גבי חמני, מנהל הפעילות של בנק הפועלים בארה"ב, אירח אירוע חגיגי לכבוד ראש השנה ללקוחות ישראליים המקיימים פעילות בנקאית בארה"ב. לאחרונה פתח בנק הפועלים משרדים חדשים ברובע מנהטן, במרכז העיר ניו יורק. חמני דיבר עם הנוכחים אודות השותפות האסטרטגית שבין ארה"ב ישראל, ופירט כיצד היא באה לידי ביטוי גם בסקטור הבנקאי והפיננסי. בין הנוכחים נצפו: דן קולר, משנה למנכ"ל בנק הפועלים, הממונה על חטיבת שווקים פיננסיים ובנקאות בינלאומית, אלון גרנות CFO בפרוטרום, ויעל וינשטוק שמש ,מנהלת חטיבת הפעילות הישראלית בבנק הפועלים ניו יורק.

קליינמן חוגג את חזון איינשטיין

אגודת הידידים הקנדיים של האוניברסיטה העברית, בחרה במותג מנצח – הלוא הוא אלברט איינשטיין שהוריש את ארכיונו הפרטי לאוניברסיטה - וקיימה סדרת אירועים לציון חזונו של אחד האישים החשובים בהיסטוריה.



במסגרת זאת, אירח במהלך סוף השבוע במונטריאול קנדה, מנכ"ל אגודת הידידים רמי קליינמן, כאלף תורמים ופעילים מרחבי צפון אמריקה, וכן מאה אישים מעוררי השראה, בעלי שם עולמי בהם: דיפאק צ׳ופרה, דניאל גולדין שעמד בראש נאס״א, סר קן רובינסון, זוכי פרס נובל, מדענים, אנשי רוח, ופעילי סביבה וטבע. המעצב הישראלי רון ארד עיצב לכבוד האירוע ספר בתלת מימד, אשר מאגד את החזון האישי של 100 מהאנשים משפיעים בעולם.

נפגשו במונטריאול: סויצ׳י נוגוצ׳י, אסטרונאוט ונשיא ארגון האסטרונאוטים העולמי; מונט מאלבסקי, יו״ר משותף של אגודת הידידים הקנדיים ונשיאת קבוצת M. Bacal ומוריי פאליי, היו״ר היוצא של אגודת הידידים הקנדיים של האוניברסיטה העברית.

דניאל גולדין ורמי קליינמן (צילום: אניישקה סטלקופר)
דניאל גולדין ורמי קליינמן (צילום: אניישקה סטלקופר)

רון ארד
רון ארד

וויסקי עם המאסטר בלנדר

קולין סקוט, המאסטר בלנדר העולמי של מותג הוויסקי המפורסם 'שיבאס רגאל', ויאנס לדומטוס, מנהל אזור מזרח תיכון במשווקת הוויסקי – 'פרנו ריקארד' העולמית, הגיעו השבוע ארצה לרגל השקתו בישראל של הוויסקי החדש מבית שיבאס ריגאל - ה'אולטיס'. אירוע ההשקה נערך במתחם האירועים בן אביגדור בתל אביב, וכלל טעימות של הוויסקי החדש והופעה אינטימית של הזמרת דיקלה. על האירוח הופקדו ניר גל, מנהל חטיבת האלכוהול והבירות ב טמפו ועליזה דיינים, מנהלת שיווק חטיבת האלכוהול בחברה .

הרימו כוסית: איל וולדמן וזוגתו ג ז'אן בן אהרון, דניאל בר, יוסי אירני, ישראלה שטיר, רז'ין ומושיק גנזי, גיא ברעם, אבי זמיר, חיים שפיגל - ראש אגף מזון ומשקאות במלונות דן, ליאור כהנא מנהל מזון ומשקאות במלון הילטון ועוד.

קולין סקוט, יאנס לדומטוס וניר גל (צילום: שוקה כהן)
קולין סקוט, יאנס לדומטוס וניר גל (צילום: שוקה כהן)
 עליזה דיינים, חיים שפיגל, ישראלה שטיר וליאור כהנא
עליזה דיינים, חיים שפיגל, ישראלה שטיר וליאור כהנא

איל וולדמן וז'אן בן אהרון
איל וולדמן וז'אן בן אהרון

יוסי אירני
יוסי אירני

הבובות של חלפון

בית העצוב של רונית ואילן חלפון, השיק השבוע את קולקציית סתיו חורף 2017-2018, בעיצובן של רונית ובר חלפון. הסטייליסטים מיטל ברונר, יעל מניה, ליאת אשורי ושלו לבן, לקחו חלק במיצג אופנתי אשר הוקם לרגל ההשקה, והלבישו את 40 בובות ראווה על פי טעמם האישי.

רוני ובר חלפון (צילום: עופר חן)
רוני ובר חלפון (צילום: עופר חן)

גלברד חברתי

העסק החברתי "הבית של סוזן", חנך השבוע את משכנו החדש בגבעת שאול בירושלים. הבית מספק הזדמנות לנוער בסיכון להשתלב בחברה, באמצעות רכישת מיומנויות מעולם העבודה, תוך העסקת בני הנוער ביצירת עבודות אמנות, ויצירה באווירה תומכת. לאירוע החגיגי הגיעו אורחים רבים והוא כלל סיור במקום בהדרכת בני הנוער, הצגת מוצרי האומנות שלהם וטעימות של מאכלים שהוכנו בידיהם. האורחים אף רכשו עבודות פרי יצירתם של בני הנוער, ובכלל זה תכשיטים, כלי קרמיקה ועוד. השתתפו: יעקב גלברד, יו"ר "הבית של סוזן", ומנטור של קרן IVN אשר מלווה פעילות זו, המנכ"ל אביטל גואל, מיכל זימלר, מנכ"לית קרן IVN המקדמת עסקים חברתיים בישראל, ג'ואל אקשטיין, איש ההייטק בועז גולדמן ואשתו נועה, אלין אלול, סמנכ"לית בכירה במשרד הרווחה, ומיכל שלם - ראש הסגל בעיריית ירושלים,.

יעקב גלברד, מיכל זימלר ואביטל גואל (צילום: שרה הורוביץ)
יעקב גלברד, מיכל זימלר ואביטל גואל (צילום: שרה הורוביץ)