ראשי בנק דיסקונט אירחו לקראת השנה החדשה לקוחות נבחרים, בשני אירועים שנערכו ביום ראשון. המנכ"לית, לילך אשר-טופילסקי, היו"ר יוסי בכר, ואורית אלסטר - ראש החטיבה העסקית בבנק, אירחו בשעות הבוקר לקוחות עסקיים במוזיאון תל אביב לאמנות. המפגש כלל הרצאה של דר' קירה רדינסקי, בנושא בינה מלאכותית ודרכים לחיזוי העתיד.

בשעות הערב נערך מפגש שני, אליו הגיעו ראשי הבנק יחד עם יובל גביש, ראש החטיבה הבנקאית. למפגש זה הוזמנו לקוחות של הבנקאות הפרטית אשר נהנו מהופעה של עידן רייכל שנערכה בהיכל התרבות בתל-אביב. בין הלקוחות שברכו ובורכו: יצחק תשובה, ישי דוידי, עמי פדרמן, ניר דגן, יגאל לנדאו, פיני כהן, אפי רוזנהויז, עמוס שפירא, הרצל עוזר, יהודית יובל-רקנאטי, דורון ספיר, דגנית פלטי, ורבים נוספים.

יוסי בכר, קירה רדינסקי, לילך אשר-טופילסקי ואורית אלסטר (צילום: סיון פרג')
יוסי בכר, קירה רדינסקי, לילך אשר-טופילסקי ואורית אלסטר (צילום: סיון פרג')



נפרדים ממדז'יבוז'

במועצה לישראל יפה בתל אביב נערך בראשון אחר הצהריים אירוע הפרידה מיו"ר הרשות השנייה אוה מדז'יבוז'. במסגרת האירוע הוקרנו שני סרטונים שהופקו בהפתעה בהשתתפות טאלנטים מובילים בגופי הטלוויזיה והרדיו המפוקחים על ידי הרשות, בהם מגישים בכירים מברכים את היו"רית היוצאת, אך מתקשים להגות את שם המשפחה, מדז'יבוז', שהגייתו הפכה לאתגר ידוע. הגיעו להיפרד: שר התקשורת ח"כ אויב קרא, מנכ"ל קשת אבי ניר, מנכ"ל רשת אבי צבי, מנכ"ל ערוץ 10 יוסי ורשבסקי, יו"ר דירקטוריון חדשות 2 עו"ד תמי רוה, המנכ"ל בפועל של הרשות השנייה ניר שוויקי, יו"ר מועצת הכבלים והלוויין יפעת בן חי שגב, משה אדרי ועוד.

אבי ניר, אוה מדז'יבוז', יוסי ורשבסקי ואבי צבי (צילום: ענבל מרמרי)
אבי ניר, אוה מדז'יבוז', יוסי ורשבסקי ואבי צבי (צילום: ענבל מרמרי)

תמי רוה
תמי רוה

שנה אליפות עם ברקת וממרוד

קבוצת הפועל 'תדיראן' באר שבע, אלופת המדינה בכדורגל, קיימה אתמול (שני) טקס הרמת כוסית לרגל השנה החדשה. הטקס התקיים במעמד רוביק דנילוביץ', ראש עיריית באר שבע, אלונה ברקת, הבעלים של קבוצת הכדורגל הפועל תדיראן באר שבע ומשה ממרוד, מנכ"ל ובעל השליטה בתדיראן, נותנת החסות הראשית של המועדון ששמחו על שיתוף הפעולה המתוק והמוצלח.

)משה ממרוד ואלונה ברקת (צילום: הראל שגיא
)משה ממרוד ואלונה ברקת (צילום: הראל שגיא

הקשת של בר גיל

במוזיאון הרצליה נפתחה בסוף השבוע תערוכה לאמן גיא גולדשטיין, זוכה פרס 'קשת לאמנות עכשווית' הראשון - מייסודה של משפחת בר-גיל אבידן .

אשת האמנות קרן בר-גיל, היא היוזמת והתורמת של קרן הפרס, העומדת על מיליון שקלים. אחת לשנתיים, בעשר השנים הבאות, ייבחר זוכה לפרס, אמן או אמנית, אשר יזכו למימון תערוכת יחיד מיצירותיהם והפקת קטלוג.

על חברי ועדת פרס קשת הראשון, נמנו יוזמת ותורמת הפרס בר-גיל, האוצר יונה פישר, האמן יצחק ליבנה, האמנית זויה צ'רקסקי והחוקרת ד"ר יעל גילעת. ד"ר איה לוריא, המנהלת והאוצרת הראשית של מוזיאון הרצליה, משמשת כיו"ר הועדה. פרס קשת נועד להרחיב את התמיכה בשדה האמנות הישראלי ולבנות דיאלוג בין אמנים ישראלים לבין אוצרים בינלאומיים. לואיס גראוצ'וס, האוצר הראשי ומנהל המוזיאון לאמנות עכשווית באוסטין טקסס, היה לאוצר האורח הראשון של הפרס. התערוכה של גיא גולדשטיין תנדוד ממוזיאון הרצליה ותוצג גם במוזיאון אוסטין בטקסס, במהלך שנת - 2018.

גיא גולדשטיין, קרן בר-גיל, לואיס גראוצ'וס ואיה לוריא (צילום: אסף ברנר)
גיא גולדשטיין, קרן בר-גיל, לואיס גראוצ'וס ואיה לוריא (צילום: אסף ברנר)


מוסיקה וזיכרון בבית משפחת גרא

בביתם של אלה ועודד גרא בכפר ויתקין, נערך בשישי אירוע של חוג ידידי 'המרכז למוסיקה גליל' בשיתוף הקרן על שם דליה מרוז. המפגש נערך לרגל פתיחת עונה חדשה במרכז המוסיקה ולרגל חלוקת מלגות למוסיקאים מצטיינים מהפריפריה, לזכרה של דליה מרוז שטיפחה מוסיקאים צעירים והייתה הדוברת של הפילהרמונית ושל המרכז למוסיקה גליל משך שנים רבות. כיבודו בנוכחותם: בני משפחתה של מרוז, עדה פלג, רבקה סאקר, ורד ויאיר סרוסי, רני והילה רהב, דוריס ומורי ארקין, ועוד.

ורד סרוסי, עודד ואלה גרא ויאיר סרוסי (צילום: אביב חופי)
ורד סרוסי, עודד ואלה גרא ויאיר סרוסי (צילום: אביב חופי)