ערב ההתרמה השנתי של האגודה למלחמה בסרטן נערך במוצאי שבת במרכז פרס ביפו, במעמד חתן פרס נובל לכימיה, פרופ' אהרן צ'חנובר, המכהן כנשיא הכבוד של האגודה. מירי זיו מנכ"לית האגודה וזוכת פרס ארגון חקר הסרטן האמריקאי ה - AACR ורות שטרית חברת חבר הנאמנים וזוכת שני פרסי הנשיא על פעילותה באגודה, אירחו את התורמים. בלו"ז האירוע: הופעה של הזמר רמי קליינשטיין וארוחת ערב של השף ברק יחזקאלי. בין אלו שתרמו לקידום חקר הסרטן ולרווחתם של החולים, המחלימים ובני משפחותיהם: אבי גנון מנכ״ל World ORT שקיבל תעודת הוקרה על תרומתו, מאיר שטרית, דודי וברוריה ויסמן, אלכס ואסתי הרטמן, ענת פרנקל ועמוס שפירא וחלי לוי.

רות שטרית (צילום: עופר חן)
רות שטרית (צילום: עופר חן)

מירי זיו
מירי זיו



המוזות בתערוכה

תערוכת הצילום 'מוזות', הכוללת צילומי פורטרטים, הומאז' לשחקני קולנוע ואייקונים משנות ה- 20 של המאה הקודמת ועד שנת 2016, שנפטרו כולם ממחלת הסרטן, נערכה במוצאי שבת בנוה צדק. הצילומים בתערוכה הוצעו למכירה וכל ההכנסות יופנו להוספיס האונקולוגי בבית החולים שיבא בתל השומר. חיפשו מוזה: דוד פתאל, ורד גרינבוים מנכ"לית חוג ידידי בית החולים שיבא, יורם אלטמן, בת שבע בובליל, דגנית חרל"פ, גיא ומיכל ברעם, הילה רהב ופרופ' איציק קרייס מנהל בית החולים שיבא.

מיכל ברעם, ורד גרינבוים וגיא ברעם (צילום: לידור עארקי)
מיכל ברעם, ורד גרינבוים וגיא ברעם (צילום: לידור עארקי)

שנה טובה במגדלי בראשית

משפחת כוזהינוף, האם נורית, בעלת החברה, ובניה מוטי, יקי ואורן, אירחו בשישי אנשי עסקים לברנץ'' חגיגי והרמת כוסית לכבוד השנה החדשה במתחם המכירות של מגדל בראשית בבלי. טעמו מטעמים מבית הקייטרינג פלפל פרודקשיין וגם התרשמו מתצוגה של שעוני רולקס: עו"ד אביב טסה, חיים מסילתי יו"ר לשכת השמאים, בעלי רולקס דני פיזר ומנכ"ל רולקס נועם בורשטיין, חיליק לסרי, עו"ד נחום פיירברג, אבי אדרי, עו"ד ארז חבר, יובל צנלר ונוספים.

יובל צלנר, מוטי כוזהינוף, ארז חבר ואביב טסה (צילום: לנס הפקות)
יובל צלנר, מוטי כוזהינוף, ארז חבר ואביב טסה (צילום: לנס הפקות)

היו"ר אדרי מארח

עמותת אור למשפחות, בראשות עירית אורן גונדרס, התומכת מרוממת ומחזקת הורים ששכלו את ילדיהם במערכות ישראל, ערכה ביום שישי האחרון את האירוע המסורתי "זוגי מלכותי בשישי", בסינמה סיטי מתחם גלילות, בתרומתו של משה אדרי יו"ר אגודת הידידים. חבר העמותה, אבי גבאי יו"ר מפלגת העבודה כיבד בנוכחותו ובירך את ההורים.

משה אדרי, עירית אורן גונדרס ואבי גבאי (צילום: מוקי שוורץ)
משה אדרי, עירית אורן גונדרס ואבי גבאי (צילום: מוקי שוורץ)


גבורות לזוגלובק

בני משפחת זוגלובק, בעלי מותג הנקניקים הוותיק, ציינו בסוף השבוע שמונים שנות פעילות של המפעל המשפחתי. .כ- 1500 איש בהם בני המשפחה עובדי החברה, ומפיצים, יחד עם בני המשפחות של כולם, לקחו חלק בהפנינג ענק שנערך באמפי קריית מוצקין. הנחתה את האירוע: צביה זוגלובק רעייתו של עמי מבעלי זוגלובק, ואמו של אלי זוגלובק יו"ר ומנכ"ל החברה. 

אלי ועמי זוגלובק (צילום: סיון פרג')
אלי ועמי זוגלובק (צילום: סיון פרג')

גביזון ומיקס עושים את תל אביב

יוסי גביזון מבעלי קבוצת הודיס שייסד את חברת Carolina lemke Optic אירח השבוע את הפרזנטור החדש ג'רמי מיקס, שנבחר לקמפיין החדש לצד בר רפאלי. בשיאו של הביקור נערכה מסיבה לכבודו של מיקס במועדון VERENDA במלון שרתון. 

ג'רמי מיקס ויוסי גביזון (צילום: רפי דלויה)
ג'רמי מיקס ויוסי גביזון (צילום: רפי דלויה)