במלון דורצ'סטר שבלונדון נערך בשבוע שעבר ערב התרמה של עמותת Make-a-Wish המגשימה את משאלות לבם של ילדים החולים במחלות מסכנות חיים. האירוע נערך בחסות חברת קרטייה. את הערב שבמהלכו גויסו לא פחות מ-2.7 מיליון ליש"ט, יזמה בתיה עופר, נשיאת כבוד של עמותת 'משאלת לב' ורעייתו של המיליארדר עידן עופר. עופר הבעל, פרגן לרעייתו, ורכש במסגרת המכירה הפומבית שנערכה במהלך הערב את כדור הזהב שתרם כוכב ריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו, לטובת העמותה, בסכום של 600,000 יורו. גם אמנים מפורסמים התגייסו למטרה החשובה ותרמו מעבודותיהם למכירה הפומבית וכך נמכרו במהלך הערב יצירות של: ג'ף קונס, טרייסי אמין, פולי מורגן, מאט קולישו וג'ושוע רז.

בין הנוכחים באירוע המרשים נצפו: איל האמנות הידוע לארי גגוסיאן, אלמין וברנרד רואיז-פיקאסו - נכדו של האמן הידוע המחזיק באוסף מיצירותיו; כמו גם אנשי עסקים בכירים בהם אנטון רופרט, בנו של המיליארדר הדרום-אפריקני יוהאן רופרט, העומד בראש תאגיד מותגי היוקרה ריצ'מונט, אייל הנדל"ן היהודי דוד ראובן ורבים נוספים.

בתיה עופר, ברנרד רואיז פיקאסו, אלמין (צילום: יח"צ)
בתיה עופר, ברנרד רואיז פיקאסו, אלמין (צילום: יח"צ)



זאבי והקלאסיקה של קוקה קולה

הראל חייקין, מנכ"ל 'קוקה-קולה' ישראל, ושלי שמיר-קינן, סמנכ"לית השיווק של 'קוקה-קולה', הגיעו טרום ערב החג, לחזרה הגנרלית ולבדיקות הסופיות, לפני פתיחת התערוכה החגיגית ,Coca-Cola Always Classic המוצגת לאורך כל חוה"מ סוכות בבית הפדרציה בנמל ת"א.

התערוכה כוללת מיצג ענק, באמצעותו המבקרים יחוו 'מסע לאחור בזמן', ויבקרו במתחמים רחובות, חנויות, מפעלים ובתי קולנוע מאמצע המאה הקודמת. כחלק מהתערוכה הוצב במקום רכב אספנות מסוג 'פורד' שיוצר בשנות ה-50 של המאה ה-20, זאת לצד מיצגים של אספנים מכל הארץ, ביניהם מעצבת האופנה מצדה זאבי. חלק אחר של התערוכה כולל מתחם חדשנות.

 (שלי שמיר-קינן, והראל חייקין (צילום: שוקה כהן
(שלי שמיר-קינן, והראל חייקין (צילום: שוקה כהן

(מצדה זאבי (צילום: אביב חופי
(מצדה זאבי (צילום: אביב חופי




ילדים ומפעלים מבפנים

פסטיבל 'מפעלים מבפנים' הנערך בחול המועד סוכות בפארק התעשייה קרית גת, איגד אליו את מנכ"לי כל המפעלים הממוקמים בפארק, אשר החל מהיום יפתחו את שעריהם בפני ילדי ישראל, כדי שיוכלו להתרשם מהעשייה במקום. דני בן עטר, מנכ"ל מפעלי הייצור של אינטל, נעמה קונורגל, מנהלת האתר של HP – חטיבת אינדיגו , אבינעם שקד מנכ"ל 'שריונית חוסם', תומר הררי מנכ"ל 'מפטגון', שי בן גרא מנכ"ל 'פריץ', ערן סוד-מוריה מנכ"ל 'אייר פרודקטס', אילן לוין מנכ"ל 'סטראטאסיס', ואלכס מנגולד מנכ"ל 'עלה אקולוגיה', מזמינים את הילדים להיחשף לתהליך המרתק, של ייצור מוצרים ולאופי העבודה במפעלי התעשייה וההיי-טק.

דני בן עטר, אבינועם שקד ונעמה קונורגל (צילום: טל אורלי)
דני בן עטר, אבינועם שקד ונעמה קונורגל (צילום: טל אורלי)





מבזק חו"ל

ימי החג הארוכים מאפשרים לרבים מהמגזר העסקי לבלות מעבר לים (או לפחות לעבוד משם בעצימות נמוכה). להלן מבזק מנענעי הלולבים בגולה הדוויה:

נצפו בלוקיישנים שונים בעיר ניו יורק: יצחק וחיה תשובה, שירה מרגלית ואילן שילוח שביקרו גם את אדם סינגולדה במשרדי חברת 'טאבולה'; ענת כרם-אנג'ל; דליה ומשה ממרוד; דניאל אריסון-דורסמן שנחת בעיר עם זוגתו לאחר טיול ארוך במיאמי ובפלורידה.

כמו כן נחתו בתפוח הגדול מעצבות שמלות כלה ישראליות, שמציגות את מרכולתן במסגרת שבוע האופנה לכלות, ובכללן: ליהי הוד, מירה צבילינגר, לי גרבנאו, גליה להב, וגם פנינה טורנה וברטה. בתצוגת שמלות הכלה התארחה גם אלינור קופלר, בתם של עירית שטראוס ולאון קופלר.

את הדרך ההפוכה מזרחה, לאיי תאילנד, עשו: מודי כידון וילדיו, גליה ויהושע מאור, אסי עזר ויועץ התקשרות רון גרנות. יובל מטלון מנכ"ל eBay ישראל גלש על הגלים בפיליפינים.








 

A day in the studio✂️

A post shared by Lihi Hod (@lihihod) on







נפלאות סופהשבוע

>שר האוצר משה כחלון היה האורח המרכזי בטקס חנוכת 'בית המתנדב' החדש בהוד השרון. בית המתנדב כולל משרדים, עמדות ממוחשבות, ואולם להרצאות ולכנסים שיעמדו לשירותם של עשרות העמותות ואלפי המתנדבים הפועלים בעיר. עוד נפגשו בטקס: ראש עיריית הוד השרון חי אדיב, והמשנה לראש העיר עו"ד כנרת אלישע-כהן.

>התערוכה "מרחב פנימי" של הצלמת לילי אלמוג שנוצרה בהשראת נשות "לב טהור", הושקה במוזיאון מגדל דוד בירושלים. אלמוג, ואילת ליבר - מנכ"לית מוזיאון מגדל דוד, קיבלו את הבאים בהם: לאה שנירר, נאוה דיסנצ'יק צביקה לוי (חתן פרס ישראל ו'אבי החיילים הבודדים') עמית בכור, אלי סמרי ועוד.

>מיכל כהן-ענבר אירחה אירוע לרגל פתיחת חנות שבבעלותה לממכר ריהוט גן -Pozitive Bean Bags. האחות הגאה מירב כהן מבעלי רשת 'ללין' ומוזמנים רבים נוספים הגיעו לחנות הממוקמת באזור התעשייה בהרצליה, השתרעו על ה'פופים' המיוחדים שמייצרת כהן-ענבר והתרשמו מהאביזרים לבית ולגינה פרי עיצובה.

מירב כהן ומיכל כהן ענבר (צילום: ללא קרדיט)
מירב כהן ומיכל כהן ענבר (צילום: ללא קרדיט)

אילת ליבר , לאה שנירר ולילי אלמוג (צילום: מוזיאון מגדל דוד)
אילת ליבר , לאה שנירר ולילי אלמוג (צילום: מוזיאון מגדל דוד)