ועפרה שטראוס (צילום: ניר סלוטו)
אירינה נבזלין, מיכל הרצוג ועפרה שטראוס (צילום: ניר סלוטו)

הרצי הלוי
הרצי הלוי

חגיגת הטלוויזיה של בנבנישתי

רגע לפני שהקמפיין המשותף של 'פרטנר טיוי' ו'נטפליקס' נחשף במוצאי השבת האחרונה, התכנסו בסופרלנד בראשון לציון כמה אלפי שותפי סוד, להצצה מוקדמת בפרסומת החדשה בכיכובו של אייל קיציס. חשיפת הקמפיין הייתה חלק מאירוע ענק לעובדי פרטנר שהופק על ידי חטיבת משאבי אנוש ומינהל וועד עובדי החברה, שאליו הגיעו כ-5,000 העובדים ובני משפחותיהם, יחד עם המנכ"ל איציק בנבנישתי וחברי הנהלת פרטנר.

במהלך האירוע, בירך אייל קיציס את הפרטנרים בסרטון מיוחד שהוכן מראש, וחשף בפניהם את הפרסומת החדשה לטלוויזיה הפתוחה של פרטנר. במסגרת הפרסומת נכנס קיציס אל סצנות מוכרות מסדרות נטפליקס, - בהן בית הקלפים, נרקוס ומראה שחורה - ומשוחח עם הדמויות. בשיא הערב נערך מופע מיוחד של סטטיק ובן אל תבורי, שבמהלכו נצפו המוני החוגגים שרים בגרונות ניחרים "טודו בום" עם ילדיהם על הכתפיים.

בן אל תבורי איציק בנבנישתי וסטטיק.(צילום: moo films)
בן אל תבורי איציק בנבנישתי וסטטיק.(צילום: moo films)

נפלאות סופהשבוע

>מנכ"לית בנק דיסקונט לילך אשר-טופילסקי ובעלה האדריכל מארק טופילסקי, צפו בשלבים המכריעים של אליפות ארה"ב הפתוחה בטניס (ה- US OPEN). מהמגרש.

>שר הכלכלה והתעשייה אלי כהן ביקר לאחרונה ברשת החינוך עמל - בביה"ס עמל ליידי דייויס בת"א. מנכ"לית קבוצת עמל עו"ד רוית דום-עיני ומנהלת ביה"ס שרה הלפרין, אירחו את השר. דום הציגה את השינוי הגדול שעברה הרשת בשנים האחרונות, ואת התפיסה הלימודית השונה והחדשנית שנועדה להתאים את התוכן הלימודי לעידן הסייבר והטכנולוגיה .

אלי כהן ורוית דום (יח"צ)
אלי כהן ורוית דום (יח"צ)

>המתכונאית שי-לי ליפא, השיקה את ספרה החדש '100% טבעי' שכולו מתכונים טבעיים.

>בחמישי בערב חנכה הנהלת ארגון 'מסע ישראלי' את המשרדים החדשים ואת המרכז החינוכי החדש שלה בשכונת תלפיות בירושלים. התייצבו: נשיא מסע ישראלי, מפקד חיל האוויר לשעבר, אליעזר שקדי; מנכ"ל הארגון - אורי כהן, וחברי האסיפה הכללית בהם יריב אופנהיימר - לשעבר מנכ"ל שלום עכשיו.

יריב אופנהיימר, אליעזר שקדי ואורי כהן (צילום: יעל הרמן)
יריב אופנהיימר, אליעזר שקדי ואורי כהן (צילום: יעל הרמן)