אמש (שני) התקבצה הצמרת העסקית והחברתית של ישראל לערב הגאלה השנתי של עמותת ידידי המרכז הרפואי מאיר במרכז הכנסים "אווניו" באיירפורט סיטי. הערב, הוקדש השנה להשלמת בניית מחלקת "אף אוזן גרון" וכירורגיה פלסטית חדשה במרכז הרפואי, מחלקה שתיקרא על שמו של ד"ר דוד גיטלר ז"ל שהיה רופא אא"ג בארה"ב.

יו"ר עמותת הידידים, מר דוד בן בסט, מנהל המרכז הרפואי מאיר, ד"ר איתן ורטהיים, מנכ"ל עמותת הידידים, מר אריה פישביין ויו"ר ערב הגאלה, יוסף גיטלר, אירחו כ – 900 משתתפים בערב אשר תרמו סכום אדיר של כ-4.8 מיליון שקלים להשלמת המחלקה החדשה. על החלק האומנותי הופקדו הסטנדאפיסט אבי נוסבאום, הזמר קובי אפללו והזמרת הילה איתן.

בין האורחים שהגיעו לתמוך ולתרום: ציון קינן, מנכ"ל בנק פועלים לשעבר ורעייתו מירה קינן פעילה מרכזית בעמותת הידידים ובאגף הילדים במאיר, משה ופנינה אדרי מבעלי סינמה סיטי, אבי בניהו דובר צה"ל לשעבר, עמוס מלכא, ראש אמ"ן לשעבר, יצחק מרום סמנכ"ל כללית, מלי ביצור מנכ"לית תפן, אילן גשייט מבעלי סופרגום, יוסי סרודי מבעלי ח.י יבואן LG, משה פדלון ראש עירית הרצליה, משה אדריאריה ורבים אחרים.



השקה למען הקהילה

ברמלה נערכה השקה חגיגית: שר הבינוי והשיכון האלוף (מיל') יואב גלנט וסגנו ז'קי לוי, השיקו את פרויקט "שיקום שכונות חוזר חברתי" של משרד הבינוי והשיכון עם פתיחתו של "בית סגול", מבנה המשרדים החדשים ומרכז ההדרכה של עמותת "מפעלות חינוך וחברה" ברמלה, שיפעל בין השאר כחלק מהפרויקט ונתרם לעמותה על ידי אחד משלושת מייסדיה, סמי סגול ורעייתו טובה סגול. עמותת מפעלות שבין מייסדה נמנים גם מוישיק תאומים ומוטי אורנשטיין, מקיימת שיתוף פעולה בפרויקט עם משרד הבינוי והשיכון ואמונה על הפעילות החברתית לבני הנוער בשכונות השיקום ברחבי הארץ.

בכנס, הוצגו תכניות הפרויקט החברתי ל-2018 וסיכום הפעילות לשנים 2016-17, והשתתפו במסגרתו ראשי ערים ורשויות בהם מתנהל הפרויקט. מי שנעדר מהאירוע, עקב גב תקוע, היה מוישיק תאומים. רעייתו, עירית, ייצגה אותו. עוד הגיעו: נשיאת עמותת עלם, נאווה ברק, מנכ"ל מפעלות מאיר אורנשטיין, יו"ר מפעלות ויו"ר הכנסת לשעבר אברום בורג, השר לשעבר חיים רמון, מנכ"ל חברת עמידר ראובן קפלן, כדורגלני העבר פיני בלילי, סלים טועמה, סילבי ז'אן ועוד.

 (צילום: אביב חופי)מוטי אורנשטיין, עירית תאומים, סמי סגול, יואב גלנט וזקי לוי
(צילום: אביב חופי)מוטי אורנשטיין, עירית תאומים, סמי סגול, יואב גלנט וזקי לוי

עיתונאים על מגרש הכדורסל

טורניר הכדורסל השנתי למערכות תקשורת התקיים ב"היכל מנורה מבטחים" ועורר עניין רב כשבין היתר זכיינית "רשת" שיחקה מול המתחרה "קשת". את הטורניר פתח יהודה בן אסייג, מנכ"ל חברת מנורה-מבטחים, שברך בדבריו את המשתתפים. עיתונאים ואנשי תקשורת רבים עלו על מדי הנבחרת ונעלי ספורט והגיעו להשתתף בטורניר השנתי שכבר הפך למסורת. עד שריקת הסיום המתח היה גבוה, ובסופו של גמר מרתק זכתה נבחרת "הארץ" לקבל את הגביע מיעל גרינולד, המשנה למנכ"ל מנורה-מבטחים.

בלטו על המגרש רביב דרוקר מערוץ 10 ועמרי ברק מחדשות 2 שהפגינו כושר קליעה יוצא דופן. על הקווים נצפה יונתן ריגר שאימן את נבחרת חדשות 2 בלהט, ובין המכדררים על הפרקט ניתן היה למצוא את אלי רכלין מחדשות 10 וגיא זוארץ מ"רשת" כמו גם המנכ"ל אבי צבי.

יהודה בן אסייג (צילום: שלום ענסי)
יהודה בן אסייג (צילום: שלום ענסי)

רמת גן במעוף

שר הכלכלה והתעשייה אלי כהן השיק בסוף השבוע האחרון סניף חדש של מעוף, מערך השטח של הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה במגדל משה אביב ברמת גן. הסניף, שהושק במעמד ראש עיריית רמת גן ישראל זינגר וממלא מקום ראש העיר משה רווח, מנהל הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים רן קויתי, ומכובדים נוספים, יציע לעסקים ויזמים בנוסף לשירותי מעוף שמונגשים, מיקוד בתחום המימון לעסקים. כהן בירך ואמר כי "ישראל היא מהמובילות בעולם בשיעור פתיחת העסקים ואני רואה בעיר רמת גן מרכז עסקי מהמפותחים במדינת ישראל"

אלי כהן, ישראל זינגר, משה רווח, רן קויתי,, דני מרגלית, שחר זיו (צילום: אושרי צילום)
אלי כהן, ישראל זינגר, משה רווח, רן קויתי,, דני מרגלית, שחר זיו (צילום: אושרי צילום)


ערוץ הילדים משיק עונה רביעית

בשבוע שעבר התקיים באודיטוריום סמולרש שבאוניברסיטת תל אביב אירוע השקת העונה הרביעית של "אלישע" - הסיטקום המצליח ועטור השבחים של ערוץ הילדים ב-HOT, Partner tv וסלקום tv, בנוכחותם של כל כוכבי הסדרה: יובל סמו, עלמה זק, רבקה מיכאלי, מלי לוי ועוד.

באירוע נכחו: אור רם, מנכ"ל משותף בקבוצת התקשורת RGE, יואב גרוס, בעלים ומנכ"ל 'יואב גרוס הפקות', תומר תורג'מן, מנכ"ל ערוץ הספורט, מור גלעדי, מנכ"לית חברת ההפקה של גיא פינס, שירלי עגיב, אשתו של הבעלים לשעבר של קבוצת הכדורגל הפועל תל אביב, יחד עם בתה, השחקנית הצעירה, אדל עגיב, ארז טל, ארקדי דוכין, השדר אליקו, שמעון גרשון, אושיק לוי ועוד.

אור רם, תומר תורג'מן ומור גלעדי (צילום: רפי דלויה)
אור רם, תומר תורג'מן ומור גלעדי (צילום: רפי דלויה)